Затягане гайките на капака на двиг. Голф1.8-сълзене на масл
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 22:00, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vaskoto1 написа:
старите се развиват с 2 гайки и чук има чалъм-лепени са.

телефона ми го има навсякъде-защо просто не се обади?

завиваш 2те гайки и ги стягаш една към друга но така че резбата да не се показва над горната а да е наравно. после с чука бам бам 2-3 пъти по гайката ама силно (разумно силно-това как да ти го опиша?) и тя се развива НА РЪКА!!!
аман!!!
като имате въпроси-па звънете по шибаните телефони поне!!!

-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vaskoto1 написа:vw_golf_2_Memphis написа:избих с бормашината едни метални кръгчета от дупките на новата гарнитура....за да може да стане на старите шпилки...
и такам...
Screwy Screwy Screwy ...вдигам ръце вече...това не е истина...![]()
![]()
Абсолютно съм съгласен с Васко!!!!!!!!
Затова и не написах за свалянето на шпилките със секача - твърде опасно мероприятие.
За и против корковата и гумената гарнитура - АЗ лично предпочитам гумената, но да се смени НОРМАЛНО, без да се побългарява самата гарнитура.
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
mad_doctor написа:Yossarian написа:Обикновенния силикон убива бавно, но сигурно ламбда сондата и катализатора.
Че какво им убива? Пък и бавно....той засъхва до 24 часа и според мен после никой неможе да убиеИли ти имаш предвид нещо от температурата да се разпльоква и да изпуска лайна?
Koлkoто и да е маслоустойчив пуска мономери в маслото. То от своя страна като изгаря ги пренася в изпускателния тракт. Въпросните мономери се отлагат като тънък филм по активната повърхност на ламбда сондата и катализатора. Има силикони, т.н. за гарнитури, с означение RTV. Те са подходящи и не създават горните проблеми.
Радвам се, че обсъдихме добре темата, благодаря за ценните съвети на всички, естествено Васко си е Васко....знае как.
ТОВА НЕЩО МЕ СМАЯ И МЕН...как си могъл да го постигнеш
но понеже не можах да сваля старите шпилки избих с бормашината едни метални кръгчета от дупките на новата гарнитура....за да може да стане на старите шпилки...
и такам...
ТОВА НЕЩО МЕ СМАЯ И МЕН...как си могъл да го постигнеш
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Днес смених гарнитурата......3 шпилки ме помъчиха, ама благодарение на съветите тук не им се дадох........Използвах и двата метода: завиване на гайка наравно и внимателно чукане отгоре, и секач, обаче предпочитам не остър за леки почуквания в основата на заинатилата се шпилка. Когато чукате в основата, старайте се да успеете да почукнете от всички страни, а не само от една.
Новите шпилки обаче не ги лепих....мисля че няма да е фатално - Васко има повече опит, нека каже ако има впечатления.
Иначе гумената гарнитура си е супер, а ако знаете старата коркова как бе изгоряла само.......
Новите шпилки обаче не ги лепих....мисля че няма да е фатално - Васко има повече опит, нека каже ако има впечатления.
Иначе гумената гарнитура си е супер, а ако знаете старата коркова как бе изгоряла само.......
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
принципно се лепят защото резбата която остава навън се набива с мръсотия и после един ден при развиване тръгва шпилката.
което не е болка на пръв поглед ама след някое и друго развиване се разбива най слабото звено във веригата а именно резбата на главата...
за справка виж някои карбуратори-алуминиев корпус и невъзможност да захванеш "тенджерата" отгоре щото са разбити шпилките в леглата...
затова трябва да си сигурен че ще се развие гайката а не шпилката-гайка се сменя, шпилка се сменя, ама да смениш глава или да ти се налага да правиш ТНТМта и глупости заради нещо толкова елементарно...не си струва.
затова мене ако питаш-вземи един локтайт 250-серия за лепене на резби и отдели още един ден за колата-няма да съжаляваш.
колкото повече отлагаш-толкова повече има риск после да не можеш да развиеш гайката и да се почнат глупостите...
съветче просто...
което не е болка на пръв поглед ама след някое и друго развиване се разбива най слабото звено във веригата а именно резбата на главата...


затова трябва да си сигурен че ще се развие гайката а не шпилката-гайка се сменя, шпилка се сменя, ама да смениш глава или да ти се налага да правиш ТНТМта и глупости заради нещо толкова елементарно...не си струва.
затова мене ако питаш-вземи един локтайт 250-серия за лепене на резби и отдели още един ден за колата-няма да съжаляваш.
колкото повече отлагаш-толкова повече има риск после да не можеш да развиеш гайката и да се почнат глупостите...
съветче просто...

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], mitko66 и 94 госта