Решено ама не точно!!! Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Съб 08 апр 2023 22:28
- Автомобил: Бора
- Двигател: АКЛ 1999
- Местоположение: София област
Re: Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо
Мотор глъхне при достигане на някакви обороти от недостиг на гориво . При тебе не е така , по скоро е от центровката /момента на запалване /. Центровката е ОК , ако мотора има стабилни , ниски и високи обороти /стабилно работи на празен ход , така и силно форсиран/ . По горе е описано как се прави . Може да отбележиш положението на делкото и да го врътнеш наляво , надясно , да видиш дали ще се стабилизират оборотите , или закарай на майстор ако не си се занимавал с такива работи. Повечето от нас караме стари коли /на стотици хил./ , затова като се купи първо трябва да се премери компресията /показва дали мотора е здрав / и след това се прави всичко останало /описаното по горе / . Дано да не от това , но при загуба на компресия от износени сегменти свещите зацапват . Твърде вероятно е от центровката , мотора да загрява .
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Съб 08 апр 2023 22:28
- Автомобил: Бора
- Двигател: АКЛ 1999
- Местоположение: София област
Re: Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо
За алтернатора , при работещ двигател мериш с мултиметър напрежението на акумолатора . Трябва да е 13-14 волта и на празен ход и на по високи обороти . За тока , включи фарове , вентилатор парно , на празен ход и пак премери с мултицета /13-14 волта , трябва да ги има / .
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 25 ное 2022 21:28
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 2E
Re: Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо
Irnik написа:За алтернатора , при работещ двигател мериш с мултиметър напрежението на акумолатора . Трябва да е 13-14 волта и на празен ход и на по високи обороти . За тока , включи фарове , вентилатор парно , на празен ход и пак премери с мултицета /13-14 волта , трябва да ги има / .
Замерен!
На празен ход и на обороти - 14.27 волта без никакви колебания. Стоят си така.
Включени къси и вентилатор на последна степен - 13.85 волта без колебания
EDIT EDIT EDIT... Слава богу ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!
Таааааааа.... За съжаление никой не спомена да прегледам системата за регенериране на бензинови пари. Става въпрос за джуджавката под кутията за входящия въздух. Какво точно беше при мен?! Както по-напред в темата споменах, че колата е удряна от страната на дебитомера и е имало невероятно неадекватни манипулация колкото да я закрепят като за продан.
Долната част на кутията на въздушния филтър беше прищипала двата маркуча, които са свързани към филтъра с активен въглен. Натиснати с кутията до такава степен, че бяха чак огънати и реално абсолютно нищо не преминаваше през тях. Пооправих ги, наместих ги и в момента няма проблеми с глъхнене при подаване на газ.
Благодаря на всички включили се в разгадаването на мистерията.

- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Решено!!! Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо
Супер,понякога проблемите имат просто решение но ние нямаме достъп до автомобила .Всеки се опитва да помогне на база собствен опит и знания ,но без реален контакт с автомобила наистина е трудно.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 25 ное 2022 21:28
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 2E
Re: Решено!!! Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо
Здравейте, аз малко да повдигна темата.
Следния въпрос сега е актуален. Стрелката на водата в градско стои около 100те градуса, вентилатор работи, първа степен, втора степен, поохлади малко и пак наново... забиването на муцуната пак си го има при стъпкване на газта. Помагайте!
Edit. Можете ли да ми кажете за какво са тези двете? Празната букса се намира при моторчето за чистачките.
https://yourimageshare.com/ib/AQktbXsoFI
https://yourimageshare.com/ib/MWkdERJWCy
Следния въпрос сега е актуален. Стрелката на водата в градско стои около 100те градуса, вентилатор работи, първа степен, втора степен, поохлади малко и пак наново... забиването на муцуната пак си го има при стъпкване на газта. Помагайте!
Edit. Можете ли да ми кажете за какво са тези двете? Празната букса се намира при моторчето за чистачките.
https://yourimageshare.com/ib/AQktbXsoFI
https://yourimageshare.com/ib/MWkdERJWCy
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта