МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и набира
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
офф Сондата не се гледа за грешки , ами се гледа графиката, стръмността на импулсите и нивата.
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
мияля си за прескочил зъб аз.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
- Автомобил: Passat TDI
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
интерсното е че когато е студена ми харесва как върви и когато се стопли не е същата или поне така ми се струва
като подавам газ когато е топла постепенно си набира ,но когато и дам рзко газ в тая граница се чуди какво да направи(глъхне) и след 3000 об се оправя
като подавам газ когато е топла постепенно си набира ,но когато и дам рзко газ в тая граница се чуди какво да направи(глъхне) и след 3000 об се оправя
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
Щом отпадне темп.датчик като причина,следващия виновник според мен е ТПС-а.Огледай внимателно 3-те кабелечета влизащи в него и почисти до блясък/ако не си /дроселовата клапа.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
- Автомобил: Passat TDI
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
Мисля понеделник да отида на елкон предполагам че ще излезне тоя тпс или темп датчик
Някой колега ако може да ми препоръча читав елкон във Варна ще е добре че ми писна да хвърлям пари на вятъра.Мисля си да отида при Мерсинков или този миро който е по пътя за каменар
Дайте съвет
Някой колега ако може да ми препоръча читав елкон във Варна ще е добре че ми писна да хвърлям пари на вятъра.Мисля си да отида при Мерсинков или този миро който е по пътя за каменар
Дайте съвет
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:14
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Свищов
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
suselito написа:интерсното е че когато е студена ми харесва как върви и когато се стопли не е същата или поне така ми се струва
като подавам газ когато е топла постепенно си набира ,но когато и дам рзко газ в тая граница се чуди какво да направи(глъхне) и след 3000 об се оправя
Я провери реле с номерче 30 моето се беше прецакало и правеше подобни работи.
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
- Автомобил: Passat TDI
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
къде се намира това реленце?на елкона няма ли да го хване ако нещо не е наред?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
suselito написа:къде се намира това реленце?на елкона няма ли да го хване ако нещо не е наред?
Не го хваща. Релето или нагарят контакти или куплунга към него.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2.0 ABF 97
- Местоположение: Ямбол
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
и аз скоро имах подобен проблем , а именно загуба на мощност и мудно набиране , оказа се дупка в охладителната система на двигателя от където яко смучеше въздух , запушихме го и всичко се оправи.Надявам се да съм помогнал или поне дал насока.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
Колега,
ако имаш дупка в охладителната система няма ли да ти изтече антифриза???
Ако дупката е в някой маркуч по въздуха за двигателя, може да се получи загуба на мощност и ...
ако имаш дупка в охладителната система няма ли да ти изтече антифриза???
Ако дупката е в някой маркуч по въздуха за двигателя, може да се получи загуба на мощност и ...
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2.0 ABF 97
- Местоположение: Ямбол
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
имах предвид на една метална част близо до дросела (или нещо такова ) и човека ми каза че служела за охлаждане на двигателя. Доста въздух влизаше (сега като се замисля май някакво маркуче май го нямаше , поне така мисля)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13549
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
Бандит написа:имах предвид на една метална част близо до дросела (или нещо такова ) и човека ми каза че служела за охлаждане на двигателя. Доста въздух влизаше (сега като се замисля май някакво маркуче май го нямаше , поне така мисля)
Най-вероятно е от вентилацията на картера.
Дупка в маркуч на охладителната система= на прегрял двигател= ремонт /.нова гарнитура.../ За нула време антифриза го няма.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2.0 ABF 97
- Местоположение: Ямбол
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
че сменях гарнитура сменях , ама антифриза си е ок , просто споделям при мен какво беше ;)
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
- Автомобил: Passat TDI
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
Смених датчика и колата тръгна много по леко
Отговаря при подаване на газта и съм мн доволен
Прави ми впечетление ,че малко по късно достига 90-те градуса
Трябва ли да се тревожа за нещо
Някъде за около 10 км и отива към 90 градуса
Иначе датчика е син 4 пинов
Какви трябват да бъдат стойностите на датчика
Искам да замеря стария и новия
Отговаря при подаване на газта и съм мн доволен
Прави ми впечетление ,че малко по късно достига 90-те градуса
Трябва ли да се тревожа за нещо
Някъде за около 10 км и отива към 90 градуса
Иначе датчика е син 4 пинов
Какви трябват да бъдат стойностите на датчика
Искам да замеря стария и новия
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
- Автомобил: Passat TDI
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Варна
Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб
знаете ли с какъв номер е това реле номер 30
знам че трябва да има някакъв дълъг номер
иначе днес откачих клемите за повече от 10 минутки и май ми се струва че ефекта от новия датчик не е чак толкова силен но пак е по добре от колкото със стария и дали от това че карах колата през целия ден всичко си отчита коректно
смятам да проверя релето с номер 30 или направо да купя ново
на пипане е много горещо-това проблем ли е?
знам че трябва да има някакъв дълъг номер
иначе днес откачих клемите за повече от 10 минутки и май ми се струва че ефекта от новия датчик не е чак толкова силен но пак е по добре от колкото със стария и дали от това че карах колата през целия ден всичко си отчита коректно
смятам да проверя релето с номер 30 или направо да купя ново
на пипане е много горещо-това проблем ли е?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта