
Масла и добавки за ск.кутия?Препоръки?
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 9:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Можеш да направиш следното:
1) Отписваш кутията (малко силно звучи) и караш докато не сдаде тотално
или
2) Сваляш твоята за ремонт (не знаеш кво още може да излезе синхронизатори лачери на1,2,3.. скорости може и някой вал) ако положението е много сериозно търсиш друга здрава (може да не случиш от първия път на такава)
Според мене за предпочитане е втория вариант щото може твоята да не е много "зян"
1) Отписваш кутията (малко силно звучи) и караш докато не сдаде тотално
или
2) Сваляш твоята за ремонт (не знаеш кво още може да излезе синхронизатори лачери на1,2,3.. скорости може и някой вал) ако положението е много сериозно търсиш друга здрава (може да не случиш от първия път на такава)
Според мене за предпочитане е втория вариант щото може твоята да не е много "зян"
!!!!! ЕВАЛА!!!!! ето това е ремонт на кутия!!!!!zfa159 написа:Преди време гледах на Симеон в някаква автоморга надпис "скоростни кутии за всички марки и модели автомобили - 250лв" и там накъде върви нормалната цена за ск. кутия от такъв клас.
Иначе разглобиш ли я те съветвам да смениш всички лагери а не само 1-2 понеже така или иначе щом един се е разтракал и другите са на път да го направят в скоро време особено пък щом причината е маслото.После оглеждаш вилките и ако са се поизносили се наваряват,оглеждаш синхронизаторите и ако има с покривени/износени зъби или вътрешна корона сменяш и тях...дотук ремонта ти е около 220лв (лагери - поне по 20-тина лв броя - 8 май бяха - 160лв,синхронизатори - незнам точно цената ама около 5-10лв. 30-тина лв. още,силикон здраво за да уплътни като я сглобиш - още 10лв,ако се налага наваряване на вилките и пилене после по 10-тина лв на вилка и да кажем от 5 вилки 3 да са повредени - 30лв).По-лошия проблем който може да се е получил е самия лагер до такава степен да е повреден че да е блокирал вече и да превърта в самото легло на корпуса на кътията при което пак или се наварява и шлайфа леглото за новия (доста скъпа процедура) или се сменя кутията.При мен на Фиат-а се разтрака и оттогава съм минал над 15000км ама това не си е работа и просто изчакваме да се дотроши за да сменим кутията.
По сервизите сваляне и качване на скорости общо беше около 100-тина лв труда като цена (за съединител свалят скоростите,сменят го и ги качват пак и взимат около 160лв.)
Ако питаш мен най-сигурно е да се разровиш по моргите да си намериш кутия като твоята,после да свалиш твоята и да я разглоби някой дето разбира и да погледне какво има да и се сменя за да се смете горе-долу какво би струвало и да се прецени дали е по-на сметка нова или да се ремонтира старата.
Успех!
Успех!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Аз също съм за против ремонт на кутията със следните мотиви7
1.Добра кутия втора ръка може да се намери евтино(250 лв)
2.Ремонтът е доста трудоемък и рисков по отношение качеството и съвместимостта на новите части.
3.Ремонтът ще ти отнеме много време и нерви и е с несигурен изход.
4.Ако ти го прави друг ще те одруса бая парици...много повече отколкото ще дадеш за цяла оригинална скоростна кутия 2-ра ръка
5.Минах вече по този път и гарантирам за горе написаното.....карам си вече 20 000 км скоростна кутия 2-ра ръка и си свиркам...
1.Добра кутия втора ръка може да се намери евтино(250 лв)
2.Ремонтът е доста трудоемък и рисков по отношение качеството и съвместимостта на новите части.
3.Ремонтът ще ти отнеме много време и нерви и е с несигурен изход.
4.Ако ти го прави друг ще те одруса бая парици...много повече отколкото ще дадеш за цяла оригинална скоростна кутия 2-ра ръка
5.Минах вече по този път и гарантирам за горе написаното.....карам си вече 20 000 км скоростна кутия 2-ра ръка и си свиркам...
- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
От всичко до сега изписано (за което благодаря) виждам че май е за смяна работата
Обсъдих за ремонт с баща ми .... и той вика че и да сменим този лагер вероятността да направим от старото ново е малка....в смисъл че незнаеш като е ново какво е и т.н.другото което е че ако сме тръгнали да я сваляме и да сменяме едно по-добре да сменим и друго за да не се налага 2ри път отваряне и т.н.И се разбрахме с него че ако ме остави някъде по пътя към морето еи ся към края на месеца той ще идва да ме прибира
Сега имам друг въпрос пак за въпросната кутия
Препоръчайте ми добро но не мн скъпо масло .....Г2 1.8 ГТИ ако има значение .....и някаква добавка към маслото която "уж" действа лечебно на кутията....мерси 




- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
jaba7a написа:От всичко до сега изписано (за което благодаря) виждам че май е за смяна работатаОбсъдих за ремонт с баща ми .... и той вика че и да сменим този лагер вероятността да направим от старото ново е малка....в смисъл че незнаеш като е ново какво е и т.н.другото което е че ако сме тръгнали да я сваляме и да сменяме едно по-добре да сменим и друго за да не се налага 2ри път отваряне и т.н.И се разбрахме с него че ако ме остави някъде по пътя към морето еи ся към края на месеца той ще идва да ме прибира
Сега имам друг въпрос пак за въпросната кутия
Препоръчайте ми добро но не мн скъпо масло .....Г2 1.8 ГТИ ако има значение .....и някаква добавка към маслото която "уж" действа лечебно на кутията....мерси
Маслото трябва да е пълна синтетика...гледай само да не Шел....много ментят....Аз съм с Elf 75-80 ама ми се струва като,че ли за лятото не му достига вискозитет(или просто си въобразявам),защото при продължително каране градско и силно загряло масло на скорстната кутия при включване на задна,ако избързам леко прихърква,поради малко по-продължителното инерционно въртене на основния вал при отцепен съединител...налага се за много кратко да задържа съединителя и тогава включвам задна-говоря само за много високи температури лятото и след продължително каране....в общи линии много рядко се случва.Иначе превключването е с кутрето....много леко.Сложил съм добавка Дура -Люб за скоростна кутия и всички познати с Голфове ми казват,че моите скорости се превключват необичайно леко...
Маслото в момента е на 15 000 км,ама мисля да го сменя с Арал 70-90 поне да отговаря точно на стандарта....
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
golfarata написа:ми смени маслото с кастрол за скорости. те имат ама парата е безумна и ефекта е минимален / за почти 2кила ама не чак толкова /. но "жива вода" няма"./да ги полееш и да стане работата. трябва си рефреш на скоростите и караш колега. извинете за повторението и колегата да ме извини за офф-а.
А колко струва......щото за консумативи и особено за масло пари не жаля!
Масло Кастрол пълна синтетика-37лв литъра аз съм с такова и съм много доволен
Ето ти и линк на офиц.вносител
http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=76
Това е твоето масло

Ето ти и линк на офиц.вносител

Това е твоето масло

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
dxd написа:Масло Кастрол пълна синтетика-37лв литъра аз съм с такова и съм много доволен![]()
Ето ти и линк на офиц.вносителhttp://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=76
Това е твоето масло
АААА още утре, такованката ,изливам ЕЛФА(нищо,че е на 15 000 )и слагам Кастрол(не че нещо им има на скоростите ама пуста муха...като ти влезе в главата!)
joker написа:dxd написа:Масло Кастрол пълна синтетика-37лв литъра аз съм с такова и съм много доволен![]()
Ето ти и линк на офиц.вносителhttp://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=76
Това е твоето масло
АААА още утре, такованката ,изливам ЕЛФА(нищо,че е на 15 000 )и слагам Кастрол(не че нещо им има на скоростите ама пуста муха...като ти влезе в главата!)
Ако им няма нищо на скоростите и си превключват нормално-си го остави Елфа,просто му следи нивото на маслото и си ок

Че едно нещо колкото повече го човъркаш толкона повече се разваля

Ама ти си знаеш

- golfarata
- "Селски тунинг"
- Мнения: 1196
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На село
ми сложи си 80-90 нормално и някъде "кафемелачката" в скоростите ще я пуснеш. незнайно къде. чупих скорости при 50км/ч по равен и гладък път. моят съвет е направи си 1 ревизия на скорости ако искаш да "караш". ако не карай докато не "изплющят". после ремонт или нови. / да ме извините че повтарям Вашите мнения ама? /
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта