Golf 3 - проблем? на празен ход - претрисане

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 10 мар 2007 14:57


колега за да имаш проблеми с гарнитурата или с главата те хората са пояснили че трябва или да губи вода, или да се покачва нивото на маслото , или сутрин на студена да не работи някой цилиндър. Ако няма тези ефекти няма страшно.
Антифриза ако е на пяна трябва да влиза масло вътре, съответно се губи масло.
Виж ако е малко трудно ще се разбере. Маслото като се смеси със водата става като на парцали и се пени.
Надува ли много маркучите на охладителната система.
Според мене най-добре се разбира по цвета на свещите.
Аз имах проблем с остаряла гарнитура преди време - вкарваше ми антифриз в трети цилиндър, при което сутрин след запалване работеше на 3 цилиндъра, докато издуха антифриза и съответно свеща беше станала с наклеп от антифриза и се отличаваше от другите.




Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Съб 10 мар 2007 15:22


Не аз вчера проверих не надува маркучите.Не губи нито масло нито вода.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта