колега за да имаш проблеми с гарнитурата или с главата те хората са пояснили че трябва или да губи вода, или да се покачва нивото на маслото , или сутрин на студена да не работи някой цилиндър. Ако няма тези ефекти няма страшно.
Антифриза ако е на пяна трябва да влиза масло вътре, съответно се губи масло.
Виж ако е малко трудно ще се разбере. Маслото като се смеси със водата става като на парцали и се пени.
Надува ли много маркучите на охладителната система.
Според мене най-добре се разбира по цвета на свещите.
Аз имах проблем с остаряла гарнитура преди време - вкарваше ми антифриз в трети цилиндър, при което сутрин след запалване работеше на 3 цилиндъра, докато издуха антифриза и съответно свеща беше станала с наклеп от антифриза и се отличаваше от другите.



Golf 3 - проблем? на празен ход - претрисане
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта