Малко маркуче излизащо от моното
- tankishev
- Мнения: 437
- Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ivo123 написа:и аз съм заинтересован да разбера кои са 10-тте маркучета.
сещам се точно за 3, като едното на ТПС сензора /на което се чудя за какво е/, другото е за клапата топъл/студен въздух а третото не е маркуче ами си е маркуч като за бензин и е за обиране на бензиновите пари.
има точно едно малко маркуче което да тръгва от моното ... ... интересно обаче при мен това маркуче не отива към клапата за топъл/студен въздух а отива първо в капачката на моното и от там тръгва друго маркуче към клапата за топъл/студен въздух.
на ТПС няма място за маркуч ... само кабели/жици/мед/ток ...
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
на някои модели има за вентилация на ТПС /има един сепаратор/.
а колкото до това че влиза в моното - така е.
Маркучето за вакума влиза в едно клапанче с биметална пластина в моното и оттам излиза към клапата топъл/студен въздух.
Общо взето и затапването му от страна на моното няма да навреди на двигателя.
а колкото до това че влиза в моното - така е.
Маркучето за вакума влиза в едно клапанче с биметална пластина в моното и оттам излиза към клапата топъл/студен въздух.
Общо взето и затапването му от страна на моното няма да навреди на двигателя.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Ами то е за клапата за студен и топъл въздух....
Не препоръчвам да го запушваш или да го оставиш отворено...и в двата случая ще имаш проблеми с оборотите на празен ход,а във втори вероятно и с мощността..
Ако искаш ДВГ да работи със студен въздух заради газта просто откачи привода за топлия въздух от колекторите и го насочи да смуче въздух от двигателия отсек(аз направих така и стана много добре)....гледай да не сочи надолу или да е в ниското,защото при повечко вода на пътя може да засмуче вода и тогава ще се наложи да четеш една мноооого болезнена тема за т.н хидравличен удар.....абе с две думи...ще си купуваш нов ДВГ...
Не препоръчвам да го запушваш или да го оставиш отворено...и в двата случая ще имаш проблеми с оборотите на празен ход,а във втори вероятно и с мощността..
Ако искаш ДВГ да работи със студен въздух заради газта просто откачи привода за топлия въздух от колекторите и го насочи да смуче въздух от двигателия отсек(аз направих така и стана много добре)....гледай да не сочи надолу или да е в ниското,защото при повечко вода на пътя може да засмуче вода и тогава ще се наложи да четеш една мноооого болезнена тема за т.н хидравличен удар.....абе с две думи...ще си купуваш нов ДВГ...
- KING-T
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
- Автомобил: VW Bora TDI 90кс
- Двигател: AGR 2000г
- Местоположение: Русе
Ами мога да пробвам да го запуша болт или видия и ще видя дали ще ми прави проблем с оборотите,защото е по-добре това от колкото да губи мощност,въпреки че за сега не съм забелязвал това освен това което ми се случва от време на време на газ.Благодаря на всички за това,че ми помогнахте да науча нещо ново 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 74 госта