Проблем с Термостат Голф 3 1.8 ABS
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 30 юни 2011 18:44
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с Термостат Голф 3 1.8 ABS
колега нямам канал че да го сменя а обезвъздушаването как се прави и как се разбира дали ми е обездъздушенa състемата
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с Термостат Голф 3 1.8 ABS
В търсачката ще намериш много теми по този въпрос. Обезвъздушаване на охладителна система 

- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10433
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Проблем с Термостат Голф 3 1.8 ABS
dushanov написа:Самото обезвъздушаване на колата го направи по следния начин:
На студен или леко топъл двг сипи антифриза или "коктейла", който си направил. Доливай малко по малко и когато антифриза ти дойде до макса на разш. съд. Стискай маркучите за да излезе въздуха през около минута. Запали колата без капачката на разш. съд. Когато загрее до 90гр по табло подавай газ и я изфорисарй 1-2 мин докато се вкл. перката. Трябва да спре излизането на мехурчета през малката тръбичка на преливника на разш. съд. Като подаваш ръчно газ от шилото на газта, през това маркуче трябва да прелива само антифриз без балончета. С просто око се вижда. Остави я да поработи при още едно-2 включвания на вентилатора и я изфорсирай от време на време. Постави капачката на съда. Покарай след цялата интервенция 10 мин колата. Паркирай я на равно и на следващата сутрин долей ако трябва.
VW попринцип сами се обезвъдушават, чрез клапана в капачката на разш. съд.
VW често имат проблем от запушването на въпросното маркуче към преливника за което писах по-горе.
Успех и да пишеш после. Да си бъдем полезни съфорумци! :beer
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Термостат Голф 3 1.8 ABS
"майстора ми вика все пак е бензин нормално е да пада стрелката извън града" - по добре вземи да смениш майстора, намери си хубав сервиз.
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: Чет 30 юни 2011 18:44
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с Термостат Голф 3 1.8 ABS
по принцип и на мен са ми казва ли че ще пада ако карам извън града и по енерция но да ли е така незнам
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с Термостат Голф 3 1.8 ABS
1.Когато се говори за температура не се позовавайте на датчика на таблото....неточен е!А като се има впредвид,че с времето и датчика на ДВГ дава фира...съвсем става
2.Измерете с максимален термометър реалната температура на антифриза и температурата на отваряне на термостата.
3.Едва при установяване на нередности сменяйте термостат.
4.Термостатът трябва да почне да отваря на 87 гр,а перката да заработи на 92 гр...марка термостат - Валер(никога Behr!!!) или Вернет!

2.Измерете с максимален термометър реалната температура на антифриза и температурата на отваряне на термостата.
3.Едва при установяване на нередности сменяйте термостат.
4.Термостатът трябва да почне да отваря на 87 гр,а перката да заработи на 92 гр...марка термостат - Валер(никога Behr!!!) или Вернет!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта