Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Мнениеот cheatereye » Сря 14 авг 2013 18:12


Прекъсва се +(са) защото минус може да се вземе от къде ли не(корпуса за захващане, скъсано гумено уплътнение и т.н.) ! За това се прекъсва +са !




rifad
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
Автомобил: golf 3
Двигател: 1.6 ABU -1994
Местоположение: В.Търново

Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Мнениеот rifad » Сря 14 авг 2013 18:44


значи ми се губи плюса но нее от релето зашото лилавия прекьснат кабел си го вьржа директно и пак няма ток


Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Мнениеот cheatereye » Сря 14 авг 2013 18:57


Тоя (така наречен лилав кабел с еди си какви ивици и т.н.) ти е за дюзата ! Той минава през реле, когато си на газ, релето не работи и дюзата също (към дюзата се прекъсва +са) ! Обърнеш ли на бенсин релето щраква и така затваря веригата към дюзата и тя сработва. Човек, ако не ти е ясно утре ще ти преснимам цялата си инсталация и ще ти обесня ! :th_up


rifad
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
Автомобил: golf 3
Двигател: 1.6 ABU -1994
Местоположение: В.Търново

Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Мнениеот rifad » Сря 14 авг 2013 19:17


колега извинявай ако сьм те ядосал, това ми стана ясно като обьрна на бенз. релето щраква затваря веригата проверих го с мултицета, после изкарах 2те обувки от релето и ги сьединих с мост и пак няма ток, плюса явно се губи от вьтре някьде (от кьде се захранва тази дюза от кьде идва плюса за нея)? Това реле до бушоните с № 167 то сьщо работи


Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Мнениеот Bioside » Чет 15 авг 2013 5:12


Определи първо как ти са изводите на буксата.Два модела са в зависимост от изводите,виж в скобите от снимките на Аутодатата които е качил колегата.1и3 извод нямат промяна.Разликата е при 2и4. За тези двата кабела лилавия или черно-жьлтия пак според същата Аутодата ги дават и двата да идват от компютъра.Плюс 12в през Пр№18,след това съпротивление 1.5 Ом -бял с виолетова ивица на извод 2 или 4.Скапаната им фирмена програма не ще да изкара мономотроника на АЕА.Иначе там данните са по точни.


Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Мнениеот cheatereye » Чет 15 авг 2013 8:52


rifad написа:колега извинявай ако сьм те ядосал, това ми стана ясно като обьрна на бенз. релето щраква затваря веригата проверих го с мултицета, после изкарах 2те обувки от релето и ги сьединих с мост и пак няма ток, плюса явно се губи от вьтре някьде (от кьде се захранва тази дюза от кьде идва плюса за нея)? Това реле до бушоните с № 167 то сьщо работи


Глупости, за какво да си ме ядосал, просто искам да ти бъда максимално полезен, за да разрешим проблема ти :th_up Качвам ти един файл, вътре има схема на ECU-то и всичко останало, за да замериш датчиците и дюзата. На руски език е.
Релето № 167 е за вкючване на горивната помпа.
Дюзата се захранва от ECU-то на колата.Компютъра, прави сумарни изчисления въз основа на датчиците за температура на входният въздух, положението на дроселовата клапа и още много други фактори и, така знае в кой момент, колко гориво да впръска в колектора.

http://dox.bg/files/dw?a=1afd64d6d6


rifad
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
Автомобил: golf 3
Двигател: 1.6 ABU -1994
Местоположение: В.Търново

Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Мнениеот rifad » Чет 15 авг 2013 18:03


Изображение2369.jpg
момчета тази букса или незнам как се нарича отваря ли се? Защото открих че в нея ми се губи плюса,на входа и има + но на изхода няма.Забодох 2 кьрфици от 2те страни и с едно кабелче направих мост и на буксата на дюзата се появи плюса, но се оказа сега пьк че няма минус.


Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Мнениеот Bioside » Чет 15 авг 2013 18:37


Буксата се отваря със завъртане и дърпане назад.Аз не можах да извадя моята.Дожаля ме да я дотроша и и се размина чистенето.Минус идва от компютъра.Да не си подавал + на лилавия кабел за проба :question


rifad
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
Автомобил: golf 3
Двигател: 1.6 ABU -1994
Местоположение: В.Търново

Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Мнениеот rifad » Чет 15 авг 2013 18:43


Не несьм :smile


Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Мнениеот Bioside » Чет 15 авг 2013 18:46


Какъв цвят е кабела който си окъсил на буксата.


rifad
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
Автомобил: golf 3
Двигател: 1.6 ABU -1994
Местоположение: В.Търново

Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Мнениеот rifad » Чет 15 авг 2013 19:40


окьсих лилавия той е плюса,преди малко пробвах на капачката на дюзата кой кабел е минуса оказа се че е №1 бял с лилава ивица.Това крьглото отваря ли се и как, сьмнява ме че вьтре в него е проблема
Прикачени файлове
Изображение2369.jpg


Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Мнениеот Bioside » Чет 15 авг 2013 19:56


Май не е така,както го смяташ.Прочети по горните ми постове.Там съм писал кое как го дават.Като мериш кое е + дюзата трябва да е разкачена.Тя е 1-2 Ом и прехвърля + и те лъже.Много ме съмнява че сте опукали управлението вътре в ECU-то.


rifad
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
Автомобил: golf 3
Двигател: 1.6 ABU -1994
Местоположение: В.Търново

Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Мнениеот rifad » Чет 15 авг 2013 20:53


product_41309.jpg
колега капачката я бях свалил тя отдолу има 2 дупки с пластинки които се нанизват на 2те щифчета на дюзата от които щифчета на лявото е обозначено + а дясното остава да е минус, и аз с мултицета на ето това положение мерих коя на кой пин отговаря и лявата-плюс отговаря на №2лилав, дясната-минус отговаря на №1бял с лилаво
Прикачени файлове
img20130418124549.jpg


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Мнениеот bobocamaro » Чет 15 авг 2013 21:22


Аз ти предлагам да си направиш един прост, светодиоден пробник.
Все пак към тази дюза ходи импулсен сигнал, с тея мереници само ще се дозамотаеш.
Този светодиод трябва да мига по време на палене, на бензин :confused


Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза

Мнениеот Bioside » Чет 15 авг 2013 21:34


Бял с виолетова ивица--- +12в от пр18
Виолетов--- 7 извод на буксата на ECU
Черен с жълта ивица---- 43 извод на буксата на ECU
Кафяв с черна ивица---- 17 извод на буксата на ECU.

Първите 2 са дюзата.За теб важат данните в скоби от снимките на колегата :exclaim
Дали са го знаели и хората слагали газовата уредба. :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта