Проблем с Термостат Голф 3 1.8 ABS

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Dragomir920519
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 30 юни 2011 18:44
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с Термостат Голф 3 1.8 ABS

Мнениеот Dragomir920519 » Съб 26 яну 2013 0:56


колега нямам канал че да го сменя а обезвъздушаването как се прави и как се разбира дали ми е обездъздушенa състемата




Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с Термостат Голф 3 1.8 ABS

Мнениеот cheatereye » Съб 26 яну 2013 12:41


В търсачката ще намериш много теми по този въпрос. Обезвъздушаване на охладителна система :search


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10433
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Проблем с Термостат Голф 3 1.8 ABS

Мнениеот IvanMan » Съб 26 яну 2013 12:47


dushanov написа:Самото обезвъздушаване на колата го направи по следния начин:
На студен или леко топъл двг сипи антифриза или "коктейла", който си направил. Доливай малко по малко и когато антифриза ти дойде до макса на разш. съд. Стискай маркучите за да излезе въздуха през около минута. Запали колата без капачката на разш. съд. Когато загрее до 90гр по табло подавай газ и я изфорисарй 1-2 мин докато се вкл. перката. Трябва да спре излизането на мехурчета през малката тръбичка на преливника на разш. съд. Като подаваш ръчно газ от шилото на газта, през това маркуче трябва да прелива само антифриз без балончета. С просто око се вижда. Остави я да поработи при още едно-2 включвания на вентилатора и я изфорсирай от време на време. Постави капачката на съда. Покарай след цялата интервенция 10 мин колата. Паркирай я на равно и на следващата сутрин долей ако трябва.

VW попринцип сами се обезвъдушават, чрез клапана в капачката на разш. съд.
VW често имат проблем от запушването на въпросното маркуче към преливника за което писах по-горе.

Успех и да пишеш после. Да си бъдем полезни съфорумци! :beer


mg design
Мнения: 93
Регистриран на: Пет 09 май 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с Термостат Голф 3 1.8 ABS

Мнениеот mg design » Съб 26 яну 2013 16:25


"майстора ми вика все пак е бензин нормално е да пада стрелката извън града" - по добре вземи да смениш майстора, намери си хубав сервиз.


Dragomir920519
Мнения: 102
Регистриран на: Чет 30 юни 2011 18:44
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с Термостат Голф 3 1.8 ABS

Мнениеот Dragomir920519 » Съб 26 яну 2013 18:47


по принцип и на мен са ми казва ли че ще пада ако карам извън града и по енерция но да ли е така незнам


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблем с Термостат Голф 3 1.8 ABS

Мнениеот joker » Съб 26 яну 2013 20:35


1.Когато се говори за температура не се позовавайте на датчика на таблото....неточен е!А като се има впредвид,че с времето и датчика на ДВГ дава фира...съвсем става :banghead
2.Измерете с максимален термометър реалната температура на антифриза и температурата на отваряне на термостата.
3.Едва при установяване на нередности сменяйте термостат.
4.Термостатът трябва да почне да отваря на 87 гр,а перката да заработи на 92 гр...марка термостат - Валер(никога Behr!!!) или Вернет!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 37 госта