МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и набира

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13549
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб

Мнениеот kris11 » Съб 21 сеп 2013 19:18


офф Сондата не се гледа за грешки , ами се гледа графиката, стръмността на импулсите и нивата.




Потребителски аватар
golf_III_2e
Мнения: 965
Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб

Мнениеот golf_III_2e » Нед 22 сеп 2013 0:27


мияля си за прескочил зъб аз.


suselito
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
Автомобил: Passat TDI
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Варна

Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб

Мнениеот suselito » Нед 22 сеп 2013 9:51


интерсното е че когато е студена ми харесва как върви и когато се стопли не е същата или поне така ми се струва
като подавам газ когато е топла постепенно си набира ,но когато и дам рзко газ в тая граница се чуди какво да направи(глъхне) и след 3000 об се оправя


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб

Мнениеот Iezekil » Нед 22 сеп 2013 9:55


Щом отпадне темп.датчик като причина,следващия виновник според мен е ТПС-а.Огледай внимателно 3-те кабелечета влизащи в него и почисти до блясък/ако не си /дроселовата клапа.


suselito
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
Автомобил: Passat TDI
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Варна

Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб

Мнениеот suselito » Нед 22 сеп 2013 10:29


Мисля понеделник да отида на елкон предполагам че ще излезне тоя тпс или темп датчик
Някой колега ако може да ми препоръча читав елкон във Варна ще е добре че ми писна да хвърлям пари на вятъра.Мисля си да отида при Мерсинков или този миро който е по пътя за каменар
Дайте съвет


raikkonen
Мнения: 19
Регистриран на: Пет 22 юни 2007 1:14
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: ABF
Местоположение: Свищов

Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб

Мнениеот raikkonen » Нед 22 сеп 2013 16:45


suselito написа:интерсното е че когато е студена ми харесва как върви и когато се стопли не е същата или поне така ми се струва
като подавам газ когато е топла постепенно си набира ,но когато и дам рзко газ в тая граница се чуди какво да направи(глъхне) и след 3000 об се оправя

Я провери реле с номерче 30 моето се беше прецакало и правеше подобни работи.


suselito
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
Автомобил: Passat TDI
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Варна

Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб

Мнениеот suselito » Нед 22 сеп 2013 21:00


къде се намира това реленце?на елкона няма ли да го хване ако нещо не е наред?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13549
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб

Мнениеот kris11 » Пон 23 сеп 2013 19:41


suselito написа:къде се намира това реленце?на елкона няма ли да го хване ако нещо не е наред?

Не го хваща. Релето или нагарят контакти или куплунга към него.


Бандит
Мнения: 249
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2.0 ABF 97
Местоположение: Ямбол

Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб

Мнениеот Бандит » Пон 23 сеп 2013 19:52


и аз скоро имах подобен проблем , а именно загуба на мощност и мудно набиране , оказа се дупка в охладителната система на двигателя от където яко смучеше въздух , запушихме го и всичко се оправи.Надявам се да съм помогнал или поне дал насока.


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб

Мнениеот vladovelin » Пон 23 сеп 2013 21:11


Колега,
ако имаш дупка в охладителната система няма ли да ти изтече антифриза???
Ако дупката е в някой маркуч по въздуха за двигателя, може да се получи загуба на мощност и ...


Бандит
Мнения: 249
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2.0 ABF 97
Местоположение: Ямбол

Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб

Мнениеот Бандит » Пон 23 сеп 2013 21:17


имах предвид на една метална част близо до дросела (или нещо такова ) и човека ми каза че служела за охлаждане на двигателя. Доста въздух влизаше (сега като се замисля май някакво маркуче май го нямаше , поне така мисля)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13549
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб

Мнениеот kris11 » Вто 24 сеп 2013 9:34


Бандит написа:имах предвид на една метална част близо до дросела (или нещо такова ) и човека ми каза че служела за охлаждане на двигателя. Доста въздух влизаше (сега като се замисля май някакво маркуче май го нямаше , поне така мисля)

Най-вероятно е от вентилацията на картера.
Дупка в маркуч на охладителната система= на прегрял двигател= ремонт /.нова гарнитура.../ За нула време антифриза го няма.


Бандит
Мнения: 249
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2.0 ABF 97
Местоположение: Ямбол

Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб

Мнениеот Бандит » Вто 24 сеп 2013 9:37


че сменях гарнитура сменях , ама антифриза си е ок , просто споделям при мен какво беше ;)


suselito
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
Автомобил: Passat TDI
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Варна

Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб

Мнениеот suselito » Сря 25 сеп 2013 7:48


Смених датчика и колата тръгна много по леко
Отговаря при подаване на газта и съм мн доволен
Прави ми впечетление ,че малко по късно достига 90-те градуса
Трябва ли да се тревожа за нещо
Някъде за около 10 км и отива към 90 градуса
Иначе датчика е син 4 пинов
Какви трябват да бъдат стойностите на датчика
Искам да замеря стария и новия


suselito
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 18 юни 2007 15:23
Автомобил: Passat TDI
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Варна

Re: МК3 2.0 115 к.с няма ряз между 2000-3000 об,глъхне и наб

Мнениеот suselito » Чет 26 сеп 2013 19:41


знаете ли с какъв номер е това реле номер 30
знам че трябва да има някакъв дълъг номер
иначе днес откачих клемите за повече от 10 минутки и май ми се струва че ефекта от новия датчик не е чак толкова силен но пак е по добре от колкото със стария и дали от това че карах колата през целия ден всичко си отчита коректно
смятам да проверя релето с номер 30 или направо да купя ново
на пипане е много горещо-това проблем ли е?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта