


Черни свещи - Защо?
- venci_guitar
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 15:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- MyTpaTa
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Въздушния филтър е нов.Разхода е добър 10 градско и 6-6,5 извънградско при нормално каране.Колата държи добра температура в интервала между 85-95 градуса.Кабелите са Беру,незнам може и да са си оригиналните.Остава свещите да са стари,но пък си работи перфектно и пали от раз на студовете.
Днес измерих и компресията:
1 ви - 14
2 ри - 12
3 ти - 13
4 ти - 8 той е най-зле,но се предполага, че някой клапан не уплътнява както трябва и скоро ще се сваля главата за гумички на клапаните и други профилактики.
Днес измерих и компресията:
1 ви - 14
2 ри - 12
3 ти - 13
4 ти - 8 той е най-зле,но се предполага, че някой клапан не уплътнява както трябва и скоро ще се сваля главата за гумички на клапаните и други профилактики.
http://www.beru.com/english/produkte/zu ... ehilfe.php
виж какви точно са ти свещите и дали отговарят на предписанията на фауве за твоя двигател.
виж какви точно са ти свещите и дали отговарят на предписанията на фауве за твоя двигател.
- TURL
- Мнения: 495
- Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
само си виж защо 4-ти е така и си карайMyTpaTa написа:Въздушния филтър е нов.Разхода е добър 10 градско и 6-6,5 извънградско при нормално каране.Колата държи добра температура в интервала между 85-95 градуса.Кабелите са Беру,незнам може и да са си оригиналните.Остава свещите да са стари,но пък си работи перфектно и пали от раз на студовете.
Днес измерих и компресията:
1 ви - 14
2 ри - 12
3 ти - 13
4 ти - 8 той е най-зле,но се предполага, че някой клапан не уплътнява както трябва и скоро ще се сваля главата за гумички на клапаните и други профилактики.
колата без да се вталясваш

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
А колко е по каталог компресията?Да не се окаже проблема точно в "най-яките" цилиндри, то като се напълни с масло и 15 компресия може да премериш.От друга страна маслото в горивната камера води до подобни цветове на свещитеTURL написа:само си виж защо 4-ти е така и си карайMyTpaTa написа:Въздушния филтър е нов.Разхода е добър 10 градско и 6-6,5 извънградско при нормално каране.Колата държи добра температура в интервала между 85-95 градуса.Кабелите са Беру,незнам може и да са си оригиналните.Остава свещите да са стари,но пък си работи перфектно и пали от раз на студовете.
Днес измерих и компресията:
1 ви - 14
2 ри - 12
3 ти - 13
4 ти - 8 той е най-зле,но се предполага, че някой клапан не уплътнява както трябва и скоро ще се сваля главата за гумички на клапаните и други профилактики.
колата без да се вталясвашна къси разстояния е нормално да са черни
- TURL
- Мнения: 495
- Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
- Контакти:
и при мен на къси разстояния почерняват, маслото чезне нормално, от гарнитурата на капака на клапаните 200гр. - 3000хил./кмemo-gar написа:А колко е по каталог компресията?Да не се окаже проблема точно в "най-яките" цилиндри, то като се напълни с масло и 15 компресия може да премериш.От друга страна маслото в горивната камера води до подобни цветове на свещитеTURL написа:само си виж защо 4-ти е така и си карайMyTpaTa написа:Въздушния филтър е нов.Разхода е добър 10 градско и 6-6,5 извънградско при нормално каране.Колата държи добра температура в интервала между 85-95 градуса.Кабелите са Беру,незнам може и да са си оригиналните.Остава свещите да са стари,но пък си работи перфектно и пали от раз на студовете.
Днес измерих и компресията:
1 ви - 14
2 ри - 12
3 ти - 13
4 ти - 8 той е най-зле,но се предполага, че някой клапан не уплътнява както трябва и скоро ще се сваля главата за гумички на клапаните и други профилактики.
колата без да се вталясвашна къси разстояния е нормално да са черни

- reactiven
- Мнения: 240
- Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
чесно незнам кой е тоя майстор който иска да ти свяля главата за гумички на клапанитеMyTpaTa написа:Колеги колата ми харчи страшно много масло 1 литър на 4000 км.
Мисля да сменя гумичките на клапаните.
Един познат майстор ми каза, че било по добре да се сменят без да се сваля главата.Вие какво ще кажете по въпроса?


- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
... и дърпаш клапаните за ушитеreactiven написа:чесно незнам кой е тоя майстор който иска да ти свяля главата за гумички на клапанитеMyTpaTa написа:Колеги колата ми харчи страшно много масло 1 литър на 4000 км.
Мисля да сменя гумичките на клапаните.
Един познат майстор ми каза, че било по добре да се сменят без да се сваля главата.Вие какво ще кажете по въпроса?Сваля се капака на клапаните/на главата капака / , ангренажния ремък и разпределителният вал!

Спокойно се сменят гумичките на 8 клапанов мотор без сваляне на глава

Ама тая работа с компресията ... май ще е по-добре да свалите главата

- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
MyTpaTa написа:Колеги колата ми харчи страшно много масло 1 литър на 4000 км.
Мисля да сменя гумичките на клапаните.
Един познат майстор ми каза, че било по добре да се сменят без да се сваля главата.Вие какво ще кажете по въпроса?
Амчи зависи твоя човек какво разбира под "по-добре" - по-малко работа ще има,ако не я сваля.А може и проблема изобще да не е в гумичките

Но тая работа е маалко,дето Васко вика "-С трици мишки не се ловят"...не може да искаш да извадиш 10 кила сом и да не нагазиш с копитцата в гьола

- MyTpaTa
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Момчето ми иска 70 лв. за смяна само на гумички, ако се сваля главата към 100-120 което мисля, че е добре само една гарнитура дето ще трябва да купя ма това не е проблем.
Ако се свали задалжително ли е да се шлайфа или не?
И не ми се сваляше много много щото заводско как си е отвориш ли го пак така неможеш да го направиш, ма все пак посъветвайте ме какво да правя.
Ако се свали задалжително ли е да се шлайфа или не?
И не ми се сваляше много много щото заводско как си е отвориш ли го пак така неможеш да го направиш, ма все пак посъветвайте ме какво да правя.
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
MyTpaTa написа:Момчето ми иска 70 лв. за смяна само на гумички, ако се сваля главата към 100-120 което мисля, че е добре само една гарнитура дето ще трябва да купя ма това не е проблем.
Ако се свали задалжително ли е да се шлайфа или не?
И не ми се сваляше много много щото заводско как си е отвориш ли го пак така неможеш да го направиш, ма все пак посъветвайте ме какво да правя.
Ми действайте без да сваляте главата


Незнам как вървят цените на тоя ремонт но 70 лева,ми се виждат малко повечко за такава интервенция


- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
едно Въпросче извън темата:
пушека от ауспоха ми меришр на (кисело) някак на серен диоксид ако някои е мерисал или по точно прилича на миризмата на комин! това явление се забелязва след смяната на свещите с (BERU Z91 Ultra) Plugs преди меришеше на масло!!
пушека от ауспоха ми меришр на (кисело) някак на серен диоксид ако някои е мерисал или по точно прилича на миризмата на комин! това явление се забелязва след смяната на свещите с (BERU Z91 Ultra) Plugs преди меришеше на масло!!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ognqn и 113 госта