


Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
Няма да имаш ядове споко,сега остава да я засилиш малко
- Ивчо.Енчев
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 31 авг 2016 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
Днес я позагрях първо малко и после я тествах на Sport колкото може. :) Потвърждавам, че е ОК. 

- Ивчо.Енчев
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 31 авг 2016 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
Колеги, проблема с лампата отново се появи. ;(
Докато колата е студена няма проблеми. Като позагрее и я напъна, след това отпускам газта и лампата светва.
До тук съм сменил маслото и филтъра, датчика за налягане на маслото и както вече знаете - изчистен е картера и цедката на помпата.
Измерихме я с манометър - налягане има да те убие - при 2000 оборота - 3,5 бара при норма от 2,7 до 4,5.
Всичко до тук ме навежда на мисълта, че проблема е по електричеството.
Идеи?
Докато колата е студена няма проблеми. Като позагрее и я напъна, след това отпускам газта и лампата светва.
До тук съм сменил маслото и филтъра, датчика за налягане на маслото и както вече знаете - изчистен е картера и цедката на помпата.
Измерихме я с манометър - налягане има да те убие - при 2000 оборота - 3,5 бара при норма от 2,7 до 4,5.
Всичко до тук ме навежда на мисълта, че проблема е по електричеството.
Идеи?

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
Налягането при силно загрят двигател ли го измерихте?
- Ивчо.Енчев
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 31 авг 2016 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
pas1.8mi написа:Налягането при силно загрят двигател ли го измерихте?
Да, колега. Говорих днес с Евгени от Трансексперт, обясних му какво сме правили и според него всичко до тук сме направили както трябва.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
Освен за проба и реален тест ,да си сложиш уред за измерване на налягането на маслото, и да го следиш при "ръчка" какво се случва. Да не се окаже,че алармата не е фалшива ...


- Ивчо.Енчев
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 31 авг 2016 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
Май така ще се окаже. :D В събота като я напънах и се разтропа. Отива май на основен ремонт. В бокса е и чака присъда. :)
Добре, че жена ми има желязно лупо, та ни спасява в студа. :)
При развитие ще пиша.
Добре, че жена ми има желязно лупо, та ни спасява в студа. :)
При развитие ще пиша.
- ogogin
- Мнения: 397
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
Ужас.. Дано присъдата да е условна.
- Ивчо.Енчев
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 31 авг 2016 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
Колеги, цедката пак беше задръстена! За няма и 500 км. се е напълнила пак с мизерии. Този път свалихме всички лагери - основни и биелни и отворихме главата. По главата и разпределителните валове няма щети, само по основни и биелни лагери има леки следи от износване. Коляновия вал е ОК. Сега сменяме основни и биелни лагери, слагам добавка за чистене на мотора и ще сменя 1-2 промивни масла. Надявам се след това всичко да е наред.
Re: Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
Тоя мотор като го разглабяте видимо има ли много отлагания по маслените магистрали? За 500км да затъпче пак на мен ми звучи като мотор, на който ти си първия, който му сменя маслото.
- Ивчо.Енчев
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 31 авг 2016 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
За съжаление не бях там, за да погледна, като отваряха да гледат разпределителните валове и главата. Но видях какво имаше в картера - наистина изглеждаше все едно не е чистен никога. Дано се размине пак само с това.
Re: Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
При свалена глава можете доста добре да почистите и е хубаво да се възползвате от възможността
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
Като сте свалили главата, виж отдолу на нея има ли един бронзов клапан. Натикан е в главата , държи го гумен "О"пръстен. Ако имаш такъв клапан- смени го, той прави точно такива магарии като се прецака. 1.8 тси и 2.0 тси с верига които са го имат, твойта незнам.И масления филтър не го стягай с повече от 20 нм,че в него също има клапан и почва да заяжда като се пренатегне.
- Ивчо.Енчев
- Мнения: 31
- Регистриран на: Сря 31 авг 2016 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
Колеги, както и си мислехме с майстора и с още 1-2 мъдреци около мен, проблема беше отново запушена цедка. Сега мотора е промит с Bardahl, сменено е още 1 масло промивъчно и сега е с ново масло и филтър.
Така и така бяхме свалили пак картера и маслената помпа, смених и основни и биелни лагери, макар че моите бяха ок.
Проблема не само изчезна, но мотора осезаемо е по тих във високите обороти. Мисля след 2-3 хиляди км. да му сменя маслото пак и отново да го промия.
За сега е супер!
Така и така бяхме свалили пак картера и маслената помпа, смених и основни и биелни лагери, макар че моите бяха ок.
Проблема не само изчезна, но мотора осезаемо е по тих във високите обороти. Мисля след 2-3 хиляди км. да му сменя маслото пак и отново да го промия.
За сега е супер!

Re: Golf GTI 5 AXX 2004 г. Проблем с налягане на маслото
сега сменяме гарнитура на капак клапани на хюндай на един познат, вкаран от италия преди 6 години, от тогава редовно обслужван с хубави масла и филтри. Мотора вътре има нагари наслоени от нередовни смени на маслата , които трудно се изчегъртват с отверка... Има и места на които вече е почти изчистено и си личи как нагара е падна скоро. Та при теб се получава точно това. Новите ти качествени масла промиват гняста и я мятат във филтъра и цедката. Прави промивки, като сваляте части ги мийте хубаво, следи си маслото с какъв цвят е, почне ли да ти потъмнява сменяй дори да не си стигнал километрите. Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта