


Golf MK4 1.6 SR APF син пушек
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Golf MK4 1.6 SR APF син пушек
Щом се е повишил разхода и пушеците след ремонта е от :качествения ремонт на главата; при това 2 пъти лошо монтирани скъсани гумички .
Re: Golf MK4 1.6 SR APF син пушек
да всичко по главата е направено-гарнитура,клапани,гумички х 2,шлайфане.
Re: Golf MK4 1.6 SR APF син пушек
да,гарнитурата е сменена,клапани са правени, гумички са сменени х2,по главата е правено всичко което трябва,но може ли да пуши така и да гори толкова масло от главата?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf MK4 1.6 SR APF син пушек
A пробкaтa зa мaслото дaли е зaвитa
.
Сетиозно огледaй си мaркучите зa кaртернaтa вентилaция отвътре.

Сетиозно огледaй си мaркучите зa кaртернaтa вентилaция отвътре.
Re: Golf MK4 1.6 SR APF син пушек
да гарнитурата на главата е сменене и почистено под нея,главата е шлаифана и клапаните са правени
Re: Golf MK4 1.6 SR APF син пушек
след втората смяна на гумички,разхода на масло се повиши-за 85км съм долял 1,5л.остава явно да правя основен ремонт/който май е много пари/ а и майстора трябва да е добър?
Re: Golf MK4 1.6 SR APF син пушек
да гарнитурата на главата е сменене и почистено под нея,главата е шлаифана и клапаните са правени
Re: Golf MK4 1.6 SR APF син пушек
да гарнитурата на главата е сменене и почистено под нея,главата е шлаифана и клапаните са правени
Re: Golf MK4 1.6 SR APF син пушек
Колега на много издухани сегменти и гумички никога не съм доливал повече от литър на 2000 км. Имаш и друг проблем вероятно. Моят автомобил е друг но литър на 100 км е доста много.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf MK4 1.6 SR APF син пушек
Пак ти казвам, високия разход на масло е от повредена картерна вентилация. Прегледай я цялата и открий къде е клапана, който я затваря когато двигателя е на високи обороти. Вероятно той не работи както трябва и ти засмуква маслото в смукателните тръби. На мен ми се е случвало на здрав мотор за 20-30км маслото осезателно да намалее. Проблема беше че декоративния капак на мотора беше претъркал тръбата между въпросния клапан и смукателните тръби, в резултат на което нямаше достатъчно вакуум да затвори PCV клапана, но достатъчно за да увлича масло. Смених маркуча, измих клапана и от тогава 2000км нивото не е мръднало.
Успех в ремонта
Успех в ремонта
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта