Малко маркуче излизащо от моното

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
noel
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот noel » Пет 17 авг 2007 0:04


iwo123 то моното има около 10 марку4ета ти от куде си сигурен 4е е то4но това за този вакум а не за ускорителната клапа или за оборотите на празен ход или другите ?




Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Пет 17 авг 2007 13:46


jagler написа:

когато ти намалее газта в бутилката става така колега особенно ако я изрязваш ... и са останали има няма 3 литр.газ ,нищо ще свикнеш...нищо им няма на колата ти стига се шашка.


Аз не съм се шашнал де само малко :wink: .Ама ме дразни мастията като почне така да прави. :)


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пет 17 авг 2007 14:02


ами като ти намалее газта и налягането в бутилката ти така се получава като им дадеш яко газ,не може да захрани двигателя... :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 17 авг 2007 14:07


noel написа:iwo123 то моното има около 10 марку4ета ти от куде си сигурен 4е е то4но това за този вакум а не за ускорителната клапа или за оборотите на празен ход или другите ?

Би ли ги изброил,че при мен нещо се губи като бройка!Може и да е дефектно моното ми???


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 17 авг 2007 14:20


и аз съм заинтересован да разбера кои са 10-тте маркучета.
сещам се точно за 3, като едното на ТПС сензора /на което се чудя за какво е/, другото е за клапата топъл/студен въздух а третото не е маркуче ами си е маркуч като за бензин и е за обиране на бензиновите пари. :beer


Потребителски аватар
tankishev
Мнения: 437
Регистриран на: Пон 19 сеп 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tankishev » Пет 17 авг 2007 14:34


ivo123 написа:и аз съм заинтересован да разбера кои са 10-тте маркучета.
сещам се точно за 3, като едното на ТПС сензора /на което се чудя за какво е/, другото е за клапата топъл/студен въздух а третото не е маркуче ами си е маркуч като за бензин и е за обиране на бензиновите пари. :beer


има точно едно малко маркуче което да тръгва от моното ... ... интересно обаче при мен това маркуче не отива към клапата за топъл/студен въздух а отива първо в капачката на моното и от там тръгва друго маркуче към клапата за топъл/студен въздух.

на ТПС няма място за маркуч ... само кабели/жици/мед/ток ...


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 17 авг 2007 14:52


на някои модели има за вентилация на ТПС /има един сепаратор/.
а колкото до това че влиза в моното - така е.
Маркучето за вакума влиза в едно клапанче с биметална пластина в моното и оттам излиза към клапата топъл/студен въздух.
Общо взето и затапването му от страна на моното няма да навреди на двигателя.


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Пет 17 авг 2007 15:12


Ето го въпросното маркуче:



Изображение




Изображение


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 17 авг 2007 16:53


Ами то е за клапата за студен и топъл въздух....
Не препоръчвам да го запушваш или да го оставиш отворено...и в двата случая ще имаш проблеми с оборотите на празен ход,а във втори вероятно и с мощността..
Ако искаш ДВГ да работи със студен въздух заради газта просто откачи привода за топлия въздух от колекторите и го насочи да смуче въздух от двигателия отсек(аз направих така и стана много добре)....гледай да не сочи надолу или да е в ниското,защото при повечко вода на пътя може да засмуче вода и тогава ще се наложи да четеш една мноооого болезнена тема за т.н хидравличен удар.....абе с две думи...ще си купуваш нов ДВГ...


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Пет 17 авг 2007 19:16


Ами мога да пробвам да го запуша болт или видия и ще видя дали ще ми прави проблем с оборотите,защото е по-добре това от колкото да губи мощност,въпреки че за сега не съм забелязвал това освен това което ми се случва от време на време на газ.Благодаря на всички за това,че ми помогнахте да науча нещо ново :bowdown



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 74 госта