Виене на задна и тракане от ск.Кутия?
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
оф колега гледам никой със снимков материал не се появява!!!!аз знам как става ,сменял съм 4 пъти каре(включително и на моята кола 1 път)но как да почна да описвам с писане????????не е сложно но ако се закучи нещо(на пример - шарнир)аз лично БИЯ с голям чук , ама се ядосвам много(бой,бой,бой)........
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Най-големия проблем ще ти е да отвиеш гайката на полуоската.Ще се опитам накратко да ти кажа процедурите:
Отвиваш гайката на карето ( тази между болтовете ).Отвиваш 3-те болта на шарнира ( на носача се намира ).Хващаш целия макферсон и го издърпваш напред докато не се извади от шлиците.Махаш голямата скоба на маншона.Правиш си място за удар с голям чук
.Удряш карето от вътрешната страна -> навън - и ти изпада в краката.
Най добре си купи нов маншон, защото в него ще има: нова гайка, скоби, нов маншон, грес , и нова телена зегерка ли е и аз не знам ( ще я видиш на полуоската като избиеш карето ).
Ако карето е 2- ра употреба го измии с кореселин или бензин от към съчмите до блясък
Отвиваш гайката на карето ( тази между болтовете ).Отвиваш 3-те болта на шарнира ( на носача се намира ).Хващаш целия макферсон и го издърпваш напред докато не се извади от шлиците.Махаш голямата скоба на маншона.Правиш си място за удар с голям чук

Най добре си купи нов маншон, защото в него ще има: нова гайка, скоби, нов маншон, грес , и нова телена зегерка ли е и аз не знам ( ще я видиш на полуоската като избиеш карето ).
Ако карето е 2- ра употреба го измии с кореселин или бензин от към съчмите до блясък

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Обикновенно карето заминава от скъсан маншон (отгоре има един гумен маншон,който го пази от боклуци).Повечето хора не забелязват въобще докато не се разтрака.Иначе ако много въртиш гуми също се износва малко по-бързо.
Сменя се сравнително трудно т.е. с доста разглобяване.
Нензам при вашите машини как е ама при други коли с предно предаване се сваля гумата,после се развива лагера на главината,после се развива отдолу шарнира на главината за към носача и се вади главината от шарнира,измъква се полуоската на една страна от главината и се сваля карето (на шлици е) и се сменя и по обратен ред се сглобява.
Тук нензам дали е така ама предполагам че е.
Огледай си и другите маншони защото един скъсан маншон може да те вкара в големи приключения (от скъсан маншон го смених карето,същото и с вътрешен накрайник на рейката...гледайте ги тея неща щото спестяват доста парички).
Успех!
Сменя се сравнително трудно т.е. с доста разглобяване.
Нензам при вашите машини как е ама при други коли с предно предаване се сваля гумата,после се развива лагера на главината,после се развива отдолу шарнира на главината за към носача и се вади главината от шарнира,измъква се полуоската на една страна от главината и се сваля карето (на шлици е) и се сменя и по обратен ред се сглобява.
Тук нензам дали е така ама предполагам че е.
Огледай си и другите маншони защото един скъсан маншон може да те вкара в големи приключения (от скъсан маншон го смених карето,същото и с вътрешен накрайник на рейката...гледайте ги тея неща щото спестяват доста парички).
Успех!
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Колега, при мен г оимаше същия проблем от дясно и се оказа не карето, а шарнира. Пак беше скъсан маншонът, но шарнирът беше сдал багажа. Съветът ми е ако не си сигурен в това, което правиш иди на майстор за диагноза, да ти каже за какво става реч и тогава реши как да процедираш. Обаче имай и предвид че майсторите послъгват... мн внимавай какво ти говори. това мога да те посъветвам, успех 

- Stivi
- Мнения: 8378
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
jaba7a написа:Ми да ти кажа честно сляп съм там......а баща ми е в чужбина ся до 10ти и незнам кви да ги върша до тогава , за това се допитвам до вас за идеи и съвети.....и същевременно някаквиценови разписания на ремонтните деиностиМерси на теб
След като си написал това мога само да ти кажа-недей да се пробваш сам понеже няма да се справиш и може да стане по зле. Както казал Иванчо- "..и аз мога и тате може ама козата си иска пръч..." Закарай колата /най-добре при някой от клубните майстори/ да ти е мирна главата

- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
ми колата в момента няма светлини брони седалки стъкла.....готвим я за кърпене и боя.........той баща ми ги разбира тея неща ама не е в града и няма кои да я барне...а отделно че някоъв лагер по скоростната кутия трака и тои за смяна...ще чакам....а и малко ме е срам с тая кола да доида на срещаB_O_S_S_S написа:колега защо не дойде на срещата днес поне 5-6-7 човека щяха да ти обяснят за какво става дума


- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
За да не пускам нова тема реших да ползвам старата за да не пълня излишно форума........Става въпрос за това че когато давам на задна се чува едно леко виене ......другия проб е че когато колата е на празни обороти на място скоростната кутия трака като дизелче и при натискане на съединител спира.....възможно ли е двата проблема да имат нещо общо и възможно ли е тракането да се получава от старо масло в кутията......П.С.също така трудно включвам 1ва на 2ра предавка.......П.С.2 реших че може да са свързани по някаккъв начин проблемите Предложения за премахването приемам всякакви Мерси от сега 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Sky_is_the_Limit, Stivi и 76 госта