Карбуратор Pierburg 2ЕЕ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Re: Карбуратор Pierburg 2ЕЕ

Мнениеот black` » Сря 11 фев 2009 22:41


Ако не е заминал електронния дросел този с двата вакума на него, всичко друго се оправя. Макар че и тия дросели ги има вече на поносими цени. А карбуратора си е префектен и няма нужда да се заменя с някакви други побългарени работи. Разхода е перфектен и вървежа също. Като на никои не му се занимава сваляш си го, разглабяш го и почваш с подходяща литература да мериш и чистиш... Че тоя като го гледам е направо запален. :shock
Аз моя съм го правил с доста разходи за тоя дросел преди години, но и до днес не създава никакви грижи и се отплаща подобаващо. При проблем само сменям вакуумите и заспива. Разхода ми е като на нов пълен инжекцион. Те това е. :)
Температурните датчици са два. Единия е тоя на колектора долу в дясно другия е на тройника отпред преди радятора. Първата букса ти е потенциометъра за въздушната клапа. Другото не знам какво е щото не се вижда от чернилка. После ти е дросела на втората камера. После пак некъв потенциометър за въздух -има и вакуум под него в дясно до задната страна на карба, може да го провериш дали е здрав, моя гаснеше студен от него, а като загрее се оправя. И накрая е тая електронната бангия с двата вакуума, ако мени много оборотите на празен ход в големи интервали нищо чудно да е от нея. :lol:
http://cgi.ebay.de/Golf-2-II-PN-Pierburg-2ee-2-ee-Vergaser-original-100tkm_W0QQitemZ330305379767QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item330305379767&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318#ebayphotohosting :lol:





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: madmen и 58 госта