Мнениеот Iezekil » Пет 29 ное 2013 11:18
Пълни глупости.
Кошницата на помпата е направена така,че даже и един пръст бензин в резервоара да има,тя се пълни до горе.Отделно излишния бензин се връща директно в нея.Е,ако няко голям мастор я е разглабял и не е наместил или сменил уплътненията,то тя вече става като лейка.После теми защо сменям вече 10 помпи и все горят.
За удължаване живота на помпата,че и на бензина се слага реле,изключващо я при работа на газ.
Идеалния вариант разбира се,е да се горят по едно 5-10 кила бензин месечно.Дали на дълъг път,дали на всяко палене/особено сутрин/,то това е идеалния вариант не само за опресняване на бензина,но и за живота на дюзата.
В тая връзка по темата няма как да се даде еднозначен отговор.Като се вземе предвид дали компютъра се ресетва на всяко палене,дали дюзата е наред,помпата също,филтъра,регулатора,ламбда сонда,състояние на моното,д.т.вх.в.,ТПС,бобина,делко,свещи и прочие.Винаги на газ колите вървят по-гладко,отколкото на бензин.
Изхода е един-карай си на газ или бензин и газ,все тая.