policevidin написа: абе стига глупости кой ще сложи '+' в дат... за радятора! сега остава да ми кажеш че и на моита кола е така и направо ще ме сринеш!!
ханс.
считай че си сринат.

е само на късо да не дам че съм майстор жичкаджияpolicevidin написа:badjo-vw написа:policevidin написа:ако имах в предвид изгорелият датчи сигорен сум 100000000000000000000% че НЕ! моят беше изгорял и не го отчиташе.А и имам ВАГ-КОМ почти нищо не се вижда което би ти свършило работа!. Наи сигорният начин е този с кабелчето просто премостваш ПИНовете на буксата да не тръгнеш да премостваш датчика
![]()
ида се чудиш що не става нищо
иначе няма страшно това нее болка за умиране, само да не е моторчето но почти съм сигурен че е датчика (Намира се от дязно на рарятора като стоиш с лице към колата!)
малко ме е страх да пипам но ще се пробвам
нама от какво да те е страх
1. има сами 12В ток и да искаш не може да те утрепе.
2. там е '-' а не '+' така че не може да даде на късо е ще пукнат малко искри но това е нормално все пак бая ток черпи тази перка! "не се бой само 1-вия път е страшно"
точно така,ако не ти се включи 1-а се пуска 2-аbadjo-vw написа:само ако може някой и да ми каже първа кога се включва-да разбирам ли че докъто съм карал бавно е трябвало да се включи първа ,а тя не е и за това е загряла колата-а втора се включва като карам по бързо и за това като излезах от дупките всичко се оправи![]()
badjo-vw написа:само ако може някой и да ми каже първа кога се включва-да разбирам ли че докъто съм карал бавно е трябвало да се включи първа ,а тя не е и за това е загряла колата-а втора се включва като карам по бързо и за това като излезах от дупките всичко се оправи![]()
LILO&STICH написа:точно така,ако не ти се включи 1-а се пуска 2-аbadjo-vw написа:само ако може някой и да ми каже първа кога се включва-да разбирам ли че докъто съм карал бавно е трябвало да се включи първа ,а тя не е и за това е загряла колата-а втора се включва като карам по бързо и за това като излезах от дупките всичко се оправи![]()
badjo-vw написа:има вече някво развитие на моя проблем-бях на ваг-ком щото бая време не бях ходил , та майстора ми направи и теста за който е писано вече тук ,та до датчика май не идва ток щото при теста не тръгна нито първа нито втора а странното е че перката минута преди това работеше -та значи перката бачка когато си иска а с нея спира да бачка и перката на климата като тръгне едната тръгва и другата -като спре едната спира и другатаспоред майстора е релето на неговата програма излиза реле номер 13 но нямаше друга информация-КЪДЕ Е ТОВА ТАБЛО С РЕЛЕТАТА
утре трябва да го погледна ако е наред начи проблема може да е и по жиците
policevidin написа:badjo-vw написа:има вече някво развитие на моя проблем-бях на ваг-ком щото бая време не бях ходил , та майстора ми направи и теста за който е писано вече тук ,та до датчика май не идва ток щото при теста не тръгна нито първа нито втора а странното е че перката минута преди това работеше -та значи перката бачка когато си иска а с нея спира да бачка и перката на климата като тръгне едната тръгва и другата -като спре едната спира и другатаспоред майстора е релето на неговата програма излиза реле номер 13 но нямаше друга информация-КЪДЕ Е ТОВА ТАБЛО С РЕЛЕТАТА
утре трябва да го погледна ако е наред начи проблема може да е и по жиците
1 въпрос преди много често ли ти се е случвали да работи перката миселта ми е дали често си я позатоплял толкова че да се пусне!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта