MK4 написа:Ако са бобини или комутатор колата ще остане на три или два цилиндъра и ще тресе много, веднага ще го усетиш така че този вариант отпада. Очевидно проблема е по настройката на газовия инжекцион. След като след 50тина км на бензин всичко се оправя, очевидно колата се адаптира след каране на бензин и изчиства проблемите причинени при работата на газ.
Или ти трябва читав газаджия със подходящ софтуер за твоя газов инжекцион или го изхвърляй и се наслаждавай на колата на бензин. Това са двата варианта според мен.
Колега и аз стигнах до извода че е от газовия инжекцион и мисля че той ми създава проблемите, но въпреки това защо след като започне да върви на бензин ламбдата пак не показва правилни стойности или иначе казано стойности извън допустимите ??