проблем с температурата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Вто 21 ное 2006 21:05


Ами аз го правих с мултицет който има опция за мерене на темп. като двете "пръчки" се заменят от такава термо двойка която е комплект с мултицета. Намери някой радиаторджия, на мен един такъв ми я мери също но не помня с какъв уред.




Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 21 ное 2006 22:29


ceenik написа:
П.П. Намерих и една тема точно за това, че на повечето им държи около 70, но така и не стана ясно дали е нормално или не!!! :!:




НЕ ....не е нормално ,сменяйте термостата ,писано е много по темата !!
След смяната на термостата държи 85-92 гр. без значение дали се движиш с 120 км. извън града или в градско.Единственото условие е да случите на читав термостата защото аз насъбрах 2-3 бр. докъто случа на добре работещ термостат


Потребителски аватар
ceenik
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
Автомобил: VW Touran
Двигател: BXE
Местоположение: София

Мнениеот ceenik » Сря 22 ное 2006 9:56


И аз съм на това мнение - че не е нормално де, но съм и на мнение че е по-добре да се попрочете повечко, а след това да се прави каквото и да било.
Иначе най-простата логика, е че новите автомобили (от магазина) си поддържат 90градуса (докато не се прецакат де!!!), така че и нашите "таралясници" трябва да бъдат така.....
В заключение, ще взема да сменя термостата и се надявам, че се улуча добър, макар че старият ми Wahler, хич не беше за изхвърляне!
Но за съжаление "предполагам", че е започнал да изпуска вследствие на едно прекалено загряване, поради прецакване на перката на радиатора!!!!
Така, че смяна му е майката........... :lol: :yeaha: :да:


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 22 ное 2006 21:00


Като си замислиш че и разхода е друг като караш на 70 градуса не виждам какво има да четете освен какъв и от къде да си купите, а и термостата е 15-20 лв - няма да ви съборят.


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Сря 22 ное 2006 21:57


ceenik написа:Може наистина да е започнал да изпуска.....
иначе принципно го дават да отваря от 87 до 102......



Твоя трябва да отваря на 84 гр. не че три градуса са проблем освен ако не говори за темп 100 и 103 гр.


Потребителски аватар
ceenik
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
Автомобил: VW Touran
Двигател: BXE
Местоположение: София

Мнениеот ceenik » Нед 26 ное 2006 9:45


Не знам дали трябва да отваря на 84, щото принципно по спецификация на двигателя го дават така 87-102 градуса....
Ама може и на 84 да отваря :?: :!:

Лошото е друго, че вече смених термостата, но отчитанията на уреда си показват 75/80..... което ме навежда на мисълта, че или е сдал багажа някой от двата датчика (при термостата - по-вероятно, на радиатора), или уреда на таблото за температурата е сдухал.....
И сега дилемата е как най-безпроблемно да разбера от какво точно е??? И най-евтино!!!


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Нед 26 ное 2006 11:07


Колега, а на колко градуса ти включва перката (според уреда на таблото)?


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Нед 26 ное 2006 12:26


Премери с един термометър за течност темп в казанчето на колко отваря термостата и на колко включва перката. Показанията се ебават или от уреда на таблото или от грешни показания на датчика който е до термостата.


Потребителски аватар
ceenik
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
Автомобил: VW Touran
Двигател: BXE
Местоположение: София

Мнениеот ceenik » Нед 26 ное 2006 13:07


Значи за включването на перката: ами то си е нормално според мен, включва си на около 93/95 (според уреда) и си изключва на 83/85 (според уреда). А и да добавя, че градусите са според моите изчисления на око, разбира се.... просто щото уреда все пак не е разделен на толкова малки деления!!!

А лошото, е че нямам такъв термометър и ако се наложи да меря, ще трябва да търся радиаторджия, или мултицет с темп. от някой приятел.


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Нед 26 ное 2006 19:46


ceenik написа:Значи за включването на перката: ами то си е нормално според мен, включва си на около 93/95 (според уреда) и си изключва на 83/85 (според уреда). А и да добавя, че градусите са според моите изчисления на око, разбира се.... просто щото уреда все пак не е разделен на толкова малки деления .





Сменяй термостата щом уреда ти показва вярно......на толкова ...92 трябва да ти включва перката !!!! А ако става въпрос за АБУ мотор термостата трябва да отваря на 84.градуса а не на 87 макар че зимата невиждам проблем


Потребителски аватар
ceenik
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
Автомобил: VW Touran
Двигател: BXE
Местоположение: София

Мнениеот ceenik » Пон 27 ное 2006 1:32


Ама, пич ти не си прочел по-горе....
"Лошото е друго, че вече смених термостата, но отчитанията на уреда си показват 75/80..... "
не може от три термостата и трите да показват едно и също......... :shock


MAG
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот MAG » Пон 27 ное 2006 18:06


ceenik написа:Ама, пич ти не си прочел по-горе....
"Лошото е друго, че вече смених термостата, но отчитанията на уреда си показват 75/80..... "
не може от три термостата и трите да показват едно и също......... :shock
здравеи колега при мен бе6е са6тото смених дат4ика които е над термостата и вси4ко си доиде на място сега стрелката като загрее колата се залепя на 90градуса


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 28 ное 2006 2:00


ceenik написа:не може от три термостата и трите да показват едно и също......... :shock


Е....па може ..и по зле...моя се улучи на четвъртия...но се надявам да не си попаднал на следното като мен....... http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... net#363879[url][/url]

След като не се съмняваш в термостата си примери температурата в казанчето,а инъче съм прочел какво си написал но пишеш и че перката ти вкл.на 90....гр. което навежда на мисълта че показанията ти са верни на таблото !!


Потребителски аватар
ceenik
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
Автомобил: VW Touran
Двигател: BXE
Местоположение: София

Мнениеот ceenik » Вто 28 ное 2006 23:43


Ronin, и аз силно се надявам да не се е получило като теб, макар че тези wahler-чета, са много добри (според мен). Сега ми остава да проверя датчика, как се справя (този над термостата), и ако всичко е наред и при него, вече незнам.....
Ще взема да звънна на едно приятелче във Виена, като се прибира по Коледа да вземе да ми купи от там....
Иначе вече, ще му тегля една дълга........ и ще си карам така~~~ :P


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Сря 29 ное 2006 20:58


Ако се окаже че датчика ти е ок,сваляш термостата и го топваш в тенджерата и с един термометър гледаш на колко градуса ще отвори,ако един автомобил неще да загрява това е единствената причина !!!!!!!!! ТЕРМОСТАТ .........Виж ако загрява причините са поне от 5 нагоре ......успех.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта