Изясни ми се картинката! При мен радиаторчето е на бързи връзки, но понеже щуцерите са чупени майсторите в италия още са "снадили" счупванията с маркуч и по две скоби. Мислех да не влиза нещо въздух от там, но притегнах допълнително скобите. Това шуртене ще ме подлуди... Или си внушавам, или се случва понякога да не се появява изобщо дори на студен мотор!? Днес разглобявах капачката на разширителния съд и клапанчето не успявах да го стисна, беше като запекло и дупчиците му се бяха позаталачили. Прочистих ги, раздвижих го и сега го стискам и си отваря и затваря. Не знам дали това има някакво отношение...

Радиаторчето има изгледи да е оригинално и изключвам да е от ментаците без елементите за завихряне на водата. Всякакви идеи ще са от полза...