


Проблем с акумулатора
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Принципно на зареден акумулатор напрежението е добре да е 12,6-13 волта,а при палене напрежението не бива да пада под 9 волта. Може да се отворят клетките и да се запали,ако някоя преври - значи е заминала - ВНИМАНИЕ - АКО ЩЕ ПРАВИТЕ ТОВА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО С МАСКА ПОКРИВАЩА ЛИЦЕТО ИЗЦЯЛО. Ако не ви се занимава - всеки човек,занимаващ се с акумулатори ще ви направи тест срещу лев-два.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Андро май ме е изпреварил:D
Ами колега, първо отиди на акумулаторджия да измери с товарна вилка и то веднага ще си покаже. Ако акумулатора е читав тогава трябва да се види консумацията при включена аларма с амперметър колко милиампера е.
Аз силно препоръчвам акумулаторите на Варта! Железни са! За съжаление са по-скъпи ама си струва.
Ами колега, първо отиди на акумулаторджия да измери с товарна вилка и то веднага ще си покаже. Ако акумулатора е читав тогава трябва да се види консумацията при включена аларма с амперметър колко милиампера е.
Аз силно препоръчвам акумулаторите на Варта! Железни са! За съжаление са по-скъпи ама си струва.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Може да е малко ОФФ,но все пак:
Аз си мисля,че след изравняването на цените на БГ/внос аку-тата май е по-добре да си вземем вносен.Когато Бг-тата бяха левче за амперчас беше оправдано закупуването им.Аз сега карам с Монбат,62 амп.часа,но беше купен за около 80 лева,което е добре.При положение,че сега цените са доста нагоре,спокойно ще си купя (пу-пу-пу дано не се налага) AC Delco,Varta,Marelli или нещо подобно.
Аз си мисля,че след изравняването на цените на БГ/внос аку-тата май е по-добре да си вземем вносен.Когато Бг-тата бяха левче за амперчас беше оправдано закупуването им.Аз сега карам с Монбат,62 амп.часа,но беше купен за около 80 лева,което е добре.При положение,че сега цените са доста нагоре,спокойно ще си купя (пу-пу-пу дано не се налага) AC Delco,Varta,Marelli или нещо подобно.
Ak. може да откаже,отведнъж само ако му падне/прекъсне/ клетка.
Тогава направо нов. Можеш,да го провериш и като го мериш с волтметър,по-време на стартиране.Не трябва да пада под 10 в.
А за Монбат-известни са много често с прекъсване на клетка,затова бакшишите поставят гума под Ак. за да обере вибрациите.Добре,че на колегата Монбата се скапа по-време на гаранцията-е замениха го с нов без много да питат.
Тогава направо нов. Можеш,да го провериш и като го мериш с волтметър,по-време на стартиране.Не трябва да пада под 10 в.
А за Монбат-известни са много често с прекъсване на клетка,затова бакшишите поставят гума под Ак. за да обере вибрациите.Добре,че на колегата Монбата се скапа по-време на гаранцията-е замениха го с нов без много да питат.
- koziak
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Прегледал съм си всичко.
Алтернатора си зарежса перфектно.И в стартера не е проблема.Като го замерих акумулатора даде 11.4 волта.
Размених акумулаторите с този на баща ми колата и тя не пали също с моя.Сложих и на мойта Ексайд 60А и стартера върти перфектно.Сега ще видя ако и този се разреди,явно има нещо което ми хаби акумулатора.
Алтернатора си зарежса перфектно.И в стартера не е проблема.Като го замерих акумулатора даде 11.4 волта.
Размених акумулаторите с този на баща ми колата и тя не пали също с моя.Сложих и на мойта Ексайд 60А и стартера върти перфектно.Сега ще видя ако и този се разреди,явно има нещо което ми хаби акумулатора.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта