Пламене, незнам дали си виждал ИКОВ карб, ама не мене държавния изпит ми беше на ладов и скоростти на лада - по кофти е ВЕРВАЙ ми!!! виждал съм на последните 2105 солекс мисля 4е беше с две човки да пръска в двете камери както е и на самарата зле са. На ИКОВ много добро конструктивно решение е смукача - на пвечете карбуратори - както на пиербурга,озона и ладовия вебер,както и веберите на фиатите(ритмо,регата, темпра,алфа-ромео) смукача действа по следния принцип-въздушна клапа затваря притока на въздух и така обогатява сместа за студеното палене,сам се сещаш 4е за да продължи работата нататък трябва да има и компенстор на въздушната клапа - вакуумче, което се регулира-при неправилен реглаж -гори повече,дави се и т.н. При ИКОВ смукача пуска допълнително бензин - въздушна клапа няма,много просто,реглаж няма,проблеми няма с шкодата на най големия студ паля веднага -1600 об веднага никакво колебание и точно след 5 мин го махаш смукача, и излиатш, ще пиша в шкода форума за такъв да видя колко пари варви че едно време беше 4пъти по скъп от ладов
