Голфа отказа да запали.
- Flylow
- Мнения: 151
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London
- Контакти:
Да живее обедната почивка:) След замерване с мултицет аку-то даде резултат от .....4V
Замяна с "оригиналния" аку от Австрия(42ah) - 1/4 и пали
Сега онзи е на зарядното.Не съм му мерил електролита,но това може да почака. Първо искам да измеря консумацията със и без панел,със и без аларма и т.н. да видим "кон боб яде ли".Благодаря на всички отзовали се.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Безсмислено е!
Просто го изхвърли!
Няма такъв панел, дето да ти бутне акумулатора до 4V!!!
Прекъснала клетка.
Всъщност, я погледни да не би да имаш олято с киселина около акумулаторния отсек? Ако да, веднага заливай със концентриран воден разтвор на сода бикарбонат всичко мокро!
За да даде толкова ниско напрежение без товар става съмнителна работата. Дори да прекъсне клетка, пак показва доста по-високо напрежение. Връзката се подържа от електролита вътре.
Просто го изхвърли!
Няма такъв панел, дето да ти бутне акумулатора до 4V!!!
Прекъснала клетка.
Всъщност, я погледни да не би да имаш олято с киселина около акумулаторния отсек? Ако да, веднага заливай със концентриран воден разтвор на сода бикарбонат всичко мокро!
За да даде толкова ниско напрежение без товар става съмнителна работата. Дори да прекъсне клетка, пак показва доста по-високо напрежение. Връзката се подържа от електролита вътре.
- Flylow
- Мнения: 151
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London
- Контакти:
Сега се прибирам и направо във гаража.Замервам аз въпросния акумулатор и .....10,8V
Незнам днес какво съм мерил и как и какво съм видял,но сега толкова си показва.Оставих баща ми да го сложи да се зарежда.Ще видим след това как ще се държи.Олято няма никъде.Нямам идея ако не е от панела.А и няма логика много,защото нямаше да съм първия с този проблем.Явно другаде трябва да се търси решението.Ще видя сега как ще стоят нещата - ако ми разреди пак - електричар и
докато не се разбере кое как защо.
докато не се разбере кое как защо.Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта