

zfa159 написа:Може и да не са му пуснали допълнителния + към компютъра, за да вдига оборотите,когато е пуснат компресора.
Отговор повече от необходим. Това са хората за климатичната инсталация да знаете !!!!zfa159 написа:Два вида кАмпютри им се слагат на ААМ.
Ако е стария тип с 35-пинов - сигнала се подава на 3 и 4 пин
Ако е по-новия, с 45 пина - сигнала се подава на 33 и 35 пин
Сигнала го вземи от управляващата намотка на релето за компресора (единия край на намотката е на маса,другия край се управлява с + ).Хубаво е да го вземеш от там, а не от кабела за компресора, защото бобината на компресора е доста мощна ( около 50W ) и като спреш напрежението към нея, има доста сериозни скокове на напрежението, които ще вкараш в комп-а (принципно е защитен от такива неща ама все пак). Повечето компресорни бобини имат вграден диод за точно тези пулсации, ама при насажданите климатици не е много ясно каквa точно са сложили.
Принципно инсталацията има заготовка за климатик - кабелите от тези пинове излизат при бушониерата. Аз обикновено гледам какъв цвят кабели тръгват от съответните пинове, цепя снопа с кабелите около мотора за чистачките и от там си прихващам кабелите за към релето на компресора (което обикновено при насажданите седи пред разширителния съд).
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта