Затягане гайките на капака на двиг. Голф1.8-сълзене на масл

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Сря 09 мар 2005 22:36


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 22:00, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 09 мар 2005 22:49


vaskoto1 написа:
старите се развиват с 2 гайки и чук има чалъм-лепени са.


:idea: пита се преди да се обезобрази гарнитурата.
телефона ми го има навсякъде-защо просто не се обади? :evil:
завиваш 2те гайки и ги стягаш една към друга но така че резбата да не се показва над горната а да е наравно. после с чука бам бам 2-3 пъти по гайката ама силно (разумно силно-това как да ти го опиша?) и тя се развива НА РЪКА!!!
аман!!!
като имате въпроси-па звънете по шибаните телефони поне!!! :evil:


GolfSynchro
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GolfSynchro » Чет 10 мар 2005 9:49


vaskoto1 написа:
vw_golf_2_Memphis написа:избих с бормашината едни метални кръгчета от дупките на новата гарнитура....за да може да стане на старите шпилки...
и такам...


Screwy Screwy Screwy ...вдигам ръце вече...това не е истина... :banghead: :banghead: :banghead:


Абсолютно съм съгласен с Васко!!!!!!!!
Затова и не написах за свалянето на шпилките със секача - твърде опасно мероприятие.

За и против корковата и гумената гарнитура - АЗ лично предпочитам гумената, но да се смени НОРМАЛНО, без да се побългарява самата гарнитура.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 10 мар 2005 12:22


mad_doctor написа:
Yossarian написа:Обикновенния силикон убива бавно, но сигурно ламбда сондата и катализатора.


Че какво им убива? Пък и бавно....той засъхва до 24 часа и според мен после никой неможе да убие :) Или ти имаш предвид нещо от температурата да се разпльоква и да изпуска лайна?


Koлkoто и да е маслоустойчив пуска мономери в маслото. То от своя страна като изгаря ги пренася в изпускателния тракт. Въпросните мономери се отлагат като тънък филм по активната повърхност на ламбда сондата и катализатора. Има силикони, т.н. за гарнитури, с означение RTV. Те са подходящи и не създават горните проблеми.


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Чет 10 мар 2005 14:35


Радвам се, че обсъдихме добре темата, благодаря за ценните съвети на всички, естествено Васко си е Васко....знае как.
но понеже не можах да сваля старите шпилки избих с бормашината едни метални кръгчета от дупките на новата гарнитура....за да може да стане на старите шпилки...
и такам...


ТОВА НЕЩО МЕ СМАЯ И МЕН...как си могъл да го постигнеш


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Пет 11 мар 2005 23:07


На мен пък от всякаде ми тече :cry: ,и от капака и от картера и от някаде другаде, незнам май семеринг на коляновия вал!Ама ся като сменя маслото се надявам да спре, ако не поне да тече по малко. А вече знам как да го спря поне от капака :D


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Нед 13 мар 2005 18:35


Днес смених гарнитурата......3 шпилки ме помъчиха, ама благодарение на съветите тук не им се дадох........Използвах и двата метода: завиване на гайка наравно и внимателно чукане отгоре, и секач, обаче предпочитам не остър за леки почуквания в основата на заинатилата се шпилка. Когато чукате в основата, старайте се да успеете да почукнете от всички страни, а не само от една.
Новите шпилки обаче не ги лепих....мисля че няма да е фатално - Васко има повече опит, нека каже ако има впечатления.
Иначе гумената гарнитура си е супер, а ако знаете старата коркова как бе изгоряла само.......


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 13 мар 2005 18:44


принципно се лепят защото резбата която остава навън се набива с мръсотия и после един ден при развиване тръгва шпилката.
което не е болка на пръв поглед ама след някое и друго развиване се разбива най слабото звено във веригата а именно резбата на главата... :idea: за справка виж някои карбуратори-алуминиев корпус и невъзможност да захванеш "тенджерата" отгоре щото са разбити шпилките в леглата... :idea:
затова трябва да си сигурен че ще се развие гайката а не шпилката-гайка се сменя, шпилка се сменя, ама да смениш глава или да ти се налага да правиш ТНТМта и глупости заради нещо толкова елементарно...не си струва.
затова мене ако питаш-вземи един локтайт 250-серия за лепене на резби и отдели още един ден за колата-няма да съжаляваш.
колкото повече отлагаш-толкова повече има риск после да не можеш да развиеш гайката и да се почнат глупостите...
съветче просто... :D


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 13 мар 2005 18:52


vw_golf_2_Memphis написа:но понеже не можах да сваля старите шпилки :( избих с бормашината едни метални кръгчета от дупките на новата гарнитура....за да може да стане на старите шпилки...
и такам...

Винаги се налага да се правят компромиси, в случая и на теб ти се е наложило.....разбирам те донякъде :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта