Виене на задна и тракане от ск.Кутия?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Съб 28 апр 2007 22:20


оф колега гледам никой със снимков материал не се появява!!!!аз знам как става ,сменял съм 4 пъти каре(включително и на моята кола 1 път)но как да почна да описвам с писане????????не е сложно но ако се закучи нещо(на пример - шарнир)аз лично БИЯ с голям чук , ама се ядосвам много(бой,бой,бой)........




Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 28 апр 2007 22:35


Ще гледам да се справя някак благодаря..... :wink:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 28 апр 2007 22:58


Най-големия проблем ще ти е да отвиеш гайката на полуоската.Ще се опитам накратко да ти кажа процедурите:

Отвиваш гайката на карето ( тази между болтовете ).Отвиваш 3-те болта на шарнира ( на носача се намира ).Хващаш целия макферсон и го издърпваш напред докато не се извади от шлиците.Махаш голямата скоба на маншона.Правиш си място за удар с голям чук :).Удряш карето от вътрешната страна -> навън - и ти изпада в краката.


Най добре си купи нов маншон, защото в него ще има: нова гайка, скоби, нов маншон, грес , и нова телена зегерка ли е и аз не знам ( ще я видиш на полуоската като избиеш карето ).


Ако карето е 2- ра употреба го измии с кореселин или бензин от към съчмите до блясък :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 28 апр 2007 23:13


Обикновенно карето заминава от скъсан маншон (отгоре има един гумен маншон,който го пази от боклуци).Повечето хора не забелязват въобще докато не се разтрака.Иначе ако много въртиш гуми също се износва малко по-бързо.
Сменя се сравнително трудно т.е. с доста разглобяване.
Нензам при вашите машини как е ама при други коли с предно предаване се сваля гумата,после се развива лагера на главината,после се развива отдолу шарнира на главината за към носача и се вади главината от шарнира,измъква се полуоската на една страна от главината и се сваля карето (на шлици е) и се сменя и по обратен ред се сглобява.
Тук нензам дали е така ама предполагам че е.
Огледай си и другите маншони защото един скъсан маншон може да те вкара в големи приключения (от скъсан маншон го смених карето,същото и с вътрешен накрайник на рейката...гледайте ги тея неща щото спестяват доста парички).
Успех!


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 28 апр 2007 23:50


Благодаря ви.......нека постои известно време темата (поне още 2 дена да събера кураж да троша колата :lol: )


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mania » Нед 29 апр 2007 4:14


Колега, при мен г оимаше същия проблем от дясно и се оказа не карето, а шарнира. Пак беше скъсан маншонът, но шарнирът беше сдал багажа. Съветът ми е ако не си сигурен в това, което правиш иди на майстор за диагноза, да ти каже за какво става реч и тогава реши как да процедираш. Обаче имай и предвид че майсторите послъгват... мн внимавай какво ти говори. това мога да те посъветвам, успех 8)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8378
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 29 апр 2007 18:25


jaba7a написа:Ми да ти кажа честно сляп съм там......а баща ми е в чужбина ся до 10ти и незнам кви да ги върша до тогава , за това се допитвам до вас за идеи и съвети.....и същевременно някаквиценови разписания на ремонтните деиности :wink: Мерси на теб


След като си написал това мога само да ти кажа-недей да се пробваш сам понеже няма да се справиш и може да стане по зле. Както казал Иванчо- "..и аз мога и тате може ама козата си иска пръч..." Закарай колата /най-добре при някой от клубните майстори/ да ти е мирна главата :wink:


Потребителски аватар
B_O_S_S_S
Мнения: 741
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот B_O_S_S_S » Нед 29 апр 2007 18:30


колега защо не дойде на срещата днес поне 5-6-7 човека щяха да ти обяснят за какво става дума


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Нед 29 апр 2007 19:03


B_O_S_S_S написа:колега защо не дойде на срещата днес поне 5-6-7 човека щяха да ти обяснят за какво става дума
ми колата в момента няма светлини брони седалки стъкла.....готвим я за кърпене и боя.........той баща ми ги разбира тея неща ама не е в града и няма кои да я барне...а отделно че някоъв лагер по скоростната кутия трака и тои за смяна...ще чакам....а и малко ме е срам с тая кола да доида на среща :oops: П.С.Бял голф 1ца до вас преди 30 мин.кабрио.....?Твоя го видех ама тоз не съм го скивал до ся :oops Сега пак по темата.......иначе всички сте убедени че е каре?А по въпроса с виенето на задна и тракането на скоростната кутия.....възможно ли е да е старо масло причината?


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Пон 30 апр 2007 19:02


:arrow:


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Пон 30 апр 2007 19:42


За да не пускам нова тема реших да ползвам старата за да не пълня излишно форума........Става въпрос за това че когато давам на задна се чува едно леко виене ......другия проб е че когато колата е на празни обороти на място скоростната кутия трака като дизелче и при натискане на съединител спира.....възможно ли е двата проблема да имат нещо общо и възможно ли е тракането да се получава от старо масло в кутията......П.С.също така трудно включвам 1ва на 2ра предавка.......П.С.2 реших че може да са свързани по някаккъв начин проблемите Предложения за премахването приемам всякакви Мерси от сега :wink:


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Пон 30 апр 2007 20:12


:arrow:


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Пон 30 апр 2007 23:16


:arrow: :arrow: :arrow: :arrow:


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Вто 01 май 2007 1:25


:beat_butt2


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Вто 01 май 2007 7:38


Може да трака от аксиален лагер или лагер в ск.кутиа - докато не се свали никои неможе да ти каже - наи-добрре на читав маистор и ще ти кажат..... а свалиш ли я сменяи и съединител ако не си щото после пак пари за сваляне......



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon, milench0, Ивайло Димов, Ник никишето и 86 госта