



Проблем с температурата на двигател 1.8 ABS
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 28 фев 2007 0:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Относно датчика за вкл. на перката - още в самото начало като ми загря се осъмних и го проверих - неработеше (включваше само 2 степен), смених го с друг незнам точно какъв (1 степен на 95, 2 - на 110), но в общи линии подобренията бяха малки. Относно катализатора - при мен не е махнат, но при запален двигател мирише на запартък
незнам как да го обиасня което маи иде да ми каже че все пак май катализатора работи. (може би е по добре да го махна). Много ме съмнява за гарнитура прогорена но незнам дали да се наемам да я сменям ( на майстор) - дали няма да доведе до откриване на о6те по големи ядове.....
Колата е австрийска..(за сажаление
)
Още не сам засякал колко течност губи но през лятото ми се струва ненормално много.....

Колата е австрийска..(за сажаление

Още не сам засякал колко течност губи но през лятото ми се струва ненормално много.....
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
netizen написа:Ако термостата и датчика за перката са наред, темп. варира между 85 и 90 градуса. Ако пада под 80 градуса най-вероятната причина е термостат, ако се покачва над 90 градуса - най-вероятно не ти се пуска перката на ниската скорост.
А не може термостата да не отваря напълно и дебитът кам радиатора да е намален?Съответно-намалено топлоотдаване......
При мен температурата се покачва при по-висока скорост и по-силно натиснат педал на газта...
А разграфяванията на датчика за температурата на таблото въобще не отговарят на истинската температура...при стрелка изместена с по-малко от милиметър след 90 градуса...кампютър на диагностиката показа..99 градуса Ей за това се притеснявам когато стрелката макар и малко мръдне след средата на температурната скала......Тъй че с тези +/-5 градуса??????
- golfarata
- "Селски тунинг"
- Мнения: 1196
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На село
термостата
колегите да ме извинят 4е май юе повторя ама си вземи термо с долна 84гр. или смени дат4ика с нов и няма да стига6 110гр.
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
CRX Racing написа:Е добре де мойта сега в студа при нормално каране държи малко над 70.Когато ме избият лудите и я ръчкам си качва температура. Това, че в момента държи около 70 градуса значи ли, че термостата е починал?
100% ти е за смяна!Нямаш ли оплаквания за разхода на гориво?
Беер-17-18лева с комплест гарнитури.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
[quote="vpanev"Относно катализатора - при мен не е махнат, но при запален двигател мирише на запартък
[/quote]
Колега, според всичко писано, а аз по едно време изчетох доста теми за катализатори, точно миризмата на запъртък е един от основните признаци, че катализатор отдавна вече нямаш! Запушен и неработещ! Махай!
А аз моя не съм го махал, защото някой вече ме е бил изпреварил...

Колега, според всичко писано, а аз по едно време изчетох доста теми за катализатори, точно миризмата на запъртък е един от основните признаци, че катализатор отдавна вече нямаш! Запушен и неработещ! Махай!
А аз моя не съм го махал, защото някой вече ме е бил изпреварил...

- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
k22 написа:CRX Racing написа:Е добре де мойта сега в студа при нормално каране държи малко над 70.Когато ме избият лудите и я ръчкам си качва температура. Това, че в момента държи около 70 градуса значи ли, че термостата е починал?
100% ти е за смяна!Нямаш ли оплаквания за разхода на гориво?
Беер-17-18лева с комплест гарнитури.
Ми не. Харчи около 10-11 градско. Ония ден го засякох

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
bocotam написа:Здравейте,
от скоро карам Golf III 1.8 ABS и имах подобен проблем ... температурата на двигатела се вдигаше до 100 градуса когато колата работи на място - при движение температурата си кове на 90.
Имах намерение да сменям водната помпа, като си мислих че при ниски обороти не успява да направи достатъчен дебит и от там загрява колата, но преди това махнах катализатора и за мое учудване температурата се нормализира.
При повреден термостат е по-вероятно температурата да не достига работната (в повечето случаи), затова ти препоръчвам да насочиш внимание към водна помпа, запушен радиатор или катализатор както се оказа при мен
Смених радиатора(старият беше запушен) с чисто нов,махнах катализатора и сложих резонаторно гърне-без никакъв ефект,само термостата не съм пипал-на място температурата на колата заковава на 90(средното деление) и не мърда(така си беше и преди),когато обаче започна да подавам газ или в движение на 5 предавка с около 120-130(или продължетелно каране на градско) стрелката на датчика за температурта преминава с около 1 мм след средното деление.Ако това е 95 градуса добре,ама един път на елкон четеца на компютъра показа 99 градуса при това. положение на стрелката!Значи ли това,че колата работи при повишен температурен режим????До делението което би трябвало да е 100 гр.никога не е стигала,не съм виждал включена и втората степен на радиатора.
Прави ми впечатление че термостата отваря чак когата стрелката застане по средата.Може би термостата отваря късно??Да го сменям ли и него?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zdravkov94 и 126 госта