Масла и добавки за ск.кутия?Препоръки?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
aleksei_77
Мнения: 47
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 9:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот aleksei_77 » Нед 13 май 2007 23:54


моят съвет е да предприемеш нещо,че и аз като теб се чудих и накрая 250лв и :banghead:




Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Пон 14 май 2007 0:15


Можеш да направиш следното:
1) Отписваш кутията (малко силно звучи) и караш докато не сдаде тотално
или
2) Сваляш твоята за ремонт (не знаеш кво още може да излезе синхронизатори лачери на1,2,3.. скорости може и някой вал) ако положението е много сериозно търсиш друга здрава (може да не случиш от първия път на такава)

Според мене за предпочитане е втория вариант щото може твоята да не е много "зян"


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 14 май 2007 6:47


zfa159 написа:Преди време гледах на Симеон в някаква автоморга надпис "скоростни кутии за всички марки и модели автомобили - 250лв" и там накъде върви нормалната цена за ск. кутия от такъв клас.
Иначе разглобиш ли я те съветвам да смениш всички лагери а не само 1-2 понеже така или иначе щом един се е разтракал и другите са на път да го направят в скоро време особено пък щом причината е маслото.После оглеждаш вилките и ако са се поизносили се наваряват,оглеждаш синхронизаторите и ако има с покривени/износени зъби или вътрешна корона сменяш и тях...дотук ремонта ти е около 220лв (лагери - поне по 20-тина лв броя - 8 май бяха - 160лв,синхронизатори - незнам точно цената ама около 5-10лв. 30-тина лв. още,силикон здраво за да уплътни като я сглобиш - още 10лв,ако се налага наваряване на вилките и пилене после по 10-тина лв на вилка и да кажем от 5 вилки 3 да са повредени - 30лв).По-лошия проблем който може да се е получил е самия лагер до такава степен да е повреден че да е блокирал вече и да превърта в самото легло на корпуса на кътията при което пак или се наварява и шлайфа леглото за новия (доста скъпа процедура) или се сменя кутията.При мен на Фиат-а се разтрака и оттогава съм минал над 15000км ама това не си е работа и просто изчакваме да се дотроши за да сменим кутията.
По сервизите сваляне и качване на скорости общо беше около 100-тина лв труда като цена (за съединител свалят скоростите,сменят го и ги качват пак и взимат около 160лв.)
Ако питаш мен най-сигурно е да се разровиш по моргите да си намериш кутия като твоята,после да свалиш твоята и да я разглоби някой дето разбира и да погледне какво има да и се сменя за да се смете горе-долу какво би струвало и да се прецени дали е по-на сметка нова или да се ремонтира старата.
Успех!
Успех!
!!!!! ЕВАЛА!!!!! ето това е ремонт на кутия!!!!!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 14 май 2007 9:52


Аз също съм за против ремонт на кутията със следните мотиви7
1.Добра кутия втора ръка може да се намери евтино(250 лв)
2.Ремонтът е доста трудоемък и рисков по отношение качеството и съвместимостта на новите части.
3.Ремонтът ще ти отнеме много време и нерви и е с несигурен изход.
4.Ако ти го прави друг ще те одруса бая парици...много повече отколкото ще дадеш за цяла оригинална скоростна кутия 2-ра ръка
5.Минах вече по този път и гарантирам за горе написаното.....карам си вече 20 000 км скоростна кутия 2-ра ръка и си свиркам...


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Вто 15 май 2007 11:50


От всичко до сега изписано (за което благодаря) виждам че май е за смяна работата :( Обсъдих за ремонт с баща ми .... и той вика че и да сменим този лагер вероятността да направим от старото ново е малка....в смисъл че незнаеш като е ново какво е и т.н.другото което е че ако сме тръгнали да я сваляме и да сменяме едно по-добре да сменим и друго за да не се налага 2ри път отваряне и т.н.И се разбрахме с него че ако ме остави някъде по пътя към морето еи ся към края на месеца той ще идва да ме прибира :D Сега имам друг въпрос пак за въпросната кутия :roll: Препоръчайте ми добро но не мн скъпо масло .....Г2 1.8 ГТИ ако има значение .....и някаква добавка към маслото която "уж" действа лечебно на кутията....мерси :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 15 май 2007 13:05


jaba7a написа:От всичко до сега изписано (за което благодаря) виждам че май е за смяна работата :( Обсъдих за ремонт с баща ми .... и той вика че и да сменим този лагер вероятността да направим от старото ново е малка....в смисъл че незнаеш като е ново какво е и т.н.другото което е че ако сме тръгнали да я сваляме и да сменяме едно по-добре да сменим и друго за да не се налага 2ри път отваряне и т.н.И се разбрахме с него че ако ме остави някъде по пътя към морето еи ся към края на месеца той ще идва да ме прибира :D Сега имам друг въпрос пак за въпросната кутия :roll: Препоръчайте ми добро но не мн скъпо масло .....Г2 1.8 ГТИ ако има значение .....и някаква добавка към маслото която "уж" действа лечебно на кутията....мерси :wink:

Маслото трябва да е пълна синтетика...гледай само да не Шел....много ментят....Аз съм с Elf 75-80 ама ми се струва като,че ли за лятото не му достига вискозитет(или просто си въобразявам),защото при продължително каране градско и силно загряло масло на скорстната кутия при включване на задна,ако избързам леко прихърква,поради малко по-продължителното инерционно въртене на основния вал при отцепен съединител...налага се за много кратко да задържа съединителя и тогава включвам задна-говоря само за много високи температури лятото и след продължително каране....в общи линии много рядко се случва.Иначе превключването е с кутрето....много леко.Сложил съм добавка Дура -Люб за скоростна кутия и всички познати с Голфове ми казват,че моите скорости се превключват необичайно леко...
Маслото в момента е на 15 000 км,ама мисля да го сменя с Арал 70-90 поне да отговаря точно на стандарта....


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Вто 15 май 2007 14:08


Мерсаж на Joker ....... :да: чакам още мнения


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 15 май 2007 14:17


jaba7a написа:Мерсаж на Joker ....... :да: чакам още мнения
;
Успех и задължително късмет!!!!Със здраве!


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Вто 15 май 2007 14:21


ми смени маслото с кастрол за скорости. те имат ама парата е безумна и ефекта е минимален / за почти 2кила ама не чак толкова /. но "жива вода" няма"./да ги полееш и да стане работата. трябва си рефреш на скоростите и караш колега. извинете за повторението и колегата да ме извини за офф-а.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 15 май 2007 14:23


golfarata написа:ми смени маслото с кастрол за скорости. те имат ама парата е безумна и ефекта е минимален / за почти 2кила ама не чак толкова /. но "жива вода" няма"./да ги полееш и да стане работата. трябва си рефреш на скоростите и караш колега. извинете за повторението и колегата да ме извини за офф-а.

А колко струва......щото за консумативи и особено за масло пари не жаля!


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Вто 15 май 2007 14:29


Масло Кастрол пълна синтетика-37лв литъра аз съм с такова и съм много доволен :wink:
Ето ти и линк на офиц.вносител :wink: http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=76
Това е твоето масло :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 15 май 2007 14:32


dxd написа:Масло Кастрол пълна синтетика-37лв литъра аз съм с такова и съм много доволен :wink:
Ето ти и линк на офиц.вносител :wink: http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=76
Това е твоето масло :wink:

АААА още утре, такованката ,изливам ЕЛФА(нищо,че е на 15 000 )и слагам Кастрол(не че нещо им има на скоростите ама пуста муха...като ти влезе в главата!)


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Вто 15 май 2007 14:39


joker написа:
dxd написа:Масло Кастрол пълна синтетика-37лв литъра аз съм с такова и съм много доволен :wink:
Ето ти и линк на офиц.вносител :wink: http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=76
Това е твоето масло :wink:

АААА още утре, такованката ,изливам ЕЛФА(нищо,че е на 15 000 )и слагам Кастрол(не че нещо им има на скоростите ама пуста муха...като ти влезе в главата!)


Ако им няма нищо на скоростите и си превключват нормално-си го остави Елфа,просто му следи нивото на маслото и си ок :wink:
Че едно нещо колкото повече го човъркаш толкона повече се разваля :wink:
Ама ти си знаеш :wink:


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Вто 15 май 2007 14:42


37 литъра?Имах на предвид по-евтинко масалце......а колко всъщност събира кутията?Мерси :wink:


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Вто 15 май 2007 14:50


ми сложи си 80-90 нормално и някъде "кафемелачката" в скоростите ще я пуснеш. незнайно къде. чупих скорости при 50км/ч по равен и гладък път. моят съвет е направи си 1 ревизия на скорости ако искаш да "караш". ако не карай докато не "изплющят". после ремонт или нови. / да ме извините че повтарям Вашите мнения ама? /



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 76 госта