
Аз моя съм го правил с доста разходи за тоя дросел преди години, но и до днес не създава никакви грижи и се отплаща подобаващо. При проблем само сменям вакуумите и заспива. Разхода ми е като на нов пълен инжекцион. Те това е.

Температурните датчици са два. Единия е тоя на колектора долу в дясно другия е на тройника отпред преди радятора. Първата букса ти е потенциометъра за въздушната клапа. Другото не знам какво е щото не се вижда от чернилка. После ти е дросела на втората камера. После пак некъв потенциометър за въздух -има и вакуум под него в дясно до задната страна на карба, може да го провериш дали е здрав, моя гаснеше студен от него, а като загрее се оправя. И накрая е тая електронната бангия с двата вакуума, ако мени много оборотите на празен ход в големи интервали нищо чудно да е от нея.

http://cgi.ebay.de/Golf-2-II-PN-Pierburg-2ee-2-ee-Vergaser-original-100tkm_W0QQitemZ330305379767QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item330305379767&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318#ebayphotohosting
