голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
plameney
Мнения: 397
Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
Автомобил: Passat B5 1.6
Двигател: ARM 2000
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери

Мнениеот plameney » Пет 29 сеп 2017 22:46


Еми вероятно предписанието изключва ремонт на мотора чрез шлайф на цилиндрите.Ако блока е изцяло алуминиев с оная магия по стената на цилиндъра(силикатно покритие няколлко десети от милиметъра дебело)шлайфането не е вариянт.




tips68
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 28 юни 2013 9:15
Автомобил:
Двигател:

Re: голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери

Мнениеот tips68 » Съб 30 сеп 2017 11:58


Значи излиза,че ако цилиндрите са малко износени,имат още хонинг, с нови сегменти може да изкарат 30-40 000 км.(в най-добрия случай),но ако,цилиндрите са надрани или има голямо износване,което предполага шлайф,то по- добре да се мине към смяна на блока с такъв на който не е свалян коляновия вал или направо друг двигател.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13380
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 30 сеп 2017 13:09


Точно така.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1017
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери

Мнениеот vasko__2 » Нед 01 окт 2017 21:26


В момента не се сещам за масов VW- двигател с никасил.Даже за никой се не сещам. Чугунена риза си е. Алуминия е излят около ризите. Със сегменти се оправя тоя мотор за много км. Сменяй смело.


tips68
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 28 юни 2013 9:15
Автомобил:
Двигател:

Re: голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери

Мнениеот tips68 » Пон 02 окт 2017 11:17


Не съм много сигурен, ама покритието на цилиндрите не е ли алусил (някаква алуминиево-силициева сплав),това дали изобщо може да се обработи по някакъв начин.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1017
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери

Мнениеот vasko__2 » Пон 02 окт 2017 12:33


Чугун е


Потребителски аватар
plameney
Мнения: 397
Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
Автомобил: Passat B5 1.6
Двигател: ARM 2000
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери

Мнениеот plameney » Вто 03 окт 2017 12:27


Щом е чугун ,ще може да се хване магнитче за него.Първото нещо е да се измерят цилиндрите.Ако са в допуска за размер и за елипсовидност,сменяш сегменти и всичките му други работи от които има нужда.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1017
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: голф4 1.4 16 На колко се стягат Основни лагери биелни лагери

Мнениеот vasko__2 » Вто 03 окт 2017 21:26


25.jpg
Масово алуминиевите блокове на VW са със чугунени ризи: Цитат" Современные двигатели VW, как правило, изготовлены по схеме "алюминиевый блок + чугунные гильзы". Пример - представители семейства ЕА211 (1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.6 MPI), знакомые по моделям VW Polo, Golf, Tiguan и Passat, Skoda Rapid, Octavia и т.д. Хотя их предшественники серии ЕА111 имели чугунный блок. А вот двигатели семейства EA888 (1.8 TSI/TFSI и 2.0 TSI/TFSI) его сохранили. Эти моторы можно увидеть под капотом VW Passat, Tiguan, Audi A4, Skoda Octavia, Superb, Kodiaq и т.д."



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта