Голфа отказа да запали.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Flylow
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот Flylow » Вто 30 окт 2007 13:14


Да живее обедната почивка:) След замерване с мултицет аку-то даде резултат от .....4V :oops: :oops: :oops: Замяна с "оригиналния" аку от Австрия(42ah) - 1/4 и пали :D :D :D Сега онзи е на зарядното.Не съм му мерил електролита,но това може да почака. Първо искам да измеря консумацията със и без панел,със и без аларма и т.н. да видим "кон боб яде ли".Благодаря на всички отзовали се.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 30 окт 2007 15:58


Безсмислено е!
Просто го изхвърли!
Няма такъв панел, дето да ти бутне акумулатора до 4V!!! :shock :shock
Прекъснала клетка.
Всъщност, я погледни да не би да имаш олято с киселина около акумулаторния отсек? Ако да, веднага заливай със концентриран воден разтвор на сода бикарбонат всичко мокро!
За да даде толкова ниско напрежение без товар става съмнителна работата. Дори да прекъсне клетка, пак показва доста по-високо напрежение. Връзката се подържа от електролита вътре.


Потребителски аватар
Flylow
Мнения: 151
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот Flylow » Вто 30 окт 2007 18:03


Сега се прибирам и направо във гаража.Замервам аз въпросния акумулатор и .....10,8V :shock Незнам днес какво съм мерил и как и какво съм видял,но сега толкова си показва.Оставих баща ми да го сложи да се зарежда.Ще видим след това как ще се държи.Олято няма никъде.Нямам идея ако не е от панела.А и няма логика много,защото нямаше да съм първия с този проблем.Явно другаде трябва да се търси решението.Ще видя сега как ще стоят нещата - ако ми разреди пак - електричар и :077: докато не се разбере кое как защо.


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Вто 30 окт 2007 19:05


Купи си нов акумулатор...Зарядът ще го възстанови (ако изобщо го възстанови) само временно и като стане по-студено...пак изненада...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта