Въпросът с боядисването е много деликатен поради няколко причини. А именно:
1. Понятието "много добре изглежда" е крайно субективно. За лаиците като мене един току-що пръснат калник може да изглежда супер, но за някой истински бояджия ще бъде пълна трагедия - защото знае какво да гледа и знае тънкостите.
2. Материалите играят огромна роля. Спомням си, че преди време сам си пръсках калника и задния капак на голфа и за моите критерии стана супер, само че с боя на водна основа от Глазурит, която струваше 32 лв за 100 грама (заедно с лака). Хайде сега сметнете колко ще струва тая боя за цялата кола.
3. Не винаги евтиното е скапано, а скъпото е готино. Има майстори, които разчитат на това да имат много на брой доволни клиенти, а не ако хванат някой да го одерат максимално. И да, наистина в провинцията трудът е по-евтин. При това не само трудът на бояджиите.
Така че, щом така си задал въпроса, колко струва пребоядисване на голф 4, ти отговарям по следния начин:
м/у 600 и 2000 лева, според зависи кой къде и как ти я прави.
Ако си се спрял на конкретен майстор, иди да го видиш в какви условия работи и с каква техника. Виж коли, които е направил, потърси отзиви.
Но преди всичко си отговори на въпроса искаш ли да си боядисваш колата или не. Удоволствието е скъпо, а след време като тръгнеш да я продаваш ще се наредят големите разбирачи и ще почнат да разправят как тая кола представяш ли си е пребоядисвана и значи е много зле... Ако пък ще си я караш още време и не те кефи във вида, в който е.. тогава давай. Ти си знаеш
