Проблем с оборотите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2708
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 26 апр 2008 20:47


Писах го преди малко в друга тема.

По проблема,имаш 2 кабела зад карбуратора,особенно този дето влиза в едно кръгло черно пластмасово нещо.провери го къде се е скъсал и почисти куплунга му.Може да провериш и другия дето е в клапана по същия начин.

Проблема е във вакуумната система,която ти държи високи обороти.

Мога да обясня по точно какво става,но сега ме мързи да си търся мнението с търсачката и да ви го поствам тук,както и вас ви е мързяло.




xPLOID
Мнения: 120
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот xPLOID » Пон 28 апр 2008 21:53


колега не е въпрос на мързел а на както му викаме в Русе ''не 4уваме петела''.кое да вадиме кое да сменяме кое да ковем(в рамките на шегата).а сега сериозно които може да помага.благодарим предварително :wink:


Потребителски аватар
paccci
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 1:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paccci » Вто 29 апр 2008 9:33


Аз имам такъв проблем + това че понякога като изфорсирам и оборотите ми остават на "изфорсираното ниво".Този термо-елемент или каквото е там го смених,както казват колегите 80лв,но се тая.За тия дето са с гас голямо значение има и въздушният филтър-в София става на дупе за много кратко време.Тази седмица ще отстранявам проблема ако успея ще пиша :wink:


Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Вто 29 апр 2008 10:00


Колеги пишете за кои карбуратори иде реч
на 2е2 поне има една система с вакуми , която е за първоначален пуск на двг. - натиска газта и след това се връща от вакума . Намира се в ляво на карб. гледайки колата отпред . Ако по тези вакуми има проблеми може да дава ядове .


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2708
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Вто 29 апр 2008 21:07


venci&vento написа:Колеги пишете за кои карбуратори иде реч
на 2е2 поне има една система с вакуми , която е за първоначален пуск на двг. - натиска газта и след това се връща от вакума . Намира се в ляво на карб. гледайки колата отпред . Ако по тези вакуми има проблеми може да дава ядове .


За същата иде реч.И като загрее изключва.Ако има напрежение на кръглия клапан загрява за 15 секунди.Ако няма или се е скапала отива към 3-4 км докато загрее мотора и тя покрай него.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 59 госта