голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери
Еми вероятно предписанието изключва ремонт на мотора чрез шлайф на цилиндрите.Ако блока е изцяло алуминиев с оная магия по стената на цилиндъра(силикатно покритие няколлко десети от милиметъра дебело)шлайфането не е вариянт.
Re: голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери
Значи излиза,че ако цилиндрите са малко износени,имат още хонинг, с нови сегменти може да изкарат 30-40 000 км.(в най-добрия случай),но ако,цилиндрите са надрани или има голямо износване,което предполага шлайф,то по- добре да се мине към смяна на блока с такъв на който не е свалян коляновия вал или направо друг двигател.
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
- vasko__2
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери
В момента не се сещам за масов VW- двигател с никасил.Даже за никой се не сещам. Чугунена риза си е. Алуминия е излят около ризите. Със сегменти се оправя тоя мотор за много км. Сменяй смело.
Re: голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери
Не съм много сигурен, ама покритието на цилиндрите не е ли алусил (някаква алуминиево-силициева сплав),това дали изобщо може да се обработи по някакъв начин.
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери
Щом е чугун ,ще може да се хване магнитче за него.Първото нещо е да се измерят цилиндрите.Ако са в допуска за размер и за елипсовидност,сменяш сегменти и всичките му други работи от които има нужда.
- vasko__2
- Мнения: 1017
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери
Масово алуминиевите блокове на VW са със чугунени ризи: Цитат" Современные двигатели VW, как правило, изготовлены по схеме "алюминиевый блок + чугунные гильзы". Пример - представители семейства ЕА211 (1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.6 MPI), знакомые по моделям VW Polo, Golf, Tiguan и Passat, Skoda Rapid, Octavia и т.д. Хотя их предшественники серии ЕА111 имели чугунный блок. А вот двигатели семейства EA888 (1.8 TSI/TFSI и 2.0 TSI/TFSI) его сохранили. Эти моторы можно увидеть под капотом VW Passat, Tiguan, Audi A4, Skoda Octavia, Superb, Kodiaq и т.д."
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта