



Увиснала врата
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- evgbg
- Мнения: 158
- Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Бургас
- Контакти:
Stivi написа:Има доста теми по въпроса,но най-лесно става с маслен крик,дървено трупче под вратата и лееко надигане-лично пробвано,дава перфектен и дълготраен /вече година/ ефект
Пробвал съм го това... Нестава.. Дано някой даде идея, че и аз имам такъв проблем а и един мой колега на работа също, само че при него положението е критично!
- evgbg
- Мнения: 158
- Регистриран на: Вто 01 авг 2006 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Бургас
- Контакти:
kam_tod написа:Пробвай със шайби, както съм написал по-горе.
На моята може да стане. Забравих да спомена че на колегата е кабрио а там захващането е по друг начин. Аз мислех за моята да развия планката която е към купето и нея да я иместя леко настрани т.е. леко нагоре. Обаче за там ми трябва някакъв специален ключ, защото калника пречи

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
аз пробвах.т.е. разкостих всичко.не става никак.долната панта на моята врата е дооооста стара и си е направила място демек има си луфтец.би било възможно да се оправи ако се сменя цялата панта или се направи малка втулка на самата панта старата което си е ужас работа според мен.ако някой има възможност да види дали пантата(долната) е на болтове КЪМ вратата а не към купето да сподели.не исках да си махам найлоните от вратите и не пробвах.иначе с подлагане на каквото и да е файда няма.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ето я въпросната щуротия
при мен на горната снимка ограденото с квадратче също има луфт но той не оказва влияние на висналата врата.ограденото с кръг или по точно с яйце на горната снимка е мястото което ме интересува дали може да се откачи.т.е. дали има болтове от вътрешната страна на вратата.
на долната снимка с яйце е заградено мястото заради което висят пусти му и врати.както се вижда пирончето или там каквото и да е което е триещата се част на пантата съм пробвал да го свалям с чука ама тц.там където влиза самия улей с времето се е износил и разширил.варианти за ремонт според мен.или втулка
или смяна на пантата
обаче не знам сваля ли се от към вратата :Посоченото с
и
според мен износването е заради НеСмазване на механизма. другия ми си е наред но него го мазах като купихме колата.този си личи че е ръждив което ме навежда на мисълта че 20 години грес не е виждал.
та чакам някой да си разглоби вратата да каже сваля ли се пантата.
при мен на горната снимка ограденото с квадратче също има луфт но той не оказва влияние на висналата врата.ограденото с кръг или по точно с яйце на горната снимка е мястото което ме интересува дали може да се откачи.т.е. дали има болтове от вътрешната страна на вратата.
на долната снимка с яйце е заградено мястото заради което висят пусти му и врати.както се вижда пирончето или там каквото и да е което е триещата се част на пантата съм пробвал да го свалям с чука ама тц.там където влиза самия улей с времето се е износил и разширил.варианти за ремонт според мен.или втулка




според мен износването е заради НеСмазване на механизма. другия ми си е наред но него го мазах като купихме колата.този си личи че е ръждив което ме навежда на мисълта че 20 години грес не е виждал.
та чакам някой да си разглоби вратата да каже сваля ли се пантата.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
С подлагане на шайби има опасност да се увеличи луфта, който е между вратата и калника и да се постигне ефекта, описан от radotom. Увисването се дължи на тежестта на врата и износването на материала или нарушаване здравината на прикрепването на пантите към вратата. Случва се най-често на двуврати коли, защото са по-дълги и по-тежки. Решението може би е малко тенекеджийска намеса. Те със сигурност ще знаят лечението. С повдигане може и да стане, но има риск да се счупи някоя панта, особено ако е по стара.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 29 госта