Проблем с акумулатора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 03 окт 2007 20:19


Принципно на зареден акумулатор напрежението е добре да е 12,6-13 волта,а при палене напрежението не бива да пада под 9 волта. Може да се отворят клетките и да се запали,ако някоя преври - значи е заминала - ВНИМАНИЕ - АКО ЩЕ ПРАВИТЕ ТОВА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО С МАСКА ПОКРИВАЩА ЛИЦЕТО ИЗЦЯЛО. Ако не ви се занимава - всеки човек,занимаващ се с акумулатори ще ви направи тест срещу лев-два.




javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот javor_bg » Сря 03 окт 2007 20:31


Андро май ме е изпреварил:D

Ами колега, първо отиди на акумулаторджия да измери с товарна вилка и то веднага ще си покаже. Ако акумулатора е читав тогава трябва да се види консумацията при включена аларма с амперметър колко милиампера е.

Аз силно препоръчвам акумулаторите на Варта! Железни са! За съжаление са по-скъпи ама си струва.


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Сря 03 окт 2007 20:35


Напрежението не бива да спада до 9V при палене.такъв акумулатор може и да завърти стартера и колата да запали,но не е хубав.Трябва да си дава 12.5 V поне,натоварен с товарна вилка (не ги знам с колко ампера го товарят,но всеки,който продава акумулатори бива да има такава)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 03 окт 2007 20:39


dimitars написа:товарна вилка (не ги знам с колко ампера го товарят,но всеки,който продава акумулатори бива да има такава)




100~600А в зависимост от батерията :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 03 окт 2007 20:48


Може да е малко ОФФ,но все пак:
Аз си мисля,че след изравняването на цените на БГ/внос аку-тата май е по-добре да си вземем вносен.Когато Бг-тата бяха левче за амперчас беше оправдано закупуването им.Аз сега карам с Монбат,62 амп.часа,но беше купен за около 80 лева,което е добре.При положение,че сега цените са доста нагоре,спокойно ще си купя (пу-пу-пу дано не се налага) AC Delco,Varta,Marelli или нещо подобно.


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Сря 03 окт 2007 21:30


andro_ написа:Принципно на зареден акумулатор напрежението е добре да е 12,6-13 волта.......


малка корекция 2,27VDC на клетка x 6>>>13,6VDC при ~20C


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 03 окт 2007 21:33


Няма акумулатор дето държи над 12,9V на изключен алтернатор :wink:, това на практика съм го мерил на сумати коли заради ДРЛ-ите.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 03 окт 2007 21:38


L&R написа:Няма акумулатор дето държи над 12,9V на изключен алтернатор :wink:

И моите замервания това показват.Добро аку държи някъде 12.8 с включена аларма.


volf
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 30 май 2007 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот volf » Сря 03 окт 2007 21:48


Ak. може да откаже,отведнъж само ако му падне/прекъсне/ клетка.
Тогава направо нов. Можеш,да го провериш и като го мериш с волтметър,по-време на стартиране.Не трябва да пада под 10 в.
А за Монбат-известни са много често с прекъсване на клетка,затова бакшишите поставят гума под Ак. за да обере вибрациите.Добре,че на колегата Монбата се скапа по-време на гаранцията-е замениха го с нов без много да питат.


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Чет 04 окт 2007 4:34


И аз напоследък чух такива неща за Монбат...жалко,ако е истина,защото преди бяха добри.


Nojicata
Мнения: 158
Регистриран на: Нед 02 сеп 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nojicata » Чет 04 окт 2007 5:03


Аз вчера си взех Монбат... значи за по сигурно да сложа някаква гума отдолу, така ли ?


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 04 окт 2007 8:13


Аз моя Монбат го взех точно преди 3г. ходих да го замерват все пак идва зима и беше наред с товарната вилка изкара при изкл. двигател 12,4в.И като гледам цените почти станали двойно за този с датчик и не само като моя преди го взех за 65лв. а сега струвал 120лв. че май и повече... :wink:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 04 окт 2007 8:15


Nojicata написа:Аз вчера си взех Монбат... значи за по сигурно да сложа някаква гума отдолу, така ли ?
глупости просто си го стегни със скобата и болта много да не мърда да е застопорен неподвижно за да не подскача. :wink:


Потребителски аватар
koziak
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот koziak » Чет 04 окт 2007 9:41


Прегледал съм си всичко.
Алтернатора си зарежса перфектно.И в стартера не е проблема.Като го замерих акумулатора даде 11.4 волта.
Размених акумулаторите с този на баща ми колата и тя не пали също с моя.Сложих и на мойта Ексайд 60А и стартера върти перфектно.Сега ще видя ако и този се разреди,явно има нещо което ми хаби акумулатора.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта