Очакваме резултат... ако ги прежаля тези дни 90лв ще пиша резултат и аз, тампоните са ми с предимство (на аморт.) че много хлопа при едния...
1.8АБС пипа ми маслото
Да кажа и аз-и аз карах с Фукс Титан 10-40в полусинтетика и ми гореше 2-2,5литра на 10к.Смених го с 15-40в Кастрол хай майлидж и пак гореше около 2л.Смених гумички на клапаните и продължих да си карам с Кастрола и нещата заспаха-от смяна до смяна доливам макс 0,5л масло,което си е супер все пак тя си го гори малко не може да не пипа
За нашите таралясници е по-добре да се ползва 15-40в минерално
Но си сменете и гумичките и ще се оправят нещата-ще си учудите колко вдървени ще са
Аз платих 30лв работа и 10лв гумички Виктор Рейнц
А да и за да не ме питате пак-смениха ми ги като свалиха само капака на клапаните и от там без демонтаж на главата/но майсторите са добри и знаят какво правят/

Аз платих 30лв работа и 10лв гумички Виктор Рейнц - bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
titi28 написа:с каквото и друго масло да пробвате няма да стане номера пробвал съм с10W40 после с 15W40 сега последно с Мотул 15W50 все едно и също 1 литър си ги доливам за една смяна 7000 км.!припушво при студен старт и после никакви проблеми!купил съм гумички на клапаните и като ги сменя ще пусна тема дали са се оправили нещата!
И при мен гореше за световно с Turbolight 4100 на Мотул 10в 40.След това си купих Motul Synergie 10w 40 и разхода на масло падна.Преди беше литър на 7к км.Сега е литър на 10к.
Всеки ден се каня да сменя гумичките и все не успявам да намеря време
Аз карам само градско с не толкова чести "включвания" към червената зона на оборотомера, но все пак ги има.
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
ivo752 написа:От маслообира4ите е сигурно са опе4ени струват към 10 лв. труд смяна 40 лв. без да се маха главата и наи много гарнитурата на капака и минаваш на 15w40 минерално масло
Такааааа....и аз до вчера бях привърженик на смяната на гумички без да се маха главата......защото повярвах на едни приятел с много "компетентни " разсъждения който се кълнеше ,че водачите са "бетон"....дааааа ама след 20 000 км пак почна да закусва по 1.5 л масло.Реших категорично!.....сваляне на главата и....всички водачи разбити....а гарнитурата между 2 и 3 ти цилиндър се държи на честна дума....
Затуй според мен....поне един път сваляйте главата....да се припаснат клапаните да се сменят водачите.....после вече може и без сваляне--пък и какво лошо-тъкмо ще хвърлитге едно око и на цилиндри и бутала..
При разход над 1 л на 10 000 вече съм напълно убеден,че главата трябва да се свали!Особено ако не е сваляна никога...или пък с неоригинална гарнитура(сиреч колата е ровена от неизвестен сериен убиец!)....
А аз сега чакам тоз пусти мой приятел да се появи,че да му дрънна едно по канчето
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
- Batmirko
- Мнения: 305
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
...
Еми май сте прави, хубаво да се отвори... мене не ме притеснява литъра на 10 000 а бялото пушене....
Май да е от варянт конденз, в топло време не върви нещо ...
Май да е от варянт конденз, в топло време не върви нещо ...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: ...
Batmirko написа:Еми май сте прави, хубаво да се отвори... мене не ме притеснява литъра на 10 000 а бялото пушене....
Май да е от варянт конденз, в топло време не върви нещо ...
изключено.....най-вероятно износени водачи и гумички...
с около 100-120 лв разходи и си като нов ...за още поне 250 000 км!
- Batmirko
- Мнения: 305
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
...
а врътката че ми намяля антифриза, някой ми обясняваше нещо за изпарителя... ще я пробвам да загася и да паля на бензин да видим дали е така...
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Чакаи малко сега !!!! Тя работата щом и антифриз се губи, може и в друга посока да избие да ти е спукана главата нешо, както казваш че и пропушва бял пушек докато загрее, точно това са симптомите на спуканата глава. Влиза ти в някои от цилиндрите вода и като запалиш пропушва, пропушва и се оправя. Това всичкото като ти казвам значи губи колата вода за около 2000х. км. 1литьр не знам при тебе колко губи. Дано не изляза лош пророк, но аз така знам ,почне ли да губи вода и няма течове по двигателя и от долу , работата не отива на добре. Сега ще се включат веднага доста колеги и ще кажат може капачката да е здала багажа, да де ама ако е капачката няма да пуши бяло. Нали ти казвам дано не изляза прав.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Batmirko написа:еми последно долях преди 4 месеца... сега е под минимума малко, но не помня до къде напълних (мисля м/у мин и макса) -това за пробег 5000км!
Взех да се шашкам- те толкова работи станах че ще пусна тема...
Еееееееее това намаляване ли му казваш!Това са около 150 мл.....изпарение, минитечове
Но ако ти е сменяна гарнитурата(виж дали на твоята пише ФВ-Ауди) може ония мошеници да не са шлайфали главата и тогава може в минимални количества да се губи от лошо уплътнение....но пък няма да трае дълго и ще ти издуха гарнитурата...
Абе аз какво ти писах вече на две теми....сваляй главата и си решаваш проблема дефинитивно!
-
PitkataJoe
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега и аз съм на мнението на Jocker. Не е фантастична сумата, и вместо да се чудиш това или онова ли е, отваряш и се вижда. После оправяш каквото има и нямаш грижи с мотора. Особено ако не е отваряна никога, на километрите дето си купуваме колите няма начин просто според мен да е безпроблемна. Та и моя съвет е да я отвориш и да видиш, пък после ще си решиш. Естествено при хора, които разбират какво правят. Успех
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта