Май ще си купувам чисто нов компресор и ще се приключи със драмата, BEHR HELLA 300 пари чисто нов ...
Казват цени от 250 лева за реновиране на стария си мисля , че тия хора ни имат за ебахти балъците.



Въпрос за фабричен климатик голф 3
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Въпрос за фабричен климатик голф 3
Тръгнал си по много грешен път, опитвайки се сам да се оправяш. Материята е много специфична, изисква оборудване и най-важно човек, дето е навътре в нещата, за да се определи точно проблема.
Студено може да не духа, въпреки че компресора е включен, поради намалял фреон, блокирал клапан в компресора, дето струва 60лв и още куп неща, (естествено и поради счупенн компресор).
Ако компресора е счупен, следва педаантично промиване и смяна на доста неща, преди да се сложи новия компресор.
Студено може да не духа, въпреки че компресора е включен, поради намалял фреон, блокирал клапан в компресора, дето струва 60лв и още куп неща, (естествено и поради счупенн компресор).
Ако компресора е счупен, следва педаантично промиване и смяна на доста неща, преди да се сложи новия компресор.
- stefan4o
- Мнения: 19320
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Въпрос за фабричен климатик голф 3
Raikov написа:Май ще си купувам чисто нов компресор и ще се приключи със драмата, BEHR HELLA 300 пари чисто нов ...
Казват цени от 250 лева за реновиране на стария си мисля , че тия хора ни имат за ебахти балъците.
И ако не е от него? Ще си купиш сигурно и радиатор? И ако и от него не е - ще смениш ТРВ-то и ако от него не е - ще смениш колата

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за фабричен климатик голф 3
Аз миналата година имах подобен проблем.Включва компресора,перките,но не духа студено.
Оказа се блокирал клапан в самия компресор,но моя е Харисон,наследник от АЕК-то с което бях и при него клапана се сменява супер лесно,понеже е външен с една зегерка.
При Санден-а били вътре в компресора и там било по-сложно.Или поне така ми обясни майстора.
Оказа се блокирал клапан в самия компресор,но моя е Харисон,наследник от АЕК-то с което бях и при него клапана се сменява супер лесно,понеже е външен с една зегерка.
При Санден-а били вътре в компресора и там било по-сложно.Или поне така ми обясни майстора.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Въпрос за фабричен климатик голф 3
Колеги компресора не лопа и меле, просто няма налягане на манометрите, фреона е 850гр.
Разбирам, греша по този начин, всичко е ново без компресора: радиатор, трв, дехидратор, пресостат...
Благодарение на всички разбирачи при, които ходих смених всичко... и кво пак замръзва и на финала компресора умря
Бат Санде Сандена си таковал мамата днеска разглобвах един и ми се виде много инжинерно
Разбирам, греша по този начин, всичко е ново без компресора: радиатор, трв, дехидратор, пресостат...
Благодарение на всички разбирачи при, които ходих смених всичко... и кво пак замръзва и на финала компресора умря
Бат Санде Сандена си таковал мамата днеска разглобвах един и ми се виде много инжинерно

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за фабричен климатик голф 3
Мятай друг и ще се разбере 

- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Въпрос за фабричен климатик голф 3
И моят замръзва ама така си го карам 3та година без проблеми...
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Въпрос за фабричен климатик голф 3
Тия дни чакам части и ще го мъчиме, защото 200-300 лв за ремонт няма да дам, 300 лв ми идва чисто нов.
Интерестното е , че незамръзваше и почвам да си мисля за китайски фреон в мойта кола
Интерестното е , че незамръзваше и почвам да си мисля за китайски фреон в мойта кола
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Въпрос за фабричен климатик голф 3
Raikov написа: Сандена си таковал мамата днеска разглобвах един и ми се виде много инжинерно
този модел е от доста опростените, има мноооооооого по-сложни за сглобяване и разглобяване.
Иначе много разпопосочни започнаха са стават симптомите и списъка на подменените части, затова мога да ти пожелая успех оттук нататък.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Въпрос за фабричен климатик голф 3
Днес източих 920 грама фреон и това най-вероятно е причината за замръзването, компресора е долу и чакам регулиращия клапан за налягането.
Ще пиша за кво се е случило...
Ще пиша за кво се е случило...
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Въпрос за фабричен климатик голф 3
Драмата приключи...
От двата стана един перфектен, нови гарнитури и осев уплърнител и 50 лв на майстора.
Ниско 2 бара
Високо 13 бара
Температура на изпарение 0 градуса
Температура на духалките 4.5 градуса на 2 степен вентилатор и външен въздух
Конденз тече като река и най-важното незамръзва
От двата стана един перфектен, нови гарнитури и осев уплърнител и 50 лв на майстора.
Ниско 2 бара
Високо 13 бара
Температура на изпарение 0 градуса
Температура на духалките 4.5 градуса на 2 степен вентилатор и външен въздух
Конденз тече като река и най-важното незамръзва
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта