Брей само аз ли съм успял да използвам всичко повторно (като изключим лагера де), всъщност не помня да имах и някакви кой знае какви ядове с О-пръстена, въпреки че си беше стария.
За да затворя капака не ползвах менгеме (не, че и имах тогава де), ползвах шина (или май беше винкел?), разпробит да пасне на отворите с резби на помпата

Завих винкела към помпата с два по дълги М8, като между задния капак и винкела бях подложил една М10 гайка, и разбира се с много плавно стягане и постоянно редуване на болтовете.
Ако преди 5 години знаех как се разглобява помпата нямаше и да си помислям да я отварям отзад, ама тогава имаше само руската тема с петте снимки в нея.
Иначе аз не можах да издържа лягера да се надроби и го смених на етап виене, като си беше с минимален луфт, затова и не смених семеринга.
ПП нищо не лепих тогава на времето и не съм забелязал да се е изместила главинката.
Сало на моята помпа ли е нестандартна резбата във вала, понеже никакъв нормален болт не успях да завия.