Проблем с температурата на двигател 1.8 ABS

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
batkata1
Мнения: 122
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkata1 » Сря 28 фев 2007 18:22


Аз лично не но колеги от форума са споделяли този факт не веднъж. Както съм написал :)




vpanev
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 28 фев 2007 0:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот vpanev » Сря 28 фев 2007 20:12


Относно датчика за вкл. на перката - още в самото начало като ми загря се осъмних и го проверих - неработеше (включваше само 2 степен), смених го с друг незнам точно какъв (1 степен на 95, 2 - на 110), но в общи линии подобренията бяха малки. Относно катализатора - при мен не е махнат, но при запален двигател мирише на запартък :-) незнам как да го обиасня което маи иде да ми каже че все пак май катализатора работи. (може би е по добре да го махна). Много ме съмнява за гарнитура прогорена но незнам дали да се наемам да я сменям ( на майстор) - дали няма да доведе до откриване на о6те по големи ядове.....
Колата е австрийска..(за сажаление :-) )
Още не сам засякал колко течност губи но през лятото ми се струва ненормално много.....


Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Сря 28 фев 2007 20:12


Е добре де мойта сега в студа при нормално каране държи малко над 70.Когато ме избият лудите и я ръчкам си качва температура. Лятото спокойно си карам на към 90, а по светофарите дигаше и малко повече. Това, че в момента държи около 70 градуса значи ли, че термостата е починал?


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1262
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: ID7 Pro Tourer
Двигател: APP550
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот netizen » Сря 28 фев 2007 22:12


Ако термостата и датчика за перката са наред, темп. варира между 85 и 90 градуса. Ако пада под 80 градуса най-вероятната причина е термостат, ако се покачва над 90 градуса - най-вероятно не ти се пуска перката на ниската скорост.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 01 мар 2007 0:54


netizen написа:Ако термостата и датчика за перката са наред, темп. варира между 85 и 90 градуса. Ако пада под 80 градуса най-вероятната причина е термостат, ако се покачва над 90 градуса - най-вероятно не ти се пуска перката на ниската скорост.

А не може термостата да не отваря напълно и дебитът кам радиатора да е намален?Съответно-намалено топлоотдаване......
При мен температурата се покачва при по-висока скорост и по-силно натиснат педал на газта...
А разграфяванията на датчика за температурата на таблото въобще не отговарят на истинската температура...при стрелка изместена с по-малко от милиметър след 90 градуса...кампютър на диагностиката показа..99 градуса Ей за това се притеснявам когато стрелката макар и малко мръдне след средата на температурната скала......Тъй че с тези +/-5 градуса??????


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

термостата

Мнениеот golfarata » Чет 01 мар 2007 1:00


колегите да ме извинят 4е май юе повторя ама си вземи термо с долна 84гр. или смени дат4ика с нов и няма да стига6 110гр.


Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Чет 01 мар 2007 9:23


Каква е цената на термостат :roll:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 01 мар 2007 9:25


CRX Racing написа:Е добре де мойта сега в студа при нормално каране държи малко над 70.Когато ме избият лудите и я ръчкам си качва температура. Това, че в момента държи около 70 градуса значи ли, че термостата е починал?

100% ти е за смяна!Нямаш ли оплаквания за разхода на гориво?
Беер-17-18лева с комплест гарнитури.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 01 мар 2007 10:39


[quote="vpanev"Относно катализатора - при мен не е махнат, но при запален двигател мирише на запартък :-)[/quote]
Колега, според всичко писано, а аз по едно време изчетох доста теми за катализатори, точно миризмата на запъртък е един от основните признаци, че катализатор отдавна вече нямаш! Запушен и неработещ! Махай!
А аз моя не съм го махал, защото някой вече ме е бил изпреварил... :lol:


Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Чет 01 мар 2007 22:59


k22 написа:
CRX Racing написа:Е добре де мойта сега в студа при нормално каране държи малко над 70.Когато ме избият лудите и я ръчкам си качва температура. Това, че в момента държи около 70 градуса значи ли, че термостата е починал?

100% ти е за смяна!Нямаш ли оплаквания за разхода на гориво?
Беер-17-18лева с комплест гарнитури.

Ми не. Харчи около 10-11 градско. Ония ден го засякох :roll:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 02 мар 2007 8:55


bocotam написа:Здравейте,
от скоро карам Golf III 1.8 ABS и имах подобен проблем ... температурата на двигатела се вдигаше до 100 градуса когато колата работи на място - при движение температурата си кове на 90.
Имах намерение да сменям водната помпа, като си мислих че при ниски обороти не успява да направи достатъчен дебит и от там загрява колата, но преди това махнах катализатора и за мое учудване температурата се нормализира.
При повреден термостат е по-вероятно температурата да не достига работната (в повечето случаи), затова ти препоръчвам да насочиш внимание към водна помпа, запушен радиатор или катализатор както се оказа при мен

Смених радиатора(старият беше запушен) с чисто нов,махнах катализатора и сложих резонаторно гърне-без никакъв ефект,само термостата не съм пипал-на място температурата на колата заковава на 90(средното деление) и не мърда(така си беше и преди),когато обаче започна да подавам газ или в движение на 5 предавка с около 120-130(или продължетелно каране на градско) стрелката на датчика за температурта преминава с около 1 мм след средното деление.Ако това е 95 градуса добре,ама един път на елкон четеца на компютъра показа 99 градуса при това. положение на стрелката!Значи ли това,че колата работи при повишен температурен режим????До делението което би трябвало да е 100 гр.никога не е стигала,не съм виждал включена и втората степен на радиатора.
Прави ми впечатление че термостата отваря чак когата стрелката застане по средата.Може би термостата отваря късно??Да го сменям ли и него?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], pa4o_ivanov61 и 133 госта