Може би трябва да обърнем внимание,че шумът се е появил СЛЕД смяна на съединителя....тоест там е разковничето.....най-вероятно някаква монтажна неточност.....
Ясно що за майстор е,когато поправя скоростна кутия с руски добавки....колкото и да боли,потърси свестен механик да свалите скоростната кутия и да провериш сглобката на съединетля....и още нещо...скоростната кутия има едни втулки които я центроват и уплътнявата монтажа и към двигателя..... при калпазанска работа,а при теб вероятно е било такава...те падат и после се забравят,нарушава се макара и леко(но достатъчно) центража на скоростната кутия и всичко що е свързано с нея-като краен резултат ръбчето на съединителя при въртенето може леко да допира до кожуха на скоростната кутия и да дрънчи ужасно......виж и това
СКОРОСТНА КУТИЯ ИЛИ АКСИАЛЕН ЛАГЕР
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], htsh и 54 госта