Мнение за карборатори.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 31 дек 2006 16:49


и аз направих като тебе-счупих единя щуцер при едно сваляне на карба.трагнах по симеон намерих пластмасата само за 50лв :shock :shock :shock и не я купих много ми се видя. Оттам при тъста в Кремиковци-човека ми я направи от месинг - вечна




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 31 дек 2006 17:20


hristian37 написа:и аз направих като тебе-счупих единя щуцер при едно сваляне на карба.трагнах по симеон намерих пластмасата само за 50лв :shock :shock :shock и не я купих много ми се видя. Оттам при тъста в Кремиковци-човека ми я направи от месинг - вечна

E да де, ама вътрешното как го смени, как го свали от стария корпус и го сложи в новия - нали преди разправяше, че не се сменяло....


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Нед 31 дек 2006 17:26


сменя се , има две дупки, аз го одвих с зегер клещи, само че предварително мериш с шублер на колко мм е завито и го завиваш на толкова


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 31 дек 2006 18:13


hristian37 написа:сменя се , има две дупки, аз го одвих с зегер клещи, само че предварително мериш с шублер на колко мм е завито и го завиваш на толкова

Точно така и аз си мислех, че ще стане, ама ти ме разубеди като се бях навил да отвъртя ампулата ;)


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Чет 04 яну 2007 11:08


Не знам защо колегата си мисли че ладовите карбове са проблемни...може би има предвид озоните...щото аз на моя лостов вебер /ВАЗ 2101/ съм му виждал физиономията само като съм сменял въздушия филтър...


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 04 яну 2007 11:21


Пламене, незнам дали си виждал ИКОВ карб, ама не мене държавния изпит ми беше на ладов и скоростти на лада - по кофти е ВЕРВАЙ ми!!! виждал съм на последните 2105 солекс мисля 4е беше с две човки да пръска в двете камери както е и на самарата зле са. На ИКОВ много добро конструктивно решение е смукача - на пвечете карбуратори - както на пиербурга,озона и ладовия вебер,както и веберите на фиатите(ритмо,регата, темпра,алфа-ромео) смукача действа по следния принцип-въздушна клапа затваря притока на въздух и така обогатява сместа за студеното палене,сам се сещаш 4е за да продължи работата нататък трябва да има и компенстор на въздушната клапа - вакуумче, което се регулира-при неправилен реглаж -гори повече,дави се и т.н. При ИКОВ смукача пуска допълнително бензин - въздушна клапа няма,много просто,реглаж няма,проблеми няма с шкодата на най големия студ паля веднага -1600 об веднага никакво колебание и точно след 5 мин го махаш смукача, и излиатш, ще пиша в шкода форума за такъв да видя колко пари варви че едно време беше 4пъти по скъп от ладов :idea:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Чет 04 яну 2007 12:21


:roll: ами...с тези неща не съм толкова наясно...просто имам добри спомени от веберчето, това е. Иначе един братовчед има шкода спряна от движение, 105 мисля че е, ако те интересува ще го питам за карба
ПС а на кейхина смукача на какъв принцип е?


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 04 яну 2007 12:46


с въздушна клапа е


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Чет 04 яну 2007 13:09


Абе рова сега за една тема във форума, ама немога да я намера, ставаше въпрос за замяна на 2ее със карбуратор от Шкода Фелиция, и той се казва Иков, ама май бил копие на 2е3, ама пусто не мога да я изровя...


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 04 яну 2007 14:36


Пламене 2е3 и не се занимавай. Писах вече за мен лично 2е2 е по хубав от 2е3 но не и по здрав. Ако взимахме заплати по 3000евро щеше всичко да му е перфектно


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Чет 04 яну 2007 15:28


:да: Това е тъжната истина...


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 04 яну 2007 16:42


А защо отписа кейхина така и не разбрах. Това е най-доброто решение според мен.


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lozan67 » Пет 05 яну 2007 21:18


Иков е като Калашника при автоматите. 30 бр. части, като се броят и болтчетата и гайките за закрепване към колектора. До седмица-две ще ми го докарат от провинцията и ще пусна снимки. Само две мембрани/ускорителна помпа и 2-ра клапа/ за 200 000 км. сменена само на ускорителната помпа. И това след като изхвърлих резервоара и виждаше бензин от -10 градуса на долу, общо около 10 л. годишно и една трета от тях заминаваше за миене при ремонти. :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта