голф 4 1.8 Т - Трябва ли да изключа двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ssimoo
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 26 ное 2010 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Трябва ли да изключа двигателя

Мнениеот ssimoo » Пет 20 юли 2012 21:03


ако я изгасиш веднага турбото продължава да се върти с не добро смазване




orlin4ooo
Мнения: 388
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трябва ли да изключа двигателя

Мнениеот orlin4ooo » Пет 20 юли 2012 21:08


някои хора може да ми се присмеят но в дебелите книги в университета пише че след продължително каране трябва да се остави 2-4 минути.


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Трябва ли да изключа двигателя

Мнениеот 2.4I » Пет 20 юли 2012 21:43


Колеги гледам единия от София, Другия от Плевен и пр. къде ги карате тия коли, че последните няколко минути от работата на двг е все в червеното, па ако градско си карате все в червеното, то и фризер да и инсталирате на турбината па няма да издържи дълго, щом така ви съветва главния дръжте си колите по десет минути запалени преди гасене, интересно като запалите да отидете до супермаркета или ... и там и си гасите колите след престой работа на място двг, интересно след няколко такива интусиасти как ще е на подземен паркинг - може би нещо като в газовите камери на Аушвиц.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7858
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Трябва ли да изключа двигателя

Мнениеот hooligan_sk » Пет 20 юли 2012 21:51


ssimoo написа:ако я изгасиш веднага турбото продължава да се върти с не добро смазване


От какво ще се върти това турбо? facepalm


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Трябва ли да изключа двигателя

Мнениеот bobocamaro » Пет 20 юли 2012 21:52


Върти се, особено лагерно турбо прекрасно се върти - даже чува.
По инерция, пардон.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7858
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Трябва ли да изключа двигателя

Мнениеот hooligan_sk » Пет 20 юли 2012 22:03


bobocamaro написа:Върти се, особено лагерно турбо прекрасно се върти - даже чува.
По инерция, пардон.


Много за кратко и не е там работата... странно, но мъртвия човек го е казал най-вярно и просто mhihi

Dead man написа:Знам че турбо кола се оставя да поработи малко преди да я гасиш,за да може маслото да охлади турбината... :012:


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Трябва ли да изключа двигателя

Мнениеот bobocamaro » Пет 20 юли 2012 22:15


И колко ще я охлади маслото? Нали се маже през рестриктор, 1.2 до 2.0 милиметра примерно. Как се охлажда топъл охлюв с пикаене по оста, през два милиметра дупка за минута време - макс.
Значи тая(айде то не е изгъзица) система с таймера е много модна при japan power, например.
Да спаднат EGT-та, антифризи, масла и хахо-хихо.
И друго си е да заключиш коша, а да Огасне след малце :lol:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7858
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Трябва ли да изключа двигателя

Мнениеот hooligan_sk » Пет 20 юли 2012 22:20


Стига си до нормална темп за няколко мин, а пък специално на 1,8Т с тоя символичен офлюф е още по-лесно :да:


ssimoo
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 26 ное 2010 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Трябва ли да изключа двигателя

Мнениеот ssimoo » Пет 20 юли 2012 23:48


не е казано че трябва да си я натискал колата преди това, просто при достигане на номиналното си налягане турбото се върти с доста високи обороти и ако огасиш колата веднага то поради инерцията си продължава да се върти с по лошо смазване.


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 4 1.8 Т - Трябва ли да изключа двигателя

Мнениеот 2.4I » Съб 21 юли 2012 7:53


Доста от съфорумниците май си пишат по инерция, почти всеки от нас може да си направи следния опит с което сам да се убеди как се охлаждат изпускателните тръби, респективно турбото - вкарваш колата в червеното за 10- 20 сек, пускаш педала и наблюдаваш изпускателните тръби, опита се наблюдава по-добре вечерно време, после (разбира се ако помислите поне малко) сами ще си отговорите защо и колко е добре да работи двг с турбо на ниски обороти преди да го угасим, проблема не е, че турбото ще остане без масло респективно смазване, а именно, че ще има масло.


Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: голф 4 1.8 Т - Трябва ли да изключа двигателя

Мнениеот hitman0013 » Съб 21 юли 2012 10:30


Мисля, че има само едно място където да се остави да поработи на място и това е магистрална бензиностанция. При други варианти докато си влезеш в квартала или улица където отиваш, всичко вече е поизстинало-освен ако не караш на първа.


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 4 1.8 Т - Трябва ли да изключа двигателя

Мнениеот 2.4I » Съб 21 юли 2012 12:05


hitman0013 написа:Мисля, че има само едно място където да се остави да поработи на място и това е магистрална бензиностанция. При други варианти докато си влезеш в квартала или улица където отиваш, всичко вече е поизстинало-освен ако не караш на първа.

Именно това и аз казвам, ще доуточня не е важна особенно скороста или предавката, основни параметри в това у-е са оборотите и времето *някой да не помисли, че говоря за метереологичното време :lol: .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта