Писах го преди малко в друга тема.
По проблема,имаш 2 кабела зад карбуратора,особенно този дето влиза в едно кръгло черно пластмасово нещо.провери го къде се е скъсал и почисти куплунга му.Може да провериш и другия дето е в клапана по същия начин.
Проблема е във вакуумната система,която ти държи високи обороти.
Мога да обясня по точно какво става,но сега ме мързи да си търся мнението с търсачката и да ви го поствам тук,както и вас ви е мързяло.
Проблем с оборотите
Аз имам такъв проблем + това че понякога като изфорсирам и оборотите ми остават на "изфорсираното ниво".Този термо-елемент или каквото е там го смених,както казват колегите 80лв,но се тая.За тия дето са с гас голямо значение има и въздушният филтър-в София става на дупе за много кратко време.Тази седмица ще отстранявам проблема ако успея ще пиша 

- venci&vento
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
- Автомобил: VENTO
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: София
- Vasseto
- Мнения: 2708
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
venci&vento написа:Колеги пишете за кои карбуратори иде реч
на 2е2 поне има една система с вакуми , която е за първоначален пуск на двг. - натиска газта и след това се връща от вакума . Намира се в ляво на карб. гледайки колата отпред . Ако по тези вакуми има проблеми може да дава ядове .
За същата иде реч.И като загрее изключва.Ако има напрежение на кръглия клапан загрява за 15 секунди.Ако няма или се е скапала отива към 3-4 км докато загрее мотора и тя покрай него.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта