проблем с перката

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 25 фев 2008 23:09


policevidin написа: абе стига глупости кой ще сложи '+' в дат... за радятора! сега остава да ми кажеш че и на моита кола е така и направо ще ме сринеш!!


ханс.
считай че си сринат. :wink:




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пон 25 фев 2008 23:12


васко,как мое да му се връзваш само немога те разбера :roll:


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пон 25 фев 2008 23:12


policevidin написа:
badjo-vw написа:
policevidin написа:ако имах в предвид изгорелият датчи сигорен сум 100000000000000000000% че НЕ! моят беше изгорял и не го отчиташе.А и имам ВАГ-КОМ почти нищо не се вижда което би ти свършило работа! :). Наи сигорният начин е този с кабелчето просто премостваш ПИНовете на буксата да не тръгнеш да премостваш датчика :lol: :lol: ида се чудиш що не става нищо :lol: иначе няма страшно това нее болка за умиране, само да не е моторчето но почти съм сигурен че е датчика (Намира се от дязно на рарятора като стоиш с лице към колата!)

:? малко ме е страх да пипам но ще се пробвам

нама от какво да те е страх
1. има сами 12В ток и да искаш не може да те утрепе.
2. там е '-' а не '+' така че не може да даде на късо е ще пукнат малко искри но това е нормално все пак бая ток черпи тази перка! "не се бой само 1-вия път е страшно" :lol:
е само на късо да не дам че съм майстор жичкаджия :shock


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пон 25 фев 2008 23:14


е сеа к'во ще се караме ли?! :shock


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пон 25 фев 2008 23:23


само ако може някой и да ми каже първа кога се включва-да разбирам ли че докъто съм карал бавно е трябвало да се включи първа ,а тя не е и за това е загряла колата-а втора се включва като карам по бързо и за това като излезах от дупките всичко се оправи :?: :?:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пон 25 фев 2008 23:24


badjo-vw написа:само ако може някой и да ми каже първа кога се включва-да разбирам ли че докъто съм карал бавно е трябвало да се включи първа ,а тя не е и за това е загряла колата-а втора се включва като карам по бързо и за това като излезах от дупките всичко се оправи :?: :?:
точно така,ако не ти се включи 1-а се пуска 2-а :wink:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пон 25 фев 2008 23:29


badjo-vw написа:само ако може някой и да ми каже първа кога се включва-да разбирам ли че докъто съм карал бавно е трябвало да се включи първа ,а тя не е и за това е загряла колата-а втора се включва като карам по бързо и за това като излезах от дупките всичко се оправи :?: :?:

колега аз напускам темата щото няма ефект от мен а и част от колектива нещо се надува и незнам дали ще го изтърпя!!! Успех
2-ра степен се включва ако 1-ва не смогне да охлади и градусите въпреки работещата 1 степен продължават на горе! ПОНЕ СПОРЕД МЕН!

Последна промяна от policevidin на Пон 25 фев 2008 23:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пон 25 фев 2008 23:29


LILO&STICH написа:
badjo-vw написа:само ако може някой и да ми каже първа кога се включва-да разбирам ли че докъто съм карал бавно е трябвало да се включи първа ,а тя не е и за това е загряла колата-а втора се включва като карам по бързо и за това като излезах от дупките всичко се оправи :?: :?:
точно така,ако не ти се включи 1-а се пуска 2-а :wink:
:idea3 :да:


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Вто 26 фев 2008 8:52


а ако карам само на втора :?: защото имам път извън града ще има ли проблем :?:


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 26 фев 2008 9:24


badjo-vw написа:а ако карам само на втора :?: защото имам път извън града ще има ли проблем :?:
ами не е хубаво да караш само на 2-а.Прегледай всичко от по-горе писаното и ако се наложи смени си датчика :wink:


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Вто 26 фев 2008 19:48


има вече някво развитие на моя проблем-бях на ваг-ком щото бая време не бях ходил , та майстора ми направи и теста за който е писано вече тук ,та до датчика май не идва ток щото при теста не тръгна нито първа нито втора а странното е че перката минута преди това работеше -та значи перката бачка когато си иска а с нея спира да бачка и перката на климата като тръгне едната тръгва и другата -като спре едната спира и другата :idea: според майстора е релето на неговата програма излиза реле номер 13 но нямаше друга информация-КЪДЕ Е ТОВА ТАБЛО С РЕЛЕТАТА :?: утре трябва да го погледна ако е наред начи проблема може да е и по жиците :idea:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Вто 26 фев 2008 21:00


badjo-vw написа:има вече някво развитие на моя проблем-бях на ваг-ком щото бая време не бях ходил , та майстора ми направи и теста за който е писано вече тук ,та до датчика май не идва ток щото при теста не тръгна нито първа нито втора а странното е че перката минута преди това работеше -та значи перката бачка когато си иска а с нея спира да бачка и перката на климата като тръгне едната тръгва и другата -като спре едната спира и другата :idea: според майстора е релето на неговата програма излиза реле номер 13 но нямаше друга информация-КЪДЕ Е ТОВА ТАБЛО С РЕЛЕТАТА :?: утре трябва да го погледна ако е наред начи проблема може да е и по жиците :idea:

1 въпрос преди много често ли ти се е случвали да работи перката миселта ми е дали често си я позатоплял толкова че да се пусне!


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Вто 26 фев 2008 21:14


policevidin написа:
badjo-vw написа:има вече някво развитие на моя проблем-бях на ваг-ком щото бая време не бях ходил , та майстора ми направи и теста за който е писано вече тук ,та до датчика май не идва ток щото при теста не тръгна нито първа нито втора а странното е че перката минута преди това работеше -та значи перката бачка когато си иска а с нея спира да бачка и перката на климата като тръгне едната тръгва и другата -като спре едната спира и другата :idea: според майстора е релето на неговата програма излиза реле номер 13 но нямаше друга информация-КЪДЕ Е ТОВА ТАБЛО С РЕЛЕТАТА :?: утре трябва да го погледна ако е наред начи проблема може да е и по жиците :idea:

1 въпрос преди много често ли ти се е случвали да работи перката миселта ми е дали често си я позатоплял толкова че да се пусне!

не тая кола я имам от скоро и в тия студове не е бачкала много-но никога не е минавала 90 г


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Вто 26 фев 2008 21:21


ахха ми кво да кажа!виж това реле може верно да се е прее**ло, а майстора замери ли ти буксата дали иде ток по нея (кабелите) с уред или само пъхна кабелите и това е 'Нема ток!'
колега отам да си "легам" че утре е можеби един от най-важните дни в йивота ми!
обърни внимание на това поразгледаи може да има нещо интересно като схема............ VW-4 .

Последна промяна от policevidin на Вто 26 фев 2008 21:33, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Вто 26 фев 2008 21:23


policevidin написа:ахха ми кво да кажа!виж това реле може верно да се е прее**ло, а майстора замери ли ти буксата дали иде ток по нея (кабелите) с уред или само пъхна кабелите и това е 'Нема ток!'
само с кабел но и той не се занимава с тва де



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта