Здравей колега,
имам същия двигател и моя леко тресе като загрее леко се увеличава,
коментира съм това с човека който до сега е оправял колата и той ми каза, че
си си е така. При мен това тресене е съвсем малко едва се усеща.
Не съм специалист и не рзбирам много от коли, но щом когато откачиш
дебитомера и тя влезне в някакъв авариен режим и тресенето изчева провери
от някъде да не смуче въздух, около колекторите.
Golf 4 1998г. АKL - двигателят тресе
- izzo_
- Мнения: 74
- Регистриран на: Чет 04 мар 2010 15:27
- Автомобил: VW Jetta 5 FSI
- Двигател: BVY 2006 150hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1998г. АKL - двигателят тресе
При мен се усеща доста тресенето. По принцип мога да я карам и така, но мен супер много ме дразни, а и още повече че преди работеше като часовник. За въздух съм сигурен, че не смуче.
Четох в един английски форум, че ако има пукнатина в изпускателната система преди ламбда сондата, е възможно оттам ламбдата да отчита бедна смес, тъй като влиза въздух. В този случай ламбдата би трябвало да подаде на компютъра, че трябва да се подава повече гориво, за да се обогати сместа. Тогава би трябвало да се увеличи и разхода, но при мен не съм забелязал вдигане на разхода.
Пишат че се преебавала някаква гарнитура - на английски е donut gasket, на български не знам как се нарича.
Вече се вкарвам в големи филми..
Някой знае ли какво е нормалното време за впръскване на дюзите. При мен на празен ход Inj. on time е 3.20ms.
Четох в един английски форум, че ако има пукнатина в изпускателната система преди ламбда сондата, е възможно оттам ламбдата да отчита бедна смес, тъй като влиза въздух. В този случай ламбдата би трябвало да подаде на компютъра, че трябва да се подава повече гориво, за да се обогати сместа. Тогава би трябвало да се увеличи и разхода, но при мен не съм забелязал вдигане на разхода.
Пишат че се преебавала някаква гарнитура - на английски е donut gasket, на български не знам как се нарича.
Вече се вкарвам в големи филми..

- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Golf 4 1998г. АKL - двигателят тресе
С инжекторни времена много трудно ще я хванеш. Лабдата трябва да играе и на празен ход. Ако не ме лъже късата памет (нямам достъп до прогрмите на работа) ти си със широколентова лабда. Какво показват живите данни на сондата. То там ако имаш лайбъли трябва да си пише какви са и нормите.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 11 май 2013 17:16
- Автомобил: AUDI A6 4.2 QUATTRO
- Двигател: 2006
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 4 1998г. АKL - двигателят тресе
Смених ламбдата, но пак тресе!!!
Казаха ми че може да е демферен маховик, което е много лошо.
Ще търся и ако го намеря от къде е проблема ще пиша....
Казаха ми че може да е демферен маховик, което е много лошо.
Ще търся и ако го намеря от къде е проблема ще пиша....
- golfmaniak666
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHL
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1998г. АKL - двигателят тресе
Колеги какво стана има ли развитие по проблема?
- Petkovski
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Golf 4 1998г. АKL - двигателят тресе
izzo_ написа:При мен се усеща доста тресенето. По принцип мога да я карам и така, но мен супер много ме дразни, а и още повече че преди работеше като часовник. За въздух съм сигурен, че не смуче.
Четох в един английски форум, че ако има пукнатина в изпускателната система преди ламбда сондата, е възможно оттам ламбдата да отчита бедна смес, тъй като влиза въздух. В този случай ламбдата би трябвало да подаде на компютъра, че трябва да се подава повече гориво, за да се обогати сместа. Тогава би трябвало да се увеличи и разхода, но при мен не съм забелязал вдигане на разхода.
Пишат че се преебавала някаква гарнитура - на английски е donut gasket, на български не знам как се нарича.
Вече се вкарвам в големи филми..Някой знае ли какво е нормалното време за впръскване на дюзите. При мен на празен ход Inj. on time е 3.20ms.
Колега и аз да се включа малко в темата, провери датчика за температура, аз съм със съшия мотор, при мен леко тресеше мотора когато загрееше разлика в ускорението нямах. Моя датчик е с 4 крачета, 2-те дават информация на таблото при мен си работеше, другите две дават информация на ECU-то, когато загрееше мотора датчика даваше информация че мотора е 120 градуса от там и времената на инжекторите се менят и мотора не работи добре!!! Не си спомням точно на кой канал на VAG -Com беше...... Дано съм помогнал
- izzo_
- Мнения: 74
- Регистриран на: Чет 04 мар 2010 15:27
- Автомобил: VW Jetta 5 FSI
- Двигател: BVY 2006 150hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1998г. АKL - двигателят тресе
Така. Колата продължи да гасне и затова смених датчик колянов вал - вече повече от месец не е изгасвала. Но тресенето остава.
Има логика да. А тези 120 градуса на VAG-COM ли ги видя, понеже при мен там температурата е в рамките на нормалното. Пак ще я закача тия дни да видя точно стойностите. Мерси за съвета.
Колега и аз да се включа малко в темата, провери датчика за температура, аз съм със съшия мотор, при мен леко тресеше мотора когато загрееше разлика в ускорението нямах. Моя датчик е с 4 крачета, 2-те дават информация на таблото при мен си работеше, другите две дават информация на ECU-то, когато загрееше мотора датчика даваше информация че мотора е 120 градуса от там и времената на инжекторите се менят и мотора не работи добре!!! Не си спомням точно на кой канал на VAG -Com беше...... Дано съм помогнал
Има логика да. А тези 120 градуса на VAG-COM ли ги видя, понеже при мен там температурата е в рамките на нормалното. Пак ще я закача тия дни да видя точно стойностите. Мерси за съвета.
- izzo_
- Мнения: 74
- Регистриран на: Чет 04 мар 2010 15:27
- Автомобил: VW Jetta 5 FSI
- Двигател: BVY 2006 150hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1998г. АKL - двигателят тресе
Смених ламбда сонда след като се установи, че старата не работи. Новата е Бош и не е универсална. Абсолютно никаква промяна в работата на двигателя. Закачам я на VAG-COM и какво да видя - новата сонда отново не изменя напрежението и стои на 0.2V.
Реших да замеря някои параметри по данни от Autodata:
На 1 и 2 го има напрежението, което захранва нагревателя. На 3 и 4 измервам напрежение 1.2V, а по данни от Autodata трябва да бъде 1.5-1.6V. Това напрежение се мери на разкачена букса и на контакт. Възможно ли е това да е причината да не сработва сондата?
Реших да замеря някои параметри по данни от Autodata:
На 1 и 2 го има напрежението, което захранва нагревателя. На 3 и 4 измервам напрежение 1.2V, а по данни от Autodata трябва да бъде 1.5-1.6V. Това напрежение се мери на разкачена букса и на контакт. Възможно ли е това да е причината да не сработва сондата?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Sky_is_the_Limit и 57 госта