проблем с температурата
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
ceenik написа:
П.П. Намерих и една тема точно за това, че на повечето им държи около 70, но така и не стана ясно дали е нормално или не!!!
НЕ ....не е нормално ,сменяйте термостата ,писано е много по темата !!
След смяната на термостата държи 85-92 гр. без значение дали се движиш с 120 км. извън града или в градско.Единственото условие е да случите на читав термостата защото аз насъбрах 2-3 бр. докъто случа на добре работещ термостат
- ceenik
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BXE
- Местоположение: София
И аз съм на това мнение - че не е нормално де, но съм и на мнение че е по-добре да се попрочете повечко, а след това да се прави каквото и да било.
Иначе най-простата логика, е че новите автомобили (от магазина) си поддържат 90градуса (докато не се прецакат де!!!), така че и нашите "таралясници" трябва да бъдат така.....
В заключение, ще взема да сменя термостата и се надявам, че се улуча добър, макар че старият ми Wahler, хич не беше за изхвърляне!
Но за съжаление "предполагам", че е започнал да изпуска вследствие на едно прекалено загряване, поради прецакване на перката на радиатора!!!!
Така, че смяна му е майката...........

Иначе най-простата логика, е че новите автомобили (от магазина) си поддържат 90градуса (докато не се прецакат де!!!), така че и нашите "таралясници" трябва да бъдат така.....
В заключение, ще взема да сменя термостата и се надявам, че се улуча добър, макар че старият ми Wahler, хич не беше за изхвърляне!
Но за съжаление "предполагам", че е започнал да изпуска вследствие на едно прекалено загряване, поради прецакване на перката на радиатора!!!!
Така, че смяна му е майката...........



- ceenik
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BXE
- Местоположение: София
Не знам дали трябва да отваря на 84, щото принципно по спецификация на двигателя го дават така 87-102 градуса....
Ама може и на 84 да отваря
Лошото е друго, че вече смених термостата, но отчитанията на уреда си показват 75/80..... което ме навежда на мисълта, че или е сдал багажа някой от двата датчика (при термостата - по-вероятно, на радиатора), или уреда на таблото за температурата е сдухал.....
И сега дилемата е как най-безпроблемно да разбера от какво точно е??? И най-евтино!!!
Ама може и на 84 да отваря


Лошото е друго, че вече смених термостата, но отчитанията на уреда си показват 75/80..... което ме навежда на мисълта, че или е сдал багажа някой от двата датчика (при термостата - по-вероятно, на радиатора), или уреда на таблото за температурата е сдухал.....
И сега дилемата е как най-безпроблемно да разбера от какво точно е??? И най-евтино!!!
- ceenik
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BXE
- Местоположение: София
Значи за включването на перката: ами то си е нормално според мен, включва си на около 93/95 (според уреда) и си изключва на 83/85 (според уреда). А и да добавя, че градусите са според моите изчисления на око, разбира се.... просто щото уреда все пак не е разделен на толкова малки деления!!!
А лошото, е че нямам такъв термометър и ако се наложи да меря, ще трябва да търся радиаторджия, или мултицет с темп. от някой приятел.
А лошото, е че нямам такъв термометър и ако се наложи да меря, ще трябва да търся радиаторджия, или мултицет с темп. от някой приятел.
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
ceenik написа:Значи за включването на перката: ами то си е нормално според мен, включва си на около 93/95 (според уреда) и си изключва на 83/85 (според уреда). А и да добавя, че градусите са според моите изчисления на око, разбира се.... просто щото уреда все пак не е разделен на толкова малки деления .
Сменяй термостата щом уреда ти показва вярно......на толкова ...92 трябва да ти включва перката !!!! А ако става въпрос за АБУ мотор термостата трябва да отваря на 84.градуса а не на 87 макар че зимата невиждам проблем
здравеи колега при мен бе6е са6тото смених дат4ика които е над термостата и вси4ко си доиде на място сега стрелката като загрее колата се залепя на 90градусаceenik написа:Ама, пич ти не си прочел по-горе....
"Лошото е друго, че вече смених термостата, но отчитанията на уреда си показват 75/80..... "
не може от три термостата и трите да показват едно и също.........
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
ceenik написа:не може от три термостата и трите да показват едно и също.........
Е....па може ..и по зле...моя се улучи на четвъртия...но се надявам да не си попаднал на следното като мен....... http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... net#363879[url][/url]
След като не се съмняваш в термостата си примери температурата в казанчето,а инъче съм прочел какво си написал но пишеш и че перката ти вкл.на 90....гр. което навежда на мисълта че показанията ти са верни на таблото !!
- ceenik
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BXE
- Местоположение: София
Ronin, и аз силно се надявам да не се е получило като теб, макар че тези wahler-чета, са много добри (според мен). Сега ми остава да проверя датчика, как се справя (този над термостата), и ако всичко е наред и при него, вече незнам.....
Ще взема да звънна на едно приятелче във Виена, като се прибира по Коледа да вземе да ми купи от там....
Иначе вече, ще му тегля една дълга........ и ще си карам така~~~
Ще взема да звънна на едно приятелче във Виена, като се прибира по Коледа да вземе да ми купи от там....
Иначе вече, ще му тегля една дълга........ и ще си карам така~~~

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта