голф 4 1.8 Т - Трябва ли да изключа двигателя
Re: Трябва ли да изключа двигателя
ако я изгасиш веднага турбото продължава да се върти с не добро смазване
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трябва ли да изключа двигателя
някои хора може да ми се присмеят но в дебелите книги в университета пише че след продължително каране трябва да се остави 2-4 минути.
Re: Трябва ли да изключа двигателя
Колеги гледам единия от София, Другия от Плевен и пр. къде ги карате тия коли, че последните няколко минути от работата на двг е все в червеното, па ако градско си карате все в червеното, то и фризер да и инсталирате на турбината па няма да издържи дълго, щом така ви съветва главния дръжте си колите по десет минути запалени преди гасене, интересно като запалите да отидете до супермаркета или ... и там и си гасите колите след престой работа на място двг, интересно след няколко такива интусиасти как ще е на подземен паркинг - може би нещо като в газовите камери на Аушвиц.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7858
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Трябва ли да изключа двигателя
ssimoo написа:ако я изгасиш веднага турбото продължава да се върти с не добро смазване
От какво ще се върти това турбо?

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Трябва ли да изключа двигателя
Върти се, особено лагерно турбо прекрасно се върти - даже чува.
По инерция, пардон.
По инерция, пардон.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7858
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Трябва ли да изключа двигателя
bobocamaro написа:Върти се, особено лагерно турбо прекрасно се върти - даже чува.
По инерция, пардон.
Много за кратко и не е там работата... странно, но мъртвия човек го е казал най-вярно и просто

Dead man написа:Знам че турбо кола се оставя да поработи малко преди да я гасиш,за да може маслото да охлади турбината...
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Трябва ли да изключа двигателя
И колко ще я охлади маслото? Нали се маже през рестриктор, 1.2 до 2.0 милиметра примерно. Как се охлажда топъл охлюв с пикаене по оста, през два милиметра дупка за минута време - макс.
Значи тая(айде то не е изгъзица) система с таймера е много модна при japan power, например.
Да спаднат EGT-та, антифризи, масла и хахо-хихо.
И друго си е да заключиш коша, а да Огасне след малце
Значи тая(айде то не е изгъзица) система с таймера е много модна при japan power, например.
Да спаднат EGT-та, антифризи, масла и хахо-хихо.
И друго си е да заключиш коша, а да Огасне след малце

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7858
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Трябва ли да изключа двигателя
Стига си до нормална темп за няколко мин, а пък специално на 1,8Т с тоя символичен офлюф е още по-лесно 

Re: Трябва ли да изключа двигателя
не е казано че трябва да си я натискал колата преди това, просто при достигане на номиналното си налягане турбото се върти с доста високи обороти и ако огасиш колата веднага то поради инерцията си продължава да се върти с по лошо смазване.
Re: голф 4 1.8 Т - Трябва ли да изключа двигателя
Доста от съфорумниците май си пишат по инерция, почти всеки от нас може да си направи следния опит с което сам да се убеди как се охлаждат изпускателните тръби, респективно турбото - вкарваш колата в червеното за 10- 20 сек, пускаш педала и наблюдаваш изпускателните тръби, опита се наблюдава по-добре вечерно време, после (разбира се ако помислите поне малко) сами ще си отговорите защо и колко е добре да работи двг с турбо на ниски обороти преди да го угасим, проблема не е, че турбото ще остане без масло респективно смазване, а именно, че ще има масло.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: голф 4 1.8 Т - Трябва ли да изключа двигателя
Мисля, че има само едно място където да се остави да поработи на място и това е магистрална бензиностанция. При други варианти докато си влезеш в квартала или улица където отиваш, всичко вече е поизстинало-освен ако не караш на първа.
Re: голф 4 1.8 Т - Трябва ли да изключа двигателя
hitman0013 написа:Мисля, че има само едно място където да се остави да поработи на място и това е магистрална бензиностанция. При други варианти докато си влезеш в квартала или улица където отиваш, всичко вече е поизстинало-освен ако не караш на първа.
Именно това и аз казвам, ще доуточня не е важна особенно скороста или предавката, основни параметри в това у-е са оборотите и времето *някой да не помисли, че говоря за метереологичното време

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта