
Разбити тампони на задния мост
- kristinobal
- Мнения: 181
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
При смяна на тампоните на задния мост само двата тампона ли се сменяват или и нещо друго?
До сега не съм сменявал и мисля да се пробвам да ги смення на г3, интересува ме без да свалям моста дали ще стане. Мисля да повдигна голфа на крик и да го подпра, да откача моста от купето да легне под колата и на място да ги сменя.
Притеснява ме как ще избия старите нещо със скоба няма ли да стане, вие как избивате старите.
До сега не съм сменявал и мисля да се пробвам да ги смення на г3, интересува ме без да свалям моста дали ще стане. Мисля да повдигна голфа на крик и да го подпра, да откача моста от купето да легне под колата и на място да ги сменя.
Притеснява ме как ще избия старите нещо със скоба няма ли да стане, вие как избивате старите.
- SASHOBGBG
- Мнения: 73
- Регистриран на: Сря 20 юни 2007 10:44
- Автомобил: Vw Golf 1.6 SR
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте колеги понеже имам един проблем със Г4 в момента когато спирам и се получават вибрации във волана, това на тампони ли се дължи или на нещо друго.
Разбирам, че проблемите може да са много, като за начало си мислех че така може да ми тресе от криви дискове но уви не е това после ходих на 1 майстор той гледа гледа ама нищо не видя.
Вече си карам половин година така, предполагам че не е нещо толкова опасно но ако не го отстраня вече ще се отрази някаде другаде.
Идеята ми е дали е от износени тампони или нещо друго.
Разбирам, че проблемите може да са много, като за начало си мислех че така може да ми тресе от криви дискове но уви не е това после ходих на 1 майстор той гледа гледа ама нищо не видя.
Вече си карам половин година така, предполагам че не е нещо толкова опасно но ако не го отстраня вече ще се отрази някаде другаде.
Идеята ми е дали е от износени тампони или нещо друго.
моите на стария преди да ги сменя се клатеше задницата и се занасяше в завоите.
горелката е мн як инструмент
с нея се избиват
и с нея се набиват - нагряваш яката моста и буквално пъхаш студения тампон - влиза почти докрая - после малко бой с чука на менгемето и готово. става мн добре. но ако не се нагрее повечко влизат до половината и става сложно. след операцията един грунд отгоре
горелката е мн як инструмент

с нея се избиват

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 43 госта