


МК4 1.8т двигателя трака
- курвата
- Мнения: 221
- Регистриран на: Съб 21 мар 2015 20:22
- Автомобил: Polo + A3
- Двигател: ABF + AGU
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК4 1.8т двигателя трака
Попринцип тоя мотор не страда от повдигачи. Има доста случай да не качва масло като хората по ред причини ма тогава обикновено светва и една лампа на таблото незнам дали се сещаш коя е. Аз се още си мисля че е верига.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: МК4 1.8т двигателя трака
Аз питах за моя си мотор. Знам, че имам проблем с повдигач и се надявах да пишеш как да позная кой е проблемния.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: МК4 1.8т двигателя трака
Като отворя капака на клапаните кое да проверя,какво се гледа?Под оптегача на веригата имал цедка,как се вади тая цедка да я проверя?
-
- VW експерт
- Мнения: 13402
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: МК4 1.8т двигателя трака
ktamen написа:Този двигател с хидравлични повдигачи ли е?
Я кажи кой мотор,от по-съвременните на ВАГ не е с такива?
1.8Т има проблеми с цедката на маслената помпа.Не качва масло,обтегача не работи коректно.
Последна промяна от Zdravko Zankov на Пон 01 фев 2016 7:35, променено общо 1 път.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: МК4 1.8т двигателя трака
Нека да се коментира малко и за цедките,те са 2 май-на маслената помпа и под обтегача ли ?Как по лесно можем да имаме достъп към тях?
-
- Мнения: 1989
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: МК4 1.8т двигателя трака
на маслената помпа - махаш картера и я виждаш, държеше се с смукателя на 1 болт, мисля, сваляш и чистиш.
на обтегача - махаш капак на клапани и обтегача, съответно до обтегача се стига като си махнал единия вал и веригата (тази част ми е много далечна, може да има и още нещо, правил съм го преди мнооого време и направо ми се губи) та цедката на обтегача направо можеш да я махнеш.
на обтегача - махаш капак на клапани и обтегача, съответно до обтегача се стига като си махнал единия вал и веригата (тази част ми е много далечна, може да има и още нещо, правил съм го преди мнооого време и направо ми се губи) та цедката на обтегача направо можеш да я махнеш.
- kriso_g
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
- Автомобил: MK4 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: Рудозем
Re: МК4 1.8т двигателя трака
ilian. написа:AGU AUM са механични
колега AUM сме с електрически...аз го смених
веригата се износва и разхлабва и затова почва да трака...моят тракаше и на място

- ilian.
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
- Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
- Двигател: AUM AHF
- Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип
Re: МК4 1.8т двигателя трака
viewtopic.php?t=436597
Колега писал съм в тази тема за колата на един приятел какво беше при него не споря само споделям
Колега писал съм в тази тема за колата на един приятел какво беше при него не споря само споделям

- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: МК4 1.8т двигателя трака
Колеги май намерихме виновника,излезна крива биела.Възможно ли от биелата да издава звук такъв?И биели от AEB мотор стават ли,тоест имат ли разлика в грамажите(теглото)
- курвата
- Мнения: 221
- Регистриран на: Съб 21 мар 2015 20:22
- Автомобил: Polo + A3
- Двигател: ABF + AGU
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК4 1.8т двигателя трака
Леле майко е нали шума е бил в горната части на мотора 

-
- VW експерт
- Мнения: 13402
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: МК4 1.8т двигателя трака
nuri_3556 написа:излезна крива биела)
Не вярвам,разглобихте ли мотора?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: МК4 1.8т двигателя трака
За най-лесно свали масления филтър и провери дали не се върти на ръка 1 като гайка. С времето се разхлабва.Отдолу има О пръстен - смени го.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: МК4 1.8т двигателя трака
Колата е разглобена да и има крива биела на 2 или 3 цилиндър беше.Главата дадохме да я ревизират и ако има нещо нередно там ще излезе на яве.И според майстора шума идваше от горе,но не към веригата или оптегача а от към 2-3 цилиндър някъде по средата на мотора.Мерихме компресията и само този цилиндър беше малко по ниска.Налягането на маслото беше около 4 бара,но колата беше студена,а тя и студена пак тракаше.
-
- VW експерт
- Мнения: 13402
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: МК4 1.8т двигателя трака
Интересна работа,нали този мотор издържаше до 300 коня със сток карантия?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: МК4 1.8т двигателя трака
То сигурно издържа,но нютоните му дойдоха в повече според мен.Защото клапана н75 понякога не регулира налягането както трябва.Последно като карах на втора газ до към 6600-6900 оборота и включих на трета и видях бууст метър-а как удари 1.8-1.9 бара.Турбинката е к04
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта