Въпрос за Golf II GTI 16V? (октаново число на бензина)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 19 яну 2007 21:07


rexpitbul написа:Моя е 1.6EZ и на капачката на резервояра пише 91,а аз карам със 100 октанов.

С тая ниска степен на сгъстяване защо сипваш такъв бензин :roll: файдата е точно 0!
то тва твойто не е мотор а безалкохолно :mrgreen:
сипвай 95 и това е...




Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Пет 19 яну 2007 21:16


IvoG написа:Някаде по темите тук четох че конете на КР са 136 или 139 в зависимост от октановото чиско на бензина с който се кара. Та 136 май беше за щатите кадето октана е по-нисък.


По принцип има такова нещо, защото за FORD FOCUS ST зареден с бензин SUPER PLUS (по техния стандарт) дават увеличаване с 12к.с
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Пет 19 яну 2007 21:24


vw_golf_2_Memphis написа:
rexpitbul написа:Моя е 1.6EZ и на капачката на резервояра пише 91,а аз карам със 100 октанов.

С тая ниска степен на сгъстяване защо сипваш такъв бензин :roll: файдата е точно 0!
то тва твойто не е мотор а безалкохолно :mrgreen:
сипвай 95 и това е...


Не мисля така трябва да ти дам да пробваш и с 92 и 95 и 100 та тогава да ти чуя мнението.
Твърдо съм за 100 октановия.
Но се чудя дали няма да ми издуха гарнитурата между блока и главата.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 19 яну 2007 21:25


IvoG написа:Някаде по темите тук четох че конете на КР са 136 или 139 в зависимост от октановото чиско на бензина с който се кара. Та 136 май беше за щатите кадето октана е по-нисък.


В щатите няма KR мотор, там на Голф 2 ГТИ 16V моделите се слага 2.0 16V мотор разполагащ с 136коня ,в Европа кода му е 9А, мисля че и този в САЩ е със същото означение.

KR мотора си е само със 139коня, няма такъв филм 136коня


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пет 19 яну 2007 21:48


rexpitbul написа:Твърдо съм за 100 октановия.
Но се чудя дали няма да ми издуха гарнитурата между блока и главата.


Ти да не мислиш, че сипваш нитро-метан??? Първо - виж какво всъщност означава индекса на октаново число - виждам, че не си наясно. Естествено, че има разлика между горивата - всички бензинови двигатели обаче имат една цел - работа на двигателя без детонации. Колкото по-голяма е степента на сгъстяване, толкова по-вероятно е да се появят детонации - от там нуждата на бензин с по-високо октаново число.

Твоя автомобил има малка степен на сгъстяване - слагането на 100 октана (ако приемем теoритично че е 100, а не 97 какъвто е в действителност) е безмислено.

Има изписано прекалено много за октановото число на бензина като цяло, за да го коментираме пак. Темата се казва "Въпрос за Golf II GTI 16V? (октаново число на бензина)", не "Октаново число за Голф 2 1.6" - всеки го знае какво е за него ... е явно почти всеки.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 19 яну 2007 22:01


niikoo_1 написа:
IvoG написа:Някаде по темите тук четох че конете на КР са 136 или 139 в зависимост от октановото чиско на бензина с който се кара. Та 136 май беше за щатите кадето октана е по-нисък.


В щатите няма KR мотор, там на Голф 2 ГТИ 16V моделите се слага 2.0 16V мотор разполагащ с 136коня ,в Европа кода му е 9А, мисля че и този в САЩ е със същото означение.

KR мотора си е само със 139коня, няма такъв филм 136коня


Явно съм се заблудил конкретно за двигателите :oops:
До сега не знаех инфо за 9А :) а този двигател каде се монтира не е ли малко рядък в европа?


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

Re: 1

Мнениеот ANDREYO » Пет 19 яну 2007 22:03


CyberBlade написа:Ще пробвам и аз в Шел, до сега не съм карал с техния бензин. Всеки път ли еднакво върви?

Според мен ОМВ предлагат ултиматните боклуци, докато карах на газ - тяхната газ беше най-гадната ... сега се убедих и в качеството на бензина им.
ами почти всеки път еднакво върви зависи и от шела все пак но по големите бенза е хубав а разликата с другите бензини е огромна.а на мотор направен за 95н е лошо да се слага 100.на брат ми троиката 1.8 абс като и сложа 100 октана и загрява повечко ,аз лично го смесвам и става идеално за по слаби мотори като абс


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пет 19 яну 2007 22:09


АБС е моно нали? Интересно защо загрява повече, да не би да има детонационен датчик, който да увеличава предварението и от там да грее? Някой може ли да поясни? Виж тука не ми е ясно :lol:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 19 яну 2007 22:10


Лично при мен най-доволен съм от V-Power Racing.Двигатела ми не е КР, но все пак се усеща разлика ( най-вече на извънградско ).Не съм имал проблеми с температурата.От ОМВ 100 не съм доволен.Сипвал съм само 1 път и не съм повтарял.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Re: 1

Мнениеот musura » Пет 19 яну 2007 22:46


ANDREYO написа:зависи и от шела


:) Аз слагам само от Еко 100 и на Лукойл 98. Когато купих КР-а попитах предния собственик с какво гориво го кара и пича каза, че е с 95. Беше с полвин резервоар и вървеше супер. След ден два реших да го пробвам до София и обратно - минах през Шел-а и до горе VPower racing 99 :) Тогава разликата в цената беше огромна, примерно 95- 1.40; 99 - 1.99

Та сипвам аз до горе, тръгвам, настъпвам яко обаче колата повече от 200 не може и във високите обороти ниакаква мощност, като види нагорнище и започва да пада скоростта :shock Шок и ужас. На всичкото отдолу, до София (270 км) изгори почти целия резервоар, като средния разход беше над 13-14/100 :shock В този момент бях готов да се обадя на стария собственик и да му върна колата, и без това му бях оставил само полвината пари.

Разочарован спирам на Лукойл-а на след църна маца и сипвам нормален 95 догоре и тръгвам наобратно. И какво се случва, колата направо полудя, и аз покрай нея ... Та точно този ден направих и най-доброто си постижение за максимална скорост с нея, по едно леко надолнище преди изкачването към тунела - около 235 :wink: Продължението е ясно - оставих си колата и "шел" е забранена дума за мен :)


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пет 19 яну 2007 23:04


Ще се побъркам... един авер с астра GSI 180кс (валове, чипове...) оплюва Еко 100, само ОМВ 100 за него (той е леко глупак и за това не трябва да му се взима акъла под голямо внимание). Аз пък се кефя на Еко 100 и плюя върху ОМВ 100, но пък Еко 95 като сложих и двигателя ми още малко и щеше да се сцепи от детонации.

Сега 1 глас за Шел, друг против ... гледах едно предаване по Дискавyри за Шел, че вече нямали собствени залежи от нефт и купуват от други нефтени компании - и от там я добър, я ядец.

П.С. Друг познат пък с турбо дизел Г3 също не му хареса нафтата в ЕКО.
Аве май на Еко само газта и 100 са хубави ...


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 19 яну 2007 23:16


Абе факт е че и от една верига да са са ралични собственици и пак има разлика в горивата и за това трудно може да се заключи че от някоя верига е гадно или хубаво горивото.


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Пет 19 яну 2007 23:21


Имам приятел,който работи в ЛУКОИЛ ПЕТРОЛ и ми каза,че на всички бензиностанции бензина е един и същ. Всички го взимат от нефтохим и разликата е в добавките, които слагат (Shell,LUKOIL,OMV,KINITRON,EKO и др.). Затова има разлика в горивото на бензиностанциите,на една и съща фирма.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 20 яну 2007 0:04


rexpitbul написа:Имам приятел,който работи в ЛУКОИЛ ПЕТРОЛ и ми каза,че на всички бензиностанции бензина е един и същ. Всички го взимат от нефтохим и разликата е в добавките, които слагат (Shell,LUKOIL,OMV,KINITRON,EKO и др.). Затова има разлика в горивото на бензиностанциите,на една и съща фирма.
Ейтва и аз си мисля че е истината :wink: Че всичкия бензин идва от едно и също кранче а после кой какви боклуци ще налее вече от там идва разликата.А по темата не е хубаво да се слага по ниско октанов бензин от предписания и най вече в БГ където октана е по нисък от посочения.И на моята и дават да е с 95 ама с него си чувам чат пат аванс и си я карам с по висок октан и се ми е по добре и от там съдя че 95 не е 95 :wink: п.п Още един глас против Шел :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 20 яну 2007 0:27


CyberBlade написа:не му хареса нафтата в ЕКО.


Имам едни клиенти, които копаят камъни в една кариера :lol: Та скоро си купиха един много гъзарски багер, японски, камацу мисля че е марката. Та след 1-2 месеца работа машинката се скапа и дойде някакъв палав младеж от Англия да я ремонтира. Оказа се, че проблема е от нафтата и младежа събра по една проба от местните бензиностанции и им каза - от тук на татък дизел само от ЕКО! И най-гадното беше, че понеже дефекта не беше гаранционен им съдраха кожата за тази разходка на младежа :wink:

Иначе от моя опит с бензините мога да кажа, че винаги има някаква разлика дори и на една и съща бензиностанция :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта