1.8АБС пипа ми маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Batmirko » Вто 25 мар 2008 20:28


полезно titi28 :)
Очакваме резултат... ако ги прежаля тези дни 90лв ще пиша резултат и аз, тампоните са ми с предимство (на аморт.) че много хлопа при едния... :cry: утре чакам монрото...




Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Вто 25 мар 2008 22:37


Да кажа и аз-и аз карах с Фукс Титан 10-40в полусинтетика и ми гореше 2-2,5литра на 10к.Смених го с 15-40в Кастрол хай майлидж и пак гореше около 2л.Смених гумички на клапаните и продължих да си карам с Кастрола и нещата заспаха-от смяна до смяна доливам макс 0,5л масло,което си е супер все пак тя си го гори малко не може да не пипа :arrow: За нашите таралясници е по-добре да се ползва 15-40в минерално :arrow: Но си сменете и гумичките и ще се оправят нещата-ще си учудите колко вдървени ще са mhihi Аз платих 30лв работа и 10лв гумички Виктор Рейнц :arrow: А да и за да не ме питате пак-смениха ми ги като свалиха само капака на клапаните и от там без демонтаж на главата/но майсторите са добри и знаят какво правят/ :shock :wink:


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Batmirko » Вто 25 мар 2008 22:52


На мен ми искат окол 90 за същата процедира...
:lol:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Сря 26 мар 2008 0:01


titi28 написа:с каквото и друго масло да пробвате няма да стане номера пробвал съм с10W40 после с 15W40 сега последно с Мотул 15W50 все едно и също 1 литър си ги доливам за една смяна 7000 км.!припушво при студен старт и после никакви проблеми!купил съм гумички на клапаните и като ги сменя ще пусна тема дали са се оправили нещата!


И при мен гореше за световно с Turbolight 4100 на Мотул 10в 40.След това си купих Motul Synergie 10w 40 и разхода на масло падна.Преди беше литър на 7к км.Сега е литър на 10к.
Всеки ден се каня да сменя гумичките и все не успявам да намеря време :oops:

Аз карам само градско с не толкова чести "включвания" към червената зона на оборотомера, но все пак ги има.


ivo752
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ivo752 » Сря 26 мар 2008 17:55


От маслообира4ите е сигурно са опе4ени струват към 10 лв. труд смяна 40 лв. без да се маха главата и наи много гарнитурата на капака и минаваш на 15w40 минерално масло


Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Сря 26 мар 2008 19:07


И аз мислех, че ми пипа масло, докато не видях, че дифтунката на картера ми пуска по-малко...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 27 мар 2008 7:55


ivo752 написа:От маслообира4ите е сигурно са опе4ени струват към 10 лв. труд смяна 40 лв. без да се маха главата и наи много гарнитурата на капака и минаваш на 15w40 минерално масло

Такааааа....и аз до вчера бях привърженик на смяната на гумички без да се маха главата......защото повярвах на едни приятел с много "компетентни " разсъждения който се кълнеше ,че водачите са "бетон"....дааааа ама след 20 000 км пак почна да закусва по 1.5 л масло.Реших категорично!.....сваляне на главата и....всички водачи разбити....а гарнитурата между 2 и 3 ти цилиндър се държи на честна дума....
Затуй според мен....поне един път сваляйте главата....да се припаснат клапаните да се сменят водачите.....после вече може и без сваляне--пък и какво лошо-тъкмо ще хвърлитге едно око и на цилиндри и бутала..
При разход над 1 л на 10 000 вече съм напълно убеден,че главата трябва да се свали!Особено ако не е сваляна никога...или пък с неоригинална гарнитура(сиреч колата е ровена от неизвестен сериен убиец!)....
А аз сега чакам тоз пусти мой приятел да се появи,че да му дрънна едно по канчето :twisted: !Аман от приятели бе!
:twisted:


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Чет 27 мар 2008 8:10


И аз залагам на мнението на жокера. На 10 000 хил ако дьрпа повече от 1л. масло се отваря мотора. Изключения правят моторите които от завода производител излишно упоменават че горят повече от 1л на 10 000. От фолсвагените няма такива.


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

...

Мнениеот Batmirko » Чет 27 мар 2008 12:12


Еми май сте прави, хубаво да се отвори... мене не ме притеснява литъра на 10 000 а бялото пушене....
Май да е от варянт конденз, в топло време не върви нещо ...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: ...

Мнениеот joker » Чет 27 мар 2008 13:32


Batmirko написа:Еми май сте прави, хубаво да се отвори... мене не ме притеснява литъра на 10 000 а бялото пушене....
Май да е от варянт конденз, в топло време не върви нещо ...

изключено.....най-вероятно износени водачи и гумички...
с около 100-120 лв разходи и си като нов ...за още поне 250 000 км! :wink:


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

...

Мнениеот Batmirko » Чет 27 мар 2008 18:13


а врътката че ми намяля антифриза, някой ми обясняваше нещо за изпарителя... ще я пробвам да загася и да паля на бензин да видим дали е така...


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Чет 27 мар 2008 18:47


Чакаи малко сега !!!! Тя работата щом и антифриз се губи, може и в друга посока да избие да ти е спукана главата нешо, както казваш че и пропушва бял пушек докато загрее, точно това са симптомите на спуканата глава. Влиза ти в някои от цилиндрите вода и като запалиш пропушва, пропушва и се оправя. Това всичкото като ти казвам значи губи колата вода за около 2000х. км. 1литьр не знам при тебе колко губи. Дано не изляза лош пророк, но аз така знам ,почне ли да губи вода и няма течове по двигателя и от долу , работата не отива на добре. Сега ще се включат веднага доста колеги и ще кажат може капачката да е здала багажа, да де ама ако е капачката няма да пуши бяло. Нали ти казвам дано не изляза прав.


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Batmirko » Чет 27 мар 2008 20:11


еми последно долях преди 4 месеца... сега е под минимума малко, но не помня до къде напълних (мисля м/у мин и макса) -това за пробег 5000км!

Взех да се шашкам- те толкова работи станах че ще пусна тема... :lol:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 28 мар 2008 13:09


Batmirko написа:еми последно долях преди 4 месеца... сега е под минимума малко, но не помня до къде напълних (мисля м/у мин и макса) -това за пробег 5000км!

Взех да се шашкам- те толкова работи станах че ще пусна тема... :lol:

Еееееееее това намаляване ли му казваш!Това са около 150 мл.....изпарение, минитечове :wink: от приводите и т.н....Стига фантазии....ако ти пие антифриза през цилиндрите ще доливаш по 1 л на седмица....загряването отделно....
Но ако ти е сменяна гарнитурата(виж дали на твоята пише ФВ-Ауди) може ония мошеници да не са шлайфали главата и тогава може в минимални количества да се губи от лошо уплътнение....но пък няма да трае дълго и ще ти издуха гарнитурата...
Абе аз какво ти писах вече на две теми....сваляй главата и си решаваш проблема дефинитивно!


PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Пет 28 мар 2008 14:40


Колега и аз съм на мнението на Jocker. Не е фантастична сумата, и вместо да се чудиш това или онова ли е, отваряш и се вижда. После оправяш каквото има и нямаш грижи с мотора. Особено ако не е отваряна никога, на километрите дето си купуваме колите няма начин просто според мен да е безпроблемна. Та и моя съвет е да я отвориш и да видиш, пък после ще си решиш. Естествено при хора, които разбират какво правят. Успех



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта