Мнение за карборатори.
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
hristian37 написа:и аз направих като тебе-счупих единя щуцер при едно сваляне на карба.трагнах по симеон намерих пластмасата само за 50лв![]()
![]()
и не я купих много ми се видя. Оттам при тъста в Кремиковци-човека ми я направи от месинг - вечна
E да де, ама вътрешното как го смени, как го свали от стария корпус и го сложи в новия - нали преди разправяше, че не се сменяло....
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пламене, незнам дали си виждал ИКОВ карб, ама не мене държавния изпит ми беше на ладов и скоростти на лада - по кофти е ВЕРВАЙ ми!!! виждал съм на последните 2105 солекс мисля 4е беше с две човки да пръска в двете камери както е и на самарата зле са. На ИКОВ много добро конструктивно решение е смукача - на пвечете карбуратори - както на пиербурга,озона и ладовия вебер,както и веберите на фиатите(ритмо,регата, темпра,алфа-ромео) смукача действа по следния принцип-въздушна клапа затваря притока на въздух и така обогатява сместа за студеното палене,сам се сещаш 4е за да продължи работата нататък трябва да има и компенстор на въздушната клапа - вакуумче, което се регулира-при неправилен реглаж -гори повече,дави се и т.н. При ИКОВ смукача пуска допълнително бензин - въздушна клапа няма,много просто,реглаж няма,проблеми няма с шкодата на най големия студ паля веднага -1600 об веднага никакво колебание и точно след 5 мин го махаш смукача, и излиатш, ще пиша в шкода форума за такъв да видя колко пари варви че едно време беше 4пъти по скъп от ладов 
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Иков е като Калашника при автоматите. 30 бр. части, като се броят и болтчетата и гайките за закрепване към колектора. До седмица-две ще ми го докарат от провинцията и ще пусна снимки. Само две мембрани/ускорителна помпа и 2-ра клапа/ за 200 000 км. сменена само на ускорителната помпа. И това след като изхвърлих резервоара и виждаше бензин от -10 градуса на долу, общо около 10 л. годишно и една трета от тях заминаваше за миене при ремонти. 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта
Това е тъжната истина...