Черни свещи - Защо?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
venci_guitar
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот venci_guitar » Чет 17 яну 2008 22:01


Според мен е въздушен филтър. ако е пълен с мрасотия, започва да пропуска прах и се получава това нещо.




Потребителски аватар
MyTpaTa
Мнения: 144
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот MyTpaTa » Пет 18 яну 2008 0:47


Въздушния филтър е нов.Разхода е добър 10 градско и 6-6,5 извънградско при нормално каране.Колата държи добра температура в интервала между 85-95 градуса.Кабелите са Беру,незнам може и да са си оригиналните.Остава свещите да са стари,но пък си работи перфектно и пали от раз на студовете.
Днес измерих и компресията:
1 ви - 14
2 ри - 12
3 ти - 13
4 ти - 8 той е най-зле,но се предполага, че някой клапан не уплътнява както трябва и скоро ще се сваля главата за гумички на клапаните и други профилактики.


лайномета
Мнения: 85
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:36
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот лайномета » Пет 18 яну 2008 16:07


http://www.beru.com/english/produkte/zu ... ehilfe.php

виж какви точно са ти свещите и дали отговарят на предписанията на фауве за твоя двигател.


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Пет 18 яну 2008 19:41


MyTpaTa написа:Въздушния филтър е нов.Разхода е добър 10 градско и 6-6,5 извънградско при нормално каране.Колата държи добра температура в интервала между 85-95 градуса.Кабелите са Беру,незнам може и да са си оригиналните.Остава свещите да са стари,но пък си работи перфектно и пали от раз на студовете.
Днес измерих и компресията:
1 ви - 14
2 ри - 12
3 ти - 13
4 ти - 8 той е най-зле,но се предполага, че някой клапан не уплътнява както трябва и скоро ще се сваля главата за гумички на клапаните и други профилактики.
само си виж защо 4-ти е така и си карай
колата без да се вталясваш :wink: на къси разстояния е нормално да са черни


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Пет 25 яну 2008 21:58


TURL написа:
MyTpaTa написа:Въздушния филтър е нов.Разхода е добър 10 градско и 6-6,5 извънградско при нормално каране.Колата държи добра температура в интервала между 85-95 градуса.Кабелите са Беру,незнам може и да са си оригиналните.Остава свещите да са стари,но пък си работи перфектно и пали от раз на студовете.
Днес измерих и компресията:
1 ви - 14
2 ри - 12
3 ти - 13
4 ти - 8 той е най-зле,но се предполага, че някой клапан не уплътнява както трябва и скоро ще се сваля главата за гумички на клапаните и други профилактики.
само си виж защо 4-ти е така и си карай
колата без да се вталясваш :wink: на къси разстояния е нормално да са черни
А колко е по каталог компресията?Да не се окаже проблема точно в "най-яките" цилиндри, то като се напълни с масло и 15 компресия може да премериш.От друга страна маслото в горивната камера води до подобни цветове на свещите


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Съб 26 яну 2008 0:31


emo-gar написа:
TURL написа:
MyTpaTa написа:Въздушния филтър е нов.Разхода е добър 10 градско и 6-6,5 извънградско при нормално каране.Колата държи добра температура в интервала между 85-95 градуса.Кабелите са Беру,незнам може и да са си оригиналните.Остава свещите да са стари,но пък си работи перфектно и пали от раз на студовете.
Днес измерих и компресията:
1 ви - 14
2 ри - 12
3 ти - 13
4 ти - 8 той е най-зле,но се предполага, че някой клапан не уплътнява както трябва и скоро ще се сваля главата за гумички на клапаните и други профилактики.
само си виж защо 4-ти е така и си карай
колата без да се вталясваш :wink: на къси разстояния е нормално да са черни
А колко е по каталог компресията?Да не се окаже проблема точно в "най-яките" цилиндри, то като се напълни с масло и 15 компресия може да премериш.От друга страна маслото в горивната камера води до подобни цветове на свещите
и при мен на къси разстояния почерняват, маслото чезне нормално, от гарнитурата на капака на клапаните 200гр. - 3000хил./км :lol:


Потребителски аватар
MyTpaTa
Мнения: 144
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот MyTpaTa » Сря 13 фев 2008 0:57


Колеги колата ми харчи страшно много масло 1 литър на 4000 км.
Мисля да сменя гумичките на клапаните.
Един познат майстор ми каза, че било по добре да се сменят без да се сваля главата.Вие какво ще кажете по въпроса?


Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот reactiven » Сря 13 фев 2008 1:17


MyTpaTa написа:Колеги колата ми харчи страшно много масло 1 литър на 4000 км.
Мисля да сменя гумичките на клапаните.
Един познат майстор ми каза, че било по добре да се сменят без да се сваля главата.Вие какво ще кажете по въпроса?
чесно незнам кой е тоя майстор който иска да ти свяля главата за гумички на клапаните :shocked Сваля се капака на клапаните/на главата капака / , ангренажния ремък и разпределителният вал! :D


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10087
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Сря 13 фев 2008 1:30


reactiven написа:
MyTpaTa написа:Колеги колата ми харчи страшно много масло 1 литър на 4000 км.
Мисля да сменя гумичките на клапаните.
Един познат майстор ми каза, че било по добре да се сменят без да се сваля главата.Вие какво ще кажете по въпроса?
чесно незнам кой е тоя майстор който иска да ти свяля главата за гумички на клапаните :shocked Сваля се капака на клапаните/на главата капака / , ангренажния ремък и разпределителният вал! :D
... и дърпаш клапаните за ушите :lol:
Спокойно се сменят гумичките на 8 клапанов мотор без сваляне на глава ;)
Ама тая работа с компресията ... май ще е по-добре да свалите главата :roll:


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 13 фев 2008 1:32


MyTpaTa написа:Колеги колата ми харчи страшно много масло 1 литър на 4000 км.
Мисля да сменя гумичките на клапаните.
Един познат майстор ми каза, че било по добре да се сменят без да се сваля главата.Вие какво ще кажете по въпроса?

Амчи зависи твоя човек какво разбира под "по-добре" - по-малко работа ще има,ако не я сваля.А може и проблема изобще да не е в гумичките :?
Но тая работа е маалко,дето Васко вика "-С трици мишки не се ловят"...не може да искаш да извадиш 10 кила сом и да не нагазиш с копитцата в гьола :D


Потребителски аватар
MyTpaTa
Мнения: 144
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот MyTpaTa » Сря 13 фев 2008 17:27


Момчето ми иска 70 лв. за смяна само на гумички, ако се сваля главата към 100-120 което мисля, че е добре само една гарнитура дето ще трябва да купя ма това не е проблем.
Ако се свали задалжително ли е да се шлайфа или не?
И не ми се сваляше много много щото заводско как си е отвориш ли го пак така неможеш да го направиш, ма все пак посъветвайте ме какво да правя.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 13 фев 2008 23:24


MyTpaTa написа:Момчето ми иска 70 лв. за смяна само на гумички, ако се сваля главата към 100-120 което мисля, че е добре само една гарнитура дето ще трябва да купя ма това не е проблем.
Ако се свали задалжително ли е да се шлайфа или не?
И не ми се сваляше много много щото заводско как си е отвориш ли го пак така неможеш да го направиш, ма все пак посъветвайте ме какво да правя.

Ми действайте без да сваляте главата :wink: Ако я махнете е желателно поне да се провери дали има малко криво,щото някои хора казват,че всички с времето се изкривявали(в което не вярвам аз лично с моя наистина скромен опит) :wink:
Незнам как вървят цените на тоя ремонт но 70 лева,ми се виждат малко повечко за такава интервенция :? само гумичките струват към 16 лева,гарнитурата около 6-8 лева :)


Потребителски аватар
MyTpaTa
Мнения: 144
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот MyTpaTa » Чет 14 фев 2008 1:05


Реших да се сваля главата.За работа ми искат 120 лв.Гумички съм купил (2,60 лв. с 40 % отстъпка в Евро 07 ) остава гарнитурите да купя.
А задалжително ли трябва да се шлайфа и ако да с колко мм?


Потребителски аватар
MyTpaTa
Мнения: 144
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот MyTpaTa » Съб 23 фев 2008 20:26


Колеги проблема е решен вчера свалих главата и гумичките почти ги нямаше.
Харчело ми е много масло щото е текло от всякаде.Сега с новите гумички и новите гарнитури двигателя е пушка.Нито пуши нито нищо.
Сега само остава да следя маслото как ще е да видим.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пон 25 фев 2008 8:32


едно Въпросче извън темата:
пушека от ауспоха ми меришр на (кисело) някак на серен диоксид ако някои е мерисал или по точно прилича на миризмата на комин! това явление се забелязва след смяната на свещите с (BERU Z91 Ultra) Plugs преди меришеше на масло!! :???



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ognqn и 113 госта